Die had ik nog niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zag gisteren per toeval nog een mooie fotoTenminste, ik vond 'm wel wat hebben
Even opzoeken.
EDIT: Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel wat mysterieus, met Jack die zo geschokt kijkt naar de persoon op de voorgrond
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:49 schreef PeterKelder het volgende:
Wist je dit al? :
Hollyoaks: Lucy Dixon talks leaving soap and final Tilly story
Zonde, maar ze had inderdaad weinig te doen de afgelopen maanden (op de Later-week na dan). Toch blijft haar exit wel vrij onverwacht en vooral snel, je zou denken dat er eerst nog een verhaallijn komt waarin Esther en Tilly elkaar weer proberen te vertrouwen, dit niet lukt, etc. Dit is gewoon "Oh, je wil weg? Nou, dan krijg je wat je hebben wil, dikke doei!"quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Weer een ondergewaardeerd karakter dat te weinig te doen had. Zal wel net als bij Martha gegaan zijn: gewoon maandenlang niet gebruiken zodat ze zelf weg wil.
Jammer voor Esther, die heeft al zo weinig te doen.![]()
Maar goed, ik verwachtte het wel (door o.a. de spoilers). Dat gedoe met Chloe kwam compleet onverwachts. Jammer dat haar laatste verhaallijn ongeveer 2 weken in beslag nam.![]()
Die ging er toch uit binnenkort? Tenminste, dat was de bedoeling volgens mij, maar het lijkt wel alsof ze met geen stok weg te slaan isquote:Dat terwijl zo'n nutteloos karakter als Ruby een verhaallijn krijgt van maanden..
Ik denk eerder dat ze er gewoon van balen dat ze niets te doen krijgen; alle aandacht gaat momenteel naar die "gewééééééldige" Roscoes, Blacks en andere nutteloze figuren. De Lomaxes krijgen in ieder geval al veel minder aandacht, terwijl die er ook net in zitten. Als acteur wil je het liefste elke dag spelen, maar als dat niet mogelijk is vanwege de visie van de makers, dan houdt het vrij snel op.quote:Als ik dat zo lees, heeft ze het zelf besloten. Volgens mij heeft iedereen die dit jaar weg is gegaan (behalve de Kanes), zelf besloten te vertrekken. Ik denk dat de cast de nieuwe richting zelf ook niks vindt.![]()
Ze had in januari volgens mij nog steeds scènes om op te nemen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die ging er toch uit binnenkort? Tenminste, dat was de bedoeling volgens mij, maar het lijkt wel alsof ze met geen stok weg te slaan is
Oh jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ze had in januari volgens mij nog steeds scènes om op te nemen.Dat betekent een exit rond maart.
Dat vroeg ik me dus ook al af jaquote:Dat terwijl Theresa in januari al vertrekt en haar eind verhaallijn nog niet eens is begonnen.
Het zwart staat bij velen erg goed moet ik zeggenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef luftersel het volgende:
Moet je nagaan hoe vreselijk Hollyoaks straks eigenlijk is voor ons:
[ afbeelding ]
Rood: karakters die weggaan (Theresa, Ruby, Tilly)
Zwart: vreselijke karakters/acteurs (Holly, Mercedes, Sinead, Finn, Phoebe, Robbie, Trevor, Vincent, Freddie, Joe, Ziggy, Sandy, Fraser, Grace)
Groen: semi-reguliere karakters die amper eigen verhalen krijgen (Jack, Frankie, Nana, Diane, Dirk, Dennis, Peri)
Geel: goede karakters die verwikkeld zitten in hatelijke verhaallijnen (Jason, Lindsey, Danny, Tegan)
Ten eerste: bijna alle karakters met een zwart of geel kruis krijgen de meeste aandacht.
Ten tweede: de karakters met een zwart kruis zijn aardig vertegenwoordigd.![]()
Ten derde: van de 47 karakters zijn er dus eigenlijk maar 19 (inclusief Tilly en Theresa) het waard om naar te kijken.
Ik denk niet dat ik nog hoef te verwoorden wat ik hiervan vind.
Dat is wel mooi samengevat ja!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:03 schreef PeterKelder het volgende:
Een vermakelijke aflevering, moet ik zeggen
Sinead![]()
Jason en Robbie![]()
(Overigens de eerste keer dat ik Robbie op een bepaalde manier wel tof vond
)
Jason en Holly
Cindy en Mercedes aan de karaoke![]()
Carmel
Dodger en Theresa
En ja, wie zal die kaart hebben? Ik heb zo het idee dat het Robbie zal zijn
Van mij mag je het gewoon zeggen hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is wel mooi samengevat ja!![]()
Ik mag het misschien niet zeggen hier. Maar de Roscoes storen mij eigenlijk helemaal niet zo.
Tenminste: Jason (vinden jullie ook), Joe en Ziggy vind ik tot nog toe geen vervelende personages.
Van Robbie valt ook nog wel wat te maken. Als hij wat minder vervelend wordt natuurlijk.
Alleen Freddie vind ik echt 3 keer niets. Elke keer als ik hem zie, heb ik al zoiets van.
Ik hou het voorlopig ook bij de huidige afleveringenquote:En tja, ik laat het wel bij de huidige afleveringen voorlopig. Al geloof ik graag dat de afleveringen, uit 2012 en wat eerder misschien stukken beter waren.
Oké bedankt!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Van mij mag je het gewoon zeggen hoor
Jason is inderdaad niet vervelend. Ziggy ook niet zo, het is wel leuk dat-ie een enorme plaat voor zijn kop heeftAlleen de verhaallijn met Ruby is gewoon vervelend.
Joe vind ik een kleurloos, saai personage. Er zit geen pit in en is eigenlijk volledig inwisselbaar.
Robbie is nog wel het meest irritant. En Freddie... Als hij nou lief, boos, kwaad, vrolijk of eerlijk is, hij heeft altijd dezelfde gezichtsuitdrukking
Ik was in ieder geval wel blij dat de huwelijksvoltrekking niet de halve aflevering besloeg
[..]
Ik hou het voorlopig ook bij de huidige afleveringenAf en toe kijk ik weleens een oudere aflevering, als ik daar zin in heb. Maar ik kan er niet echt de kracht voor vinden om de oude afleveringen ook allemaal te kijken
Maar gelukkig plaatst luftersel hier een samenvatting van iedere maand, als het de moeite waard is
Jason vind ik echt een schatje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is wel mooi samengevat ja!![]()
Ik mag het misschien niet zeggen hier. Maar de Roscoes storen mij eigenlijk helemaal niet zo.
Tenminste: Jason (vinden jullie ook), Joe en Ziggy vind ik tot nog toe geen vervelende personages.
Van Robbie valt ook nog wel wat te maken. Als hij wat minder vervelend wordt natuurlijk.
Alleen Freddie vind ik echt 3 keer niets. Elke keer als ik hem zie, heb ik al zoiets van.![]()
Ik raad het je ook niet echt aan. Ik doe het omdat er verhaallijnen zijn die ik echt wilde zien, maar bij sommige afleveringen kan ik mijn ogen echt niet open houden. En ik ben ermee begonnen omdat ik Doug's achtergrond wilde weten (het liefste karakter ooit dat laatst overleed) en ik dat karakter echt heel erg mis sinds hij er niet meer is.quote:En tja, ik laat het wel bij de huidige afleveringen voorlopig. Al geloof ik graag dat de afleveringen, uit 2012 en wat eerder misschien stukken beter waren.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar gelukkig plaatst luftersel hier een samenvatting van iedere maand, als het de moeite waard is
Het zou wel mooi zijn als je dat zo weet te houdenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké bedankt!![]()
Die gezichtsuitdrukking van Freddie ja. Wat een slecht acteur inderdaad!![]()
En Joe lijkt mij inderdaad ook saai. Maar al met al, stoor ik me (nog) niet vreselijk aan die familie.
In het begin had ik ook wat moeite om alles te volgen en te onthouden. Zeker omdat sommige personages en hun verhaallijn ineens weken niet meer te zien zijn. Maar na een paar weken zit je er wel aardig in en is het makkelijk te volgen. Dan is de recap al genoeg om het geheugen even op te frissenquote:Maar inderdaad. Het is wel leuk om wat over het verleden te weten te komen.
En het zal Luftersel ook zeker geholpen hebben om over elk personage een mooie omschrijving bij te geven.![]()
Dat maakte het voor mij een stuk eenvoudiger om de serie een beetje te leren kennen.
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze maand (april 2012) beginnen eindelijk een paar van de leuke verhaallijnen.
Oké vandaar! Het staat me nog wel bij ja, dat jij een paar topics eerder. Daar heel teleurgesteld in was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jason vind ik echt een schatje.Alleen hij krijgt niet zoveel te doen. Joe en Ziggy zijn vooral inhoudsloos, gewoon saai en inderdaad kleurloos. Robbie mag z.s.m. vertrekken: alles wat hij heeft gedaan en nog gaat doen valt niet goed te praten.
En Freddie... tja, inderdaad:
![]()
![]()
[..]
Ik raad het je ook niet echt aan. Ik doe het omdat er verhaallijnen zijn die ik echt wilde zien, maar bij sommige afleveringen kan ik mijn ogen echt niet open houden. En ik ben ermee begonnen omdat ik Doug's achtergrond wilde weten (het liefste karakter ooit dat laatst overleed) en ik dat karakter echt heel erg mis sinds hij er niet meer is.
Ik ook benieuwd!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze maand (april 2012) beginnen eindelijk een paar van de leuke verhaallijnen.
Haha inderdaad. Al zal ik ze waarschijnlijk ook niet missen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn als je dat zo weet te houdenDan hebben ze er tenminste nog iemand bij die ze niet zo vreselijk vindt
[..]
In het begin had ik ook wat moeite om alles te volgen en te onthouden. Zeker omdat sommige personages en hun verhaallijn ineens weken niet meer te zien zijn. Maar na een paar weken zit je er wel aardig in en is het makkelijk te volgen. Dan is de recap al genoeg om het geheugen even op te frissen
Het is wel duidelijk dat sommige van zijn plannen aardig gelukt zijn: de serie is voor een breder publiek geworden - mede door de entree van een aantal oudere personages - en het is door de komst van de Roscoes en de Lomaxes zich meer gaan richten op families. Helaas betekent dit wel dat de serie iets van zijn jeugdige "enthousiasme" (of hoe je dat ook noemen wil) heeft verloren. De kritiek die daar op is gekomen (niet alleen van ons, maar ook van andere kijkers) kan ik wel begrijpen. Het begint te donker te worden qua stijl, terwijl het juist iets lichter en vrolijker mag zijn. Ik hoop dat Kirkwood en de schrijvers een manier vinden om een goeie mix te maken. Ik kijk met veel plezier naar Hollyoaks, want in veel dingen zijn ze ongelofelijk sterk, maar een klein beetje veranderen naar een positievere kant mag wel.quote:"What Hollyoaks has always done very well is telling strong rites-of-passage stories for its younger characters, and in the past couple of years the show has continued to appeal to the younger viewers.
"Where it needed to perform better was in appealing to a wider audience, and that's something we're doing now. I want to get back to basics and focus on family and friendships - the older and younger characters can sit alongside each other nicely. We'll be telling exciting soap stories for them every week."
Toch wel ironisch dat hij wilde focussen op vriendschappen. Daar is bar weinig van terecht gekomen naar mijn idee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
Onderstaande is wat Bryan Kirkwood november vorig jaar zei toen hij was teruggekeerd bij Hollyoaks:
[..]
Het is wel duidelijk dat sommige van zijn plannen aardig gelukt zijn: de serie is voor een breder publiek geworden - mede door de entree van een aantal oudere personages - en het is door de komst van de Roscoes en de Lomaxes zich meer gaan richten op families. Helaas betekent dit wel dat de serie iets van zijn jeugdige "enthousiasme" (of hoe je dat ook noemen wil) heeft verloren. De kritiek die daar op is gekomen (niet alleen van ons, maar ook van andere kijkers) kan ik wel begrijpen. Het begint te donker te worden qua stijl, terwijl het juist iets lichter en vrolijker mag zijn. Ik hoop dat Kirkwood en de schrijvers een manier vinden om een goeie mix te maken. Ik kijk met veel plezier naar Hollyoaks, want in veel dingen zijn ze ongelofelijk sterk, maar een klein beetje veranderen naar een positievere kant mag wel.
Dat is zeker zo jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:07 schreef luftersel het volgende:
[..]
Toch wel ironisch dat hij wilde focussen op vriendschappen. Daar is bar weinig van terecht gekomen naar mijn idee.
Je maakt me al wat enthousiaster.. PeterKelder die de Roscoes NIET verafschuwt? Dan moet de aflevering wel goed zijn, want dat is een wereldwonder.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:52 schreef PeterKelder het volgende:
Maar gelukkig was deze stukken beter
De verhaallijn van Carmel is trouwens ook een van de boeiendste van dit moment. Echt een mooie verhaallijn; ik heb echt medelijden met Carmel en begrijp waarom ze zo wanhopig isAl heb ik het vermoeden hoe dit zal eindigen, blijft het een mooi verhaal
De scènes met Robbie en Sinead waren ook wel interessant, en toch mooi om te zien hoe het uiteindelijk afliepBlijkbaar heeft Robbie toch gevoel in z'n donder
Ook de scènes met Fraser/Trevor/Mercedes/Lindsey/Freddie waren wel boeiend, zeker de mooie twist aan het eindeOverigens had Mercedes gerust een kogel op mogen vangen hoor, ik kan die rotkop niet meer zien zo langzamerhand
En... NANCY!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Nou ja, dat komt mede doordat de verhaallijnen van Nancy en Carmel nu ook te zien waren, dat maakt het kijken van zo'n aflevering een stuk leuker. De eerste aflevering was 95% Roscoes, dus al stukken minder.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Je maakt me al wat enthousiaster.. PeterKelder die de Roscoes NIET verafschuwt? Dan moet de aflevering wel goed zijn, want dat is een wereldwonder.
Kijk dan in ieder geval de scènes van Nancy, en die van Carmel terug. Die zijn écht de moeite waardquote:Toch voel ik me nog steeds niet gedreven de afleveringen te kijken. Sorry Hollyoaks, 2012 is momenteel toch wat leuker om terug te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |