Zegt de grootste toneelspeler.quote:Blatter hekelt 'toneelspelers'
Sepp Blatter heeft het gehad met toneelspelende voetballers. De voorzitter van de FIFA oppert dan ook een idee om die spelers te straffen.
"Ik vind het irritant wanneer halfdode spelers plotseling tot leven komen nadat ze van het veld zijn gegaan", zegt Blatter in het tijdschrift FIFA Weekly. De Zwitser heeft ook een oplossing.
"Als een weggedragen speler ineens weer snel het veld in wil, zou de scheidsrechter hem even kunnen laten wachten. Dan heeft zijn team het nadeel van de numerieke minderheid. Wellicht dat de toneelspelers dan een beetje na gaan denken."
Blatter ziet het licht pas als ie in de urn ligt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zegt de grootste toneelspeler.
tuurlijk steunen sporters elkaar wel, ga maar eens kijken hoeveel er bij elkaars wedstrijden gaan kijken en wie er allemaal met elkaar neukenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk niet dat de sporters zitten te wachten op een verbroederingspreek.
Die zijn er voor zichzelf. Dit was voor de buhne, totaal inhoudsloos. Typische Bobo.
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen borisz
Kijken jullie uit als Ole binnenvalt ?
Sanders moet helemaal niet weg bij PSV, Brands wel natuurlijkquote:
Ik denk dat Sanders best goed werk heeft geleverd idd. Brands moet wel echt ophoepelen wil het de club weer eens kampioen worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sanders moet helemaal niet weg bij PSV, Brands wel natuurlijk
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef lookinforyou het volgende:
Middagwas er eens weer na bijna 2 jaar afwezigheid... Ik zie nog steeds dezelfde namen hier
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Kun je de oliebollen eruit lopen Bos.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:00 schreef lookinforyou het volgende:
Ok Bos bedankt
Ik weet niet eens meer hoe ik een bericht moet quoten....pfffff
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:46 schreef Bos81 het volgende:
Zondag weer een hardloopwedstrijdje. 8 km deze keer
Dat zijn voor mij 3 Coopertesten. In de tijd dat ik nog sportte.quote:
heb je dat in Spanje laten liggen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:01 schreef Ole het volgende:
Ben er weer. Beetje problemen met mijn internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |