Mmm, ik zal eens kijken of ik morgen zin heb. Ik moet namelijk nog heel deze week terugkijken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk dan in ieder geval de scènes van Nancy, en die van Carmel terug. Die zijn écht de moeite waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hèhè, eindelijk komen sommige verhaallijnen op gang. Werd eens tijd![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:40 schreef PeterKelder het volgende:
De spoilers van 6 t/m 10 januari:Ziet ernaar uit dat Ste de deli gaat wegdoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hèhè, eindelijk komen sommige verhaallijnen op gang. Werd eens tijd![]()
En serieus? Dit gaat me allemaal net iets te snel. Theresa die binnen een week al vlucht? Finn die JP binnen een week al verkracht (om, wat ik vind, stomme redenen)? Sorry, maar als dit heel de opbouw naar de verkachting was, was die erg slecht.Dat Finn zich de volgende dag niet eens slecht voelt en af probeert te komen van dat bewijs...
![]()
En natuurlijk moet Fraser weer overal bij betrokken worden, want zelf heeft hij niks te doen. Stom karakter.![]()
Maar je hebt wel gelijk: eindelijk eens wat actie in de tent. En daar ben ik blij mee. Gelukkig zijn er ook leuke ontwikkelingen te vinden.![]()
En Nana is back!!!!![]()
Als dat zo is, dan kunnen ze dat kerstliedje gaan aanpassenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ziet ernaar uit dat Ste de deli gaat wegdoen.
Bij de verhaallijn van Theresa verwacht ik nog wel een betere climax, dit is denk ik een zoethoudertje om later nog even flink op in te hakkenquote:En serieus? Dit gaat me allemaal net iets te snel. Theresa die binnen een week al vlucht? Finn die JP binnen een week al verkracht (om, wat ik vind, stomme redenen)? Sorry, maar als dit heel de opbouw naar de verkachting was, was die erg slecht.Dat Finn zich de volgende dag niet eens slecht voelt en af probeert te komen van dat bewijs...
![]()
En natuurlijk moet Fraser weer overal bij betrokken worden, want zelf heeft hij niks te doen. Stom karakter.
Vooral dat laatste: NANAquote:Maar je hebt wel gelijk: eindelijk eens wat actie in de tent. En daar ben ik blij mee. Gelukkig zijn er ook leuke ontwikkelingen te vinden.![]()
En Nana is back!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 28-12-2013 18:27:02 ]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:43 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks star Stephanie Davis: 'Sinead cheats on Freddie'
WTF dit is echt te slecht voor woorden. En ik dacht dat het niet slechter kon.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:52 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen in 2012: april
Weer een mooie samenvattingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar dingetjes die ik niet snap:
- Waarom vertelt Freddie niet gewoon aan zijn moeder wie Fraser is?
- De scènes met John-Paul, Jason en Joe vond ik grappig, maar begreep ik helemaal niet. Een beetje overbodig?.![]()
- Ik snap totaal niet wat ze nou met Robbie willen. Waarom moeten ze hem overal bij betrekken? Het leidt toch nooit tot een lopende verhaallijn. Die hij overigens al heeft met Finn en John-Paul.
- Wat is de bedoeling van Dodger en Theresa? Hij hield toch van Maxine? En Theresa heeft ze toch zien zoenen?![]()
- Waarom is Tony nog steeds niet vermoord door Fraser? Dat was toch zo nodig een paar weken geleden?![]()
![]()
![]()
- What the hell willen de schrijvers met Sinead en Freddie?
[ Bericht 1% gewijzigd door luftersel op 28-12-2013 21:39:35 ]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef luftersel het volgende:
Net de afleveringen van deze week gezien: stuk voor stuk verrassend leuk, op één aflevering na.Ik zit het wel even in een spoiler want dat wordt veel te lang.
De Hollyoaks Helpdesk gaat proberen je vragen te beantwoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar dingetjes die ik niet snap:
- Waarom vertelt Freddie niet gewoon aan zijn moeder wie Fraser is?
- De scènes met John-Paul, Jason en Joe vond ik grappig, maar begreep ik helemaal niet. Een beetje overbodig?.![]()
- Ik snap totaal niet wat ze nou met Robbie willen. Waarom moeten ze hem overal bij betrekken? Het leidt toch nooit tot een lopende verhaallijn. Die hij overigens al heeft met Finn en John-Paul.
- Wat is de bedoeling van Dodger en Theresa? Hij hield toch van Maxine? En Theresa heeft ze toch zien zoenen?![]()
- Waarom is Tony nog steeds niet vermoord door Fraser? Dat was toch zo nodig een paar weken geleden?![]()
![]()
![]()
- What the hell willen de schrijvers met Sinead en Freddie?
- Freddie vertelt zijn moeder niet wie Fraser werkelijk is omdat die laatste er anders voor zorgt dat Freddie opdraait voor de moord op DI Trent. Tenminste, dat kon ik eruit opmaken.
- De scènes met Joe, Jason en John-Paul zullen wel wat fillers zijn geweest. Vond het wel leuk om te zien, dat soort scènes zie ik graag vaker
- RobbieIk ga hier geen enkel woord aan verspillen
- Dat van Dodger en Theresa begrijp ik ook niet helemaal, maar goed, Theresa gaat er toch binnenkort uit
- Besloten Fraser en Trevor niet om Tony toch maar niet om te leggen? Nogal vaag ja
- What the hell willen de schrijvers überhaupt?![]()
Die tweede, absoluutquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:26 schreef luftersel het volgende:
Ik vraag me alleen af, wat past beter?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag me bij die eerste toch af hij hoe dat wil doen. Is er enig bewijs naast z'n DNA?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Hollyoaks Helpdesk gaat proberen je vragen te beantwoorden
- Freddie vertelt zijn moeder niet wie Fraser werkelijk is omdat die laatste er anders voor zorgt dat Freddie opdraait voor de moord op DI Trent. Tenminste, dat kon ik eruit opmaken.
- De scènes met Joe, Jason en John-Paul zullen wel wat fillers zijn geweest. Vond het wel leuk om te zien, dat soort scènes zie ik graag vaker
- RobbieIk ga hier geen enkel woord aan verspillen
- Dat van Dodger en Theresa begrijp ik ook niet helemaal, maar goed, Theresa gaat er toch binnenkort uit
- Besloten Fraser en Trevor niet om Tony toch maar niet om te leggen? Nogal vaag ja
- What the hell willen de schrijvers überhaupt?
Och, ook al zou dat er niet zijn, dan zou Fraser daar nog wat op verzinnenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vraag me bij die eerste toch af hij hoe dat wil doen. Is er enig bewijs naast z'n DNA?![]()
Ik was daar zeker blij mee bij de tweede aflevering van gisterenquote:Nou ja, ben in ieder geval blij dat de afleveringen niet alleen maar bestonden uit Roscoes.
Dat was echt prachtig. Jessica speelt het ook erg geloofwaardig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik was daar zeker blij mee bij de tweede aflevering van gisteren
Het mooiste daarvan was toch zeker het "Merry Christmas" van Nancy![]()
Sinead is inderdaad echtquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef luftersel het volgende:
Ik vind trouwens nog steeds dat Sinead moet boeten voor alles wat ze heeft gedaan. Ze is nooit gestraft voor het pesten van Esther, nooit voor het vreemdgaan met Rhys en nooit voor het indirect vermoorden van Doug, Ash en Leanne. Stom wijf.Zelfde geldt voor Ruby, al heeft zij haar leven gelukkig gebeterd.
Jessica Foxquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat was echt prachtig. Jessica speelt het ook erg geloofwaardig.
Mijn gedachten PRECIES.quote:marlowe7
Seriously, I forsee the ratings plummeting for HO if they continue to overuse this scumbag family. The only one with any decency or likeability is Jason, as for Robbie he is pure evil for somebody his age. The older brothers can’t act - can barely read the autocue. The mother is as thick as two short planks and “Fraser” could be running Fagin’s kitchen in her living room and the daft cow wouldn’t notice or would find some excuse for him. She is dense and desperate.
Look at Xmas: That stupid football match in honour of long dead Roscoe pere - what was that about, except for the dimwit older brother to acquiesce in Fraser’s scheme, having already condoned murder, then taking part in blackmail and extortion. There is no morality in that family, and most of the actors (except Alfie Sykes-Browne who might well improve, and the actor who plays ”Robbie” who does do evil so well he makes your flesh creep) haven’t got any acting abililty. It is probably blasphemy to say it but Gillian Taylforth, no great shakes as an actress is merely in Kathie Beale-Mitchell mode and she outstayed her welcome in EE all those years ago).
quote:Meanwhile, Hollyoaks airs Sonny Valentine's return scenes in the same week that Theresa McQueen makes her departure from the show.
Theresa's cousin Carmel (Gemma Merna) is responsible for Sonny's return to the village, as she calls him and declares that they need to get Kathleen-Angel away from Theresa.
Carmel takes the drastic action after Theresa's bad behaviour escalates, but she is left fearing that she's made a big mistake when Sonny (Aaron Fontaine) is revealed to now be a police detective.
With the McQueens fearing that Theresa (Jorgie Porter) is about to be exposed as the killer of Sonny's brother Calvin, Mercedes urges her to flee the village while she still can.
Later, Theresa is supported by Mercedes as she arrives at the airport, but will she be able to get away?
Hm, ik ben wel benieuwd naar de exit van Theresa. Lijkt me toch niet dat ze op deze manier de serie verlaatquote:Op zondag 29 december 2013 13:07 schreef luftersel het volgende:
Trouwens niet heel boeiend:
Hollyoaks: Ruby Button's heart attack aftermath - spoiler pictures
En dit (wat dan wel weer wat boeiender is):
[..]
Nee joh. Ze zegt dat ze haar 'comeuppance' krijgt, dus ze zal wel de bak in draaien en dat Carmel dan de voogdij over Kathleen-Angel krijgt. Of dat Sonny de zorg over haar krijgt. Anders zou dit al de vierde McQueen zijn die vlucht in nog geen jaar tijd (naast Bart, Jacqui en Myra).quote:Op zondag 29 december 2013 15:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, ik ben wel benieuwd naar de exit van Theresa. Lijkt me toch niet dat ze op deze manier de serie verlaatDat zou in ieder geval erg slap zijn.
Het zal er sowieso op uitdraaien dat Carmel de voogdij over Kathleen-Angel krijgt, dat kon je zien aankomen. Theresa zal wel de bak indraaien ja, als ze weet te vluchten zou dat inderdaad nogal makkelijk zijn gezien de andere drie gevluchte McQueensquote:Op zondag 29 december 2013 16:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nee joh. Ze zegt dat ze haar 'comeuppance' krijgt, dus ze zal wel de bak in draaien en dat Carmel dan de voogdij over Kathleen-Angel krijgt. Of dat Sonny de zorg over haar krijgt. Anders zou dit al de vierde McQueen zijn die vlucht in nog geen jaar tijd (naast Bart, Jacqui en Myra).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |