Ik moest wel lachen om Jim bij die overdrachtquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jammer genoeg hadden zij maar maximaal 3 regels tekst.
In GTST zou hij met zijn bordkartonnen acteerkunsten niet opvallenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:41 schreef luftersel het volgende:
Maar wat is ZIggy toch een slecht acteur.
Daar moest ik ook wel om lachen jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:52 schreef luftersel het volgende:
CARMEL![]()
![]()
'Hoes? Garden hoes?'
- 'No'
'Oh, Sharktale!?'
- 'No'
'OH DAMNIT'
Heerlijke cliffhangers jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:00 schreef luftersel het volgende:
Wat een prachtig opgebouwde aflevering, die tweede!![]()
Vooral het einde was echt heel goed, met Ruby die neerstortte (en ik vond het een mooi detail dat ze naar Jono verwees), Tilly/Chloe precies met de inluiding van het nieuwe jaar, Esther die op weg was, Frankie en Jack. Echt heel mooi gedaan. Perfecte muziek ook.
Pfff, ik heb het er nu al moeilijk mee. Arme, arme John-Paul. Finn's intenties snap ik trouwens nog steeds niet. Ik snap dat hij stoerder wil zijn na al Robbie's gepest dat hij een watje is, maar iemand verkrachten doe je gewoon niet. En dat hij Tony's sportschool berooft omdat hij boos is dat hij zich van hem moest verontschuldigen tegenover John-Paul.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:29 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: John Paul McQueen targeted again - spoiler pictures
John Paul
Het slaat helemaal nergens op nee. Finn is echt een waardeloos karakterquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Pfff, ik heb het er nu al moeilijk mee. Arme, arme John-Paul. Finn's intenties snap ik trouwens nog steeds niet. Ik snap dat hij stoerder wil zijn na al Robbie's gepest dat hij een watje is, maar iemand verkrachten doe je gewoon niet. En dat hij Tony's sportschool berooft omdat hij boos is dat hij zich van hem moest verontschuldigen tegenover John-Paul.Wat ben je dan zeg.
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:11 schreef luftersel het volgende:
Overigens snap ik ook he-le-maal niks van die stunt die gaat komen met Grace en Freddie.![]()
Als ik het goed begrijp houdt Grace iemand die Freddie liefheeft gevangen in de council flats die op het punt staan om neergehaald te worden en verplicht ze Freddie Mercedes te vermoorden, anders laat ze die geliefde niet vrij.
Een ding: waaorm stopt die domme koe Mercedes dan niet gewoon in die council flat?![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je dan nóg niet gesolliciteerd bij het schrijversteam? Of is dat een voornemen voor 2014?quote:Soms vraag ik me echt af of die Hollyoaks schrijvers wel hersens hebben.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad ja![]()
Maar ach, als ze dat doet weten we toch wel dat Mercedes het overleeft. Lievelingetje van de makers volgens mij
Nope. Ik denk dat ze me meteen afwijzen als ik mention dat ik de Roscoes 'niet zo leuk' vind en dat ik ideeën heb om de serie weer normaal te maken. Ze verklaren me vast voor gek. Overigens moet je denk ik prettig gestoord zijn om daar aan de bak te komen.quote:[..]
Heb je dan nóg niet gesolliciteerd bij het schrijversteam? Of is dat een voornemen voor 2014?
"Great hair", ja. En dan met zo'n foto.quote:She's mischievous & bratty, but boy does she have great hair
x 35.000quote:
Misschien dat je dan door mag voor de rol van Nancy's prettig gestoorde (en niet eerder genoemde) zusquote:[..]
Nope. Ik denk dat ze me meteen afwijzen als ik mention dat ik de Roscoes 'niet zo leuk' vind en dat ik ideeën heb om de serie weer normaal te maken. Ze verklaren me vast voor gek. Overigens moet je denk ik prettig gestoord zijn om daar aan de bak te komen.
Tja, deze recast is een behoorlijke mislukking. Het enige positieve eraan is dat ze geloofwaardiger overkomt als 16-jarige qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:25 schreef luftersel het volgende:
Ben ik trouwens de enige die op heeft gemerkt dat er niks meer over is van Holly sinds Amanda de rol heeft overgenomen? Ineens is ze verliefd op iemand die ze eerder verafschuwde en ineens is ze aardig.Zelfs de beschrijving van haar karakter op de site klopt niet meer:
[..]
"Great hair", ja. En dan met zo'n foto.![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, deze recast is een behoorlijke mislukking. Het enige positieve eraan is dat ze geloofwaardiger overkomt als 16-jarige qua uiterlijk.
Die foto doet mij overigens meteen weer herinneren aan die bewerking die ik er in november op heb gemaakt:
[ afbeelding ]
Wat een plaatje is het tochBlijft fenomenaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat daarnet nog aan mijn ontbijt, dus nu is het gelukkig alleen maar de melk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop dat de champagne niet op de grond ligt nu bij jou, zou zonde zijn
Blijft alsnog vervelend, want je moet het wel opruimenquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zat daarnet nog aan mijn ontbijt, dus nu is het gelukkig alleen maar de melk.
Haha woow, nostalgie van de bovenste plank.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:46 schreef PeterKelder het volgende:
Een erg mooie variant van de aftitelingsmuziek
Grappig detail: Jack en diens toenmalige vrouw Jill worden hier op de aftiteling genoemd als Mr. Osborne en Mrs. Osbourne, dus zonder hun voornamen
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha woow, nostalgie van de bovenste plank.
STUG-week?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:15 schreef luftersel het volgende:
Oeeh, in 2012 is het STUG-week waar ik nu ben.
STE + DOUG: STUG-weekquote:
Ah, de bekende samenvoegingen van namen als ze een koppel zijn/wordenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
STE + DOUG: STUG-weekWat betekent dat er iets begint te bloeien.
Tegelijkertijd is het ook een soort van 'stalker-week', met erg sterke scènes van Mitzeee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |