En zaten er nog geen maden in.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:14 schreef peaceman het volgende:
toen had ze haar tussenschotje nog in haar neus...
Toen leefde ze nog!quote:Op woensdag 25 december 2013 14:14 schreef peaceman het volgende:
Nu heeft ze die niet meer?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:14 schreef peaceman het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Twee zelfs volgens mij, waarvan één Claudia de Breij
Een knotsgekke pot inderdaad. Voor de volgers: Die is vannacht even naar Parijs gegaanquote:Op woensdag 25 december 2013 14:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Twee zelfs volgens mij, waarvan één Claudia de Breij
Zozo, je vader wist wel van uitpakken!quote:Op woensdag 25 december 2013 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vader heeft ooit voor Sinterklaas een bandje voor mij gemaakt waar dit ook op stond
Ja logischquote:Op woensdag 25 december 2013 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vader heeft ooit voor Sinterklaas een bandje voor mij gemaakt waar dit ook op stond
Moulin Rouge?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een knotsgekke pot inderdaad. Voor de volgers: Die is vannacht even naar Parijs gegaan
Berlin, en Small Faces - Lazy Sundayquote:Op woensdag 25 december 2013 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er dit jaar een nummer op de plaats in de lijst van het jaar van uitbrengen?
Geen idee.quote:
Mijn vader gebruikte altijd dit voor mijn bandjes...quote:Op woensdag 25 december 2013 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Aléquote:Op woensdag 25 december 2013 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn vader gebruikte altijd dit voor mijn bandjes...
[ afbeelding ]
scissor me xerxes.....scissor me timberss....quote:Op woensdag 25 december 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een knotsgekke pot inderdaad. Voor de volgers: Die is vannacht even naar Parijs gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |