quote:Op woensdag 25 december 2013 13:35 schreef waxmask het volgende:
Als dit 25 jaar terug was geweest had ik weet ik niet hoeveel bandjes moeten hebben om dit allemaal te tapen....
Ik meestal Top40 en Ben Liebrand mix en af en toe Frits Spits omdat hij nog wel eens een plaat zonder gelul wilde draaien.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig kwamik toen niet verder dan de top 100 allertijden.
Die van mijn ouders is weg, kon niet meer op een versterkerquote:Op woensdag 25 december 2013 13:37 schreef FritsFlits het volgende:
M'n vader heeft nog een bandrecorder op zolder liggen.. toch maar een keertje kijken. Zo vet waren die dingen
Niets mis mee ! Zeker niet met de eerste die je noemt.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Never Let Her Slip Away
Thank You For Being A Friend
En, met Graham Gouldman van 100CC, als Wax
Right Between The Eyes
Bridge To Your Heart.
Allemaal afwezig.
Luisterenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:37 schreef FritsFlits het volgende:
M'n vader heeft nog een bandrecorder op zolder liggen.. toch maar een keertje kijken. Zo vet waren die dingen
Oh zuur.. maar raar. Hoezo niet?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die van mijn ouders is weg, kon niet meer op een versterker
Op woensdag gedrukte exemplaar halen bij de platenwinkel en dan op vrijdag klaarzitten.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik meestal Top40 en Ben Liebrand mix en af en toe Frits Spits omdat hij nog wel eens een plaat zonder gelul wilde draaien.
Oefenen danquote:Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan echt helemaal niks met dit nummer
Wie weet zitten er ook oorlogstapes bij, kende iemand met een pa die dozen vol had met een soort oorlogshoorspellen van slag bij Waterloo bv alsof het verslagen waren.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:37 schreef FritsFlits het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |