Of die theorie klopt is natuurlijk de vraag, maar opvallend is het welquote:pc1985
I had a feeling Lucy Dixon would be leaving. I've thought it ever since Laurie Duncan (Callum) departed, as they are or were together in real life. It seems to be a trend in hollyoaks when dating a colleague, one leaves then the other follows. The same thing happened with Emmett J. Scanlan (Brendan) and Claire Cooper (Jacqui), Aswell as James Atherton (Will) and soon to be off our screens Jorgie Porter (Theresa).
Haha, ja dat is wel zo, alleen niet altijd.quote:Op zondag 29 december 2013 17:22 schreef PeterKelder het volgende:
Een interessante theorie n.a.v. het vertrek van Lucy Dixon door een user van Digital Spy:
[..]
Of die theorie klopt is natuurlijk de vraag, maar opvallend is het wel
De laatste is zeker een hele verbeteringquote:Op zondag 29 december 2013 17:32 schreef luftersel het volgende:
Ik heb mijn volgende 'titlecard' trouwens al gemaakt.Nou ja, als er mooiere foto's komen zal ik 'm misschien nog veranderen (want nu zitten er ook personages in die al weg zijn..)
Leuk om te zien trouwens, hoe onze OP is veranderd door de delen heen:
[ afbeelding ]
De laatste is zeker wel een hele verbetering.
Ja inderdaad. Ik vraag me af waarom ik het overzicht eerst in zwart-wit deed. Ik denk omdat dan alles overeen kwam en je geen verschil in kleur/kwaliteit zag of zo.quote:Op zondag 29 december 2013 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De laatste is zeker een hele verbeteringVooral kleurrijker
Ik denk dat je onbewust de donkere, grimmige stijl van de serie toepaste op het castoverzichtquote:Op zondag 29 december 2013 18:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik vraag me af waarom ik het overzicht eerst in zwart-wit deed. Ik denk omdat dan alles overeen kwam en je geen verschil in kleur/kwaliteit zag of zo.Maar het valt heel erg mee moet ik zeggen.
quote:Op zondag 29 december 2013 18:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat je onbewust de donkere, grimmige stijl van de serie toepaste op het castoverzicht
Meen je dat?quote:Op maandag 30 december 2013 10:50 schreef luftersel het volgende:
Exclusive: Hollyoaks lines up shock wrecking ball stunt
.....................................
Dit is het punt waarop ik stop.
Och, wat mij betreft mogen beiden onder dat puin terecht komen. Ik zou er niet rouwig om zijnquote:Wéér iemand die Mercedes wil vermoorden en waarschijnlijk iemand anders die doodgaat. Word hier echt zo moe van.
Als het toch Sinead is, hoor je mij niet klagen.
Nou ja ik blijf wel kijken natuurlijk, maar het trekt me niet echt meer op deze manier. Dus of ik alle afleveringen nog wíl kijken is de vraag. Waarschijnlijk sla ik al die scènes in het vervolg gewoon over.quote:
Oké, dat is mooiquote:Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou ja ik blijf wel kijken natuurlijk, maar het trekt me niet echt meer op deze manier. Dus of ik alle afleveringen nog wíl kijken is de vraag. Waarschijnlijk sla ik al die scènes in het vervolg gewoon over.
Zei je gangsters? De boeven uit Bassie & Adriaan komen nog gevaarlijker over dan dit zooitje overschatte clownsquote:Ik bedoel, kom op. Dit hele gebeuren met al die gangsters is toch gewoon niet om aan te zien?
Ik geniet ook zeker nog wel van sommige verhalen hoor. Carmel en Nancy maken een hoop goed.quote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, dat is mooiHet is even zoeken, maar er zitten nog pareltjes van verhaallijnen tussen
AMEN.quote:[..]
Zei je gangsters? De boeven uit Bassie & Adriaan komen nog gevaarlijker over dan dit zooitje overschatte clowns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door luftersel op 30-12-2013 23:41:17 ]
Ho, wacht effe. Is Grace een vrouw?!quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:25 schreef luftersel het volgende:
Ah fijn, na Trevor, Freddie, Fraser, Robbie en Finn wordt Grace de volgende 'bad guy' (girl in dit geval). Het houdt ook nooit op hè.
Nouja, het was waarschijnlijk ooit wel een man. Het is meer een 'wat'quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ho, wacht effe. Is Grace een vrouw?!Kom ik op de valreep van dit jaar toch nog iets meer te weten over dat buitenaardse wezen
Deze aflevering was echt leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:29 schreef PeterKelder het volgende:
En deze was ook leuk, met een aantal mooie cliffhangers op het einde
Vind jij Jim, Tony en Diane dan zo hatelijk?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:40 schreef luftersel het volgende:
[..]
Deze aflevering was echt leuk.In tegenstelling tot de eerste, daar zaten echt alleen maar hatelijke mensen in.
Al was die overdracht wel erg mooi.
Jammer genoeg hadden zij maar maximaal 3 regels tekst.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vind jij Jim, Tony en Diane dan zo hatelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |