Zeker, daarnet bij het bekijken van de beelden had ik veel moeite om de oliebollen binnen te houdenquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Toch vergeet ik die afleveringen van die week liever. Bah.
AMEN.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker, daarnet bij het bekijken van de beelden had ik veel moeite om de oliebollen binnen te houden
Over oliebollen gesproken: deze jongen gaat nu lekker Oud en Nieuw vieren![]()
Fijne jaarwisseling, kijk uit met vuurwerk (behalve als je het afsteekt in de buurt van de Roscoes, Fraser, Trevor, Grace, Vincent of Finn, mocht dat tot je mogelijkheden beschikken), drink niet teveel champagne (voordat je á la Lindsey Butterfield op de tafel staat te dansen) en eet je niet misselijk aan oliebollen (zijn daar nog Hollyoaks-gerelateerde voorbeelden van te noemen? Vast wel, maar er schiet me niets te binnen nu)
En natuurlijk een gezond, gezegend, gelukkig en 'Oaksy 2014!
Krakwood zat maanden geleden al met zijn hoofd bij de jaarwisseling:quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:23 schreef luftersel het volgende:
[..]
AMEN.
En hetzelfde natuurlijk! Hopelijk krijgt Krakwood van al dat vuurwerk geen ideeën...
Daar moest ik inderdaad ook aan denken toen ik het typte.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Krakwood zat maanden geleden al met zijn hoofd bij de jaarwisseling:
Sterker nog: ik mis sommige personages al door alleen al naar een oude leader te kijkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:55 schreef luftersel het volgende:
Pfff, door die afleveringen uit 2012 te kijken mis ik Doug alleen nog maar meer in de hedendaagse afleveringen.![]()
![]()
En Jacqui, Rhys, etc...
Ligt eraan wat je onder 'een oude leader' verstaat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sterker nog: ik mis sommige personages al door alleen al naar een oude leader te kijken
Ahh, Jason is echt schattig hier. Als Wallis Day kleiner was geweest en niet was gestopt, waren ze het perfecte koppeltje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:23 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Van dit shot vind ik het wel jammer dat het maar bij één leaderversie is gebruikt. Daarnaast geeft het ook een goed beeld dat deze twee Roscoes meer dan genoeg zouden zijn geweest
Begin dit jaar?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:38 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder 'een oude leader' verstaat.Als ik de leader van begin dit jaar kijk, mis ik meer dan de helft al... En dat beschouw ik nog niet eens als oud.
Robbiequote:Op woensdag 1 januari 2014 14:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ahh, Jason is echt schattig hier. Als Wallis Day kleiner was geweest en niet was gestopt, waren ze het perfecte koppeltje.Stomme Robbie moest het shot weer verpesten..
Hahaquote:
Jawel hoor, ik moet ook altijd even omschakelen aan het beginquote:Je weet wat ik bedoel
Zo'n verschil met hoe ze het tegenwoordig doen... Tóen was het zo goed, al die aftermath verhalen met Jacqui, Cindy, Esther etc. Die van de Blast vond ik minder; het enige verhaal wat daaruit voorkwam was Brownings moord en ik vind die verhaallijn vreselijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:34 schreef PeterKelder het volgende:
Net weer even naar deze klassieker zitten kijken:
Dit blijft een adembenemende aflevering
Daar dacht ik aan het kijken bij de aflevering ook al aan. Ste was na een week alweer helemaal in orde na de dood van Doug en Dennis werd na de dood van Leanne nauwelijks gevolgd. Maar zo'n oeverloos langdradig verhaal als dat van Browning's dood en de dood van Clare krijgt alle aandacht, gezien er in die verhaallijn(en) een groot aantal lievelingetjes van Krakwood en co zittenquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zo'n verschil met hoe ze het tegenwoordig doen... Tóen was het zo goed, al die aftermath verhalen met Jacqui, Cindy, Esther etc. Die van de Blast vond ik minder; het enige verhaal wat daaruit voorkwam was Brownings moord en ik vind die verhaallijn vreselijk.De dood van Doug, Leanne of Ash had totaal geen nut aangezien er niks uit voortvloeide..
Dat vond ik dus ook al vreemd, dat in de tweede maandagaflevering al de viering van Oud en Nieuw te zien was terwijl er gisteren (op oudejaarsdag) ook gewoon een aflevering wasquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:40 schreef luftersel het volgende:
Ik kom er net achter dat er gisteren ook nog gewoon een aflevering is geweest? Was die laatste niet al de officiële 'nieuwjaarsaflevering'? Vraag me echt af hoe het verdergaat.
Aaaah van die scène heb ik al een stukje gezien, ik ga echt dood van enthousiasme om de aflevering te bekijken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
Maar de grote ster van de aflevering was toch wel:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NANCY OSBORNE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Aaaah van die scène heb ik al een stukje gezien, ik ga echt dood van enthousiasme om de aflevering te bekijken.
Ziggy valt me in ieder geval al héél erg tegen met zijn houten acteerwerk en constant moeilijkkijkende blik, maar goed, dat is geen verrassing. En dat gedoe met Finn, ik snap er helemaal niks van. Nu wil hij ineens zelfmoord plegen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
Het zal je niet tegenvallen denk ik
Daar moet je gewoon doorheen kijkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ziggy valt me in ieder geval al héél erg tegen met zijn houten acteerwerk en constant moeilijkkijkende blik, maar goed, dat is geen verrassing.
Afgezien dat de verhaallijn vreselijk is, vond ik deze scènes wel erg mooi om te zien. Ook zat ik de hele tijd met argwaan te kijken naar Finn, aangezien ik eerst nog dacht dat het weer een set-up van hem en Robbie zou zijn. Ook mooi dat John Paul hem toch hielp én verdedigde tegenover Ziggyquote:En dat gedoe met Finn, ik snap er helemaal niks van. Nu wil hij ineens zelfmoord plegen?![]()
Ik weet niet of het aan mij ligt maar Finn past, naar mijn mening, sinds zijn intrede gewoon echt niet in Hollyoaks. Als ik deze verhaallijn ook bekijk, vraag ik me telkens af of ik nog wel naar Hollyoaks kijk. Het past gewoon niet.
Dit is nou een verhaallijn die ze onmiddellijk af mogen kappen. De scènes in de laatste afleveringen zijn goed en het acteerwerk is (redelijk) in orde, maar het duurt me allemaal veel te lang. Ik heb soms het gevoel dat de schrijvers de exitlijn van Ruby iets te vroeg hebben ingezet en het nu proberen te rekken tot haar exitquote:Ruby daarentegen, vind ik in deze laatste verhaallijn echt heel erg boeiend om naar te kijken. Haar scherpe humor sinds de break-up met Ziggy is soms best leuk en die scènes gisteren waren erg bewonderenswaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |