abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:27:11 #176
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134927679
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:22 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ah, de bekende samenvoegingen van namen als ze een koppel zijn/worden :D _O-

Ik zag laatst de samenvoeging Frindsey staan in een artikel... Het deed me meer aan het woord "fridge" denken dan aan Freddie en Lindsey :')
Die las ik laatst ook ja. :') Ik moest denken aan een 'fringe', je weet wel: een pony (in je haar) in het Engels. _O-
Of Jolly, voor Jason en Holly. :') Ik moest meteen denken aan die lolly die de eerste Holly vasthad in de leader. :D
pi_134928175
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:27 schreef luftersel het volgende:

[..]

Die las ik laatst ook ja. :') Ik moest denken aan een 'fringe', je weet wel: een pony (in je haar) in het Engels. _O-
Of Jolly, voor Jason en Holly. :') Ik moest meteen denken aan die lolly die de eerste Holly vasthad in de leader. :D
Jolly klinkt ook inderdaad meer als een snoepje, of een lolly _O-

Over het leadershot van Wallis Day, ik stuitte laatst op een foto toen haar leadershot gemaakt werd:

O+ :9~ *; ^)

Why did she leave? :'(
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:45:41 #178
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134928450
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Jolly klinkt ook inderdaad meer als een snoepje, of een lolly _O-

Over het leadershot van Wallis Day, ik stuitte laatst op een foto toen haar leadershot gemaakt werd:

[ afbeelding ]

O+ :9~ *; ^)

Why did she leave? :'(
_O_ Prachtig. Snap nog steeds niet hoe ze zoiets kunnen vervangen door 'dat' waar we nu naar moeten kijken. Ik voel steeds het speeksel op Jason's gezicht als ze tegen hem praat. Arme jongen...
pi_134928950
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:45 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O_ Prachtig. Snap nog steeds niet hoe ze zoiets kunnen vervangen door 'dat' waar we nu naar moeten kijken. Ik voel steeds het speeksel op Jason's gezicht als ze tegen hem praat. Arme jongen...
Dat Jason überhaupt op "dat" valt _O- Ik heb zo het idee dat Jason hoopt door "dat" te kussen, het lelijke eendje dat het nu is weer transformeert in de mooie zwaan die ze ooit was :P

En ik hoop met hem mee, maar de kans dat het gebeuren zal is uiterst klein ;(
pi_134929210

Deze stunt ziet er trouwens ook puik uit ^O^
Mooie muziek ook weer _O_
pi_134929761

Na het zien van deze scène vraag ik me af: is er eigenlijk gerefereerd naar O.B. toen Tom werd vastgehouden door Sienna en dus vermist was? Jammer dat O.B. toen niet even (desnoods voor één aflevering) terugkeerde om te helpen met zoeken, want het is duidelijk dat hij een goede band heeft met Tom :)
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:32:13 #182
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134930090
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:22 schreef PeterKelder het volgende:

Na het zien van deze scène vraag ik me af: is er eigenlijk gerefereerd naar O.B. toen Tom werd vastgehouden door Sienna en dus vermist was? Jammer dat O.B. toen niet even (desnoods voor één aflevering) terugkeerde om te helpen met zoeken, want het is duidelijk dat hij een goede band heeft met Tom :)
Grappig dat je dat zegt, aangezien Tom op weg was naar O.B. toen hij zag wat er op de camera stond (met Sienna). Hij dacht toen dat niemand om hem gaf en niemand het erg zou vinden dat hij weg was, dus ging hij naar O.B. Toen hij zag wat er op die camera stond, ging hij langs Darren en kidnapte Sienna hem. Dus er is wel naar verwezen (subtiel). :)
pi_134930735
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:32 schreef luftersel het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt, aangezien Tom op weg was naar O.B. toen hij zag wat er op de camera stond (met Sienna). Hij dacht toen dat niemand om hem gaf en niemand het erg zou vinden dat hij weg was, dus ging hij naar O.B. Toen hij zag wat er op die camera stond, ging hij langs Darren en kidnapte Sienna hem. Dus er is wel naar verwezen (subtiel). :)
Ah, die verwijzing ben ik dus even vergeten :D
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:55:06 #184
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134931013
Ellis (Tom) toen hij een award ontving een paar jaar geleden:
quote:
'Thank you very much for this award. But... I just don't know what to say! [Matt whispers something to him] Thanks to the director...Jill Robins...[Matt whispers in his ear] Robinson... [Sarah whispers something to him] Thanks to Mark and Sarah... [Matt whispers to him a third time] Matt and Sarah I mean!'

— Ellis Hollins' speech when picking up his award at the 2006 British Soap Awards, accompanied by on-screen siblings Matt Littler (Max) and Sarah Jayne Dunn (Mandy)
Tom _O- _O- _O-
pi_134931075
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:55 schreef luftersel het volgende:
Ellis (Tom) toen hij een award ontving een paar jaar geleden:

[..]

Tom _O- _O- _O-
Haha _O- _O- _O-
pi_134931319
Nog wat leuke filmpjes uit den ouden doosch: backstagefilmpjes met Jessica Fox O+ _O_

pi_134932787
Ha, ik lees net een interview met Bryan Kirkwood uit 2008 over wat er dat jaar gebeurd is bij Hollyoaks etc. Daar komt ook onderstaande vraag + antwoord in voor:

quote:
If you were to do the year all over again, is there anything you'd have done differently?
"I definitely think we underplayed the romance element of 2008. You live and learn from your mistakes in this type of job. We overplayed our hand with crime and revenge storylines and underplayed the simple, straightforward love stories. That's something that'll write itself when we go into 2009."
Ik hoop dat hij dat zeer binnenkort opnieuw in zal zien :D
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:08:24 #188
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134933787
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:42 schreef PeterKelder het volgende:
Ha, ik lees net een interview met Bryan Kirkwood uit 2008 over wat er dat jaar gebeurd is bij Hollyoaks etc. Daar komt ook onderstaande vraag + antwoord in voor:

[..]

Ik hoop dat hij dat zeer binnenkort opnieuw in zal zien :D
Haha wat een muppet is het toch ook die Krikwood.
Daarover gesproken, ik las laatst ook een interview van de EastEnders producent die wat zei over Hollyoaks. Zal het straks eens even opzoeken, was echt scherp wat ie zei. :D
pi_134934041
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:08 schreef luftersel het volgende:

[..]

Haha wat een muppet is het toch ook die Krikwood.
Krikwood :D _O-
Maar je hebt wel gelijk, hij kan zo solliciteren als understudy van Kermit de Kikker:

quote:
Daarover gesproken, ik las laatst ook een interview van de EastEnders producent die wat zei over Hollyoaks. Zal het straks eens even opzoeken, was echt scherp wat ie zei. :D
Ik ben benieuwd :D
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:30:11 #190
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134934541
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:17 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Krikwood :D _O-
Hahaha ik typ vanaf m'n mobiel, vandaar. _O- Maar Krikwood klinkt niet eens zo slecht. Met al z'n stunts en explosies kan ik 'm beter Krakwood noemen denk ik. :')
pi_134934763
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hahaha ik typ vanaf m'n mobiel, vandaar. _O- Maar Krikwood klinkt niet eens zo slecht. Met al z'n stunts en explosies kan ik 'm beter Krakwood noemen denk ik. :')
Boring Krakwood _O- _O- _O-
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:40:46 #192
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  dinsdag 31 december 2013 @ 19:01:59 #193
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134935675
quote:
EastEnders producer reveals plans for next year

EastEnders' executive producer Dominic Treadwell-Collins has spoken about his plans for a number of the show's characters, promising that there are "massive stories" ahead over the next year.
Since taking office at the BBC soap in August, the show's new boss and his team have been busy mapping out storyline plans until February 2015.

Speaking at an EastEnders press event, Treadwell-Collins commented: "We've got massive stories for the Masoods, for Denise, for Kat and Alfie - and maybe our biggest stories for the Beale family. There's a big, big Beale story that will hit around Easter and keep going until the anniversary.
Treadwell-Collins also teased the upcoming exit of Janine Butcher, surprise return of Stacey Branning and arrival of Danny Dyer's Carter clan at the Queen Vic.

"With the arrival of the Carters, stories are going to flow out of The Vic. But it's not going to be the Carter show and it's not going to be the Stacey Slater show - it's going to be EastEnders. This show works best when there's a bomb going off at The Vic, a bomb going off at the Beales' and a bomb going off at the Brannings'.

"Not a literal bomb! I think when you're stuck for story, you blow things up. I'm not saying I'm never going to blow anything up, but I don't care - let another soap win Most Spectacular Scene. I don't think soaps should be about blowing things up, I think they should be about characters, people and they should move you. I don't cry at houses getting blown up!"
BURN :o

Take that, Kirkwood. _O-
pi_134936317
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:01 schreef luftersel het volgende:

[..]

BURN :o

Take that, Kirkwood. _O-
Haha :P
Maar eerlijk is eerlijk, af en toe een goeie vuurzee, car crash of explosie is wel leuk om te zien :) Zolang het binnen de perken blijft natuurlijk. En dat is iets waar Krakwood momenteel in doorslaat :P
  dinsdag 31 december 2013 @ 19:24:31 #195
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134936486
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:19 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haha :P
Maar eerlijk is eerlijk, af en toe een goeie vuurzee, car crash of explosie is wel leuk om te zien :) Zolang het binnen de perken blijft natuurlijk. En dat is iets waar Krakwood momenteel in doorslaat :P
Tuurlijk is dat zo. Hollyoaks is op z'n best met stunts en showdowns. Ze moeten gewoon wat meer een balans vinden. De laatste 'normale' romance bijvoorbeeld die ik heb gezien was Jason en Holly. Verder kan ik me alleen nog Esther en Tilly herinneren rond juni en Doug en John-Paul rond maart... :')
pi_134936830
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:24 schreef luftersel het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat zo. Hollyoaks is op z'n best met stunts en showdowns. Ze moeten gewoon wat meer een balans vinden. De laatste 'normale' romance bijvoorbeeld die ik heb gezien was Jason en Holly. Verder kan ik me alleen nog Esther en Tilly herinneren rond juni en Doug en John-Paul rond maart... :')
Het vinden van een juiste balans is cruciaal ja. Een happy family als de Lomaxes (met heerlijke scènes af en toe) wordt compleet overschaduwd door de (vaak zelf veroorzaakte) problemen van de Roscoes. En dan ook nog eens Fraser en Trevor die bijna in iedere verhaallijn een vinger in de pap hebben. We mogen ons nog gelukkig prijzen dat die clowns zich niet bemoeien met Nancy en Carmel :{

En laten we dat laatste vooral heel goed afkloppen O-)
  dinsdag 31 december 2013 @ 19:40:10 #197
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134937015
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:34 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het vinden van een juiste balans is cruciaal ja. Een happy family als de Lomaxes (met heerlijke scènes af en toe) wordt compleet overschaduwd door de (vaak zelf veroorzaakte) problemen van de Roscoes. En dan ook nog eens Fraser en Trevor die bijna in iedere verhaallijn een vinger in de pap hebben. We mogen ons nog gelukkig prijzen dat die clowns zich niet bemoeien met Nancy en Carmel :{

En laten we dat laatste vooral heel goed afkloppen O-)
Ik was allang blij dat Nancy en Darren niet te veel betrokken raakte bij dat hoopje vergif nadat Darren Sandy's zoon bleek en Nancy met Joe naar bed ging. :')
pi_134937246
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:40 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik was allang blij dat Nancy en Darren niet te veel betrokken raakte bij dat hoopje vergif nadat Darren Sandy's zoon bleek en Nancy met Joe naar bed ging. :')
Aan dat eerste is helaas niet te ontkomen (zoals laatst bij het huwelijk van Sandy en Fraser), maar dat laatste heb ik permanent verdrongen :X
pi_134937392
Alhoewel de reactie van Nancy op de klap die Lindsey gaf aan Joe voor het altaar wel priceless is:

O+ :D _O-
  dinsdag 31 december 2013 @ 20:03:03 #200
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134937808
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:50 schreef PeterKelder het volgende:
Alhoewel de reactie van Nancy op de klap die Lindsey gaf aan Joe voor het altaar wel priceless is:

[ afbeelding ]

O+ :D _O-
Toch vergeet ik die afleveringen van die week liever. Bah. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')