Nou, saai... Het was eerder vervelend. Vooral Tegan irriteerde me mateloosquote:Op donderdag 26 december 2013 14:04 schreef luftersel het volgende:
Ik heb geeneens zin om de aflevering van dinsdag terug te kijken.Heb zo'n voorgevoel dat het heel saai is.
Ik had al het vermoeden dat ze Tegan (en Leela) zouden gaan terroriseren met Fraser.. Jammer, Tegan moet juist een humoristisch karakter zijn, naar mijn idee.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, saai... Het was eerder vervelend. Vooral Tegan irriteerde me mateloos
De scènes met Carmel vond ik wel boeiend. En Jim kon weer aan de slag als advocaat, da's altijd leuk
Als dit nog even zo doorgaat zie ik gerust gebeuren dat Fraser Trevor de opdracht geeft om Tegan en/of Rose iets aan te doenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat ze Tegan (en Leela) zouden gaan terroriseren met Fraser.. Jammer, Tegan moet juist een humoristisch karakter zijn, naar mijn idee.
... en schuif daarmee Dennis zijn verhaallijn ook meer weer door.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als dit nog even zo doorgaat zie ik gerust gebeuren dat Fraser Trevor de opdracht geeft om Tegan en/of Rose iets aan te doen
Had Dennis gewoon de vader van Rose laten zijn, dat was tenminste nog lachen geweest en dan had hij ook meteen een nieuwe verhaallijn gehad. Maar nee hoor, schuif het maar weer door naar Fraser
Dát is dus ook mijn punt. De scènes bij de kerststal zijn leuk om te zien, maar meer ook niet. En waarom hebben ze anders bedacht dat Dennis en Tegan elkaar al kenden? Dennis als vader van Rose was ook veel onverwachter dan Fraser.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
... en schuif daarmee Dennis zijn verhaallijn ook meer weer door.Gooi 'm er dan meteen uit, hij doet nu toch niks.
Soms vraag ik me ook af waarom ze bij de meest onzinnige artikelen 20 foto's plaatsen.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:27 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Fraser Black hides kidnap worry - spoiler pictures
Ach, wat leuk, weer een Roscoe-traditie![]()
![]()
Yep:quote:Op donderdag 26 december 2013 14:35 schreef luftersel het volgende:
Ik las er daarstraks overheen, maar staat er in dat Hollyoaks artikel nou echt dat er volgend jaar (wéér) een 'whodunnit' moord komt?![]()
![]()
quote:Hollyoaks' executive producer Bryan Kirkwood told Digital Spy: "Winning Best Soap in the viewers' poll is a fantastic end to a huge year for Hollyoaks. Thank you to everyone who voted for us - it really means a lot.
"2013 saw some big departures and arrivals and I think we now have our strongest cast yet. We are thrilled that new characters like the Roscoes, Trevor Royle and Sienna Blake have been taken to people's hearts.
"Looking ahead 2014 promises even more. The 'Frindsey' story that has been simmering away for months is set to reach boiling point. The unholy trinity of Cindy, Lindsey and Mercedes will face testing times as a face from the past appears, Sienna's fate will be revealed and a 'whodunnit?' will leave residents mistrusting even the closest around them.
"Happy New Year to Digital Spy readers from everyone at Hollyoaks."
Dat is dan weer wel leuk nieuws.quote:
A. Dit is niet de sterkste cast ooit. Eerder de sneuste.quote:"2013 saw some big departures and arrivals and I think we now have our strongest cast yet. We are thrilled that new characters like the Roscoes, Trevor Royle and Sienna Blake have been taken to people's hearts."
Nou, dan het liefst alle Roscoes, Fraser, Trevor, Grace en Vincentquote:Op donderdag 26 december 2013 14:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel leuk nieuws.(althans, het ligt eraan wie, dóór wie en waarom). Zolang het
maar niet zo slecht wordt als Will met Texas. Dat verhaal vergeet ik het liefst zo snel mogelijk.
Juistemquote:In dat tweede stukje straat trouwens een aardige fout:
[..]
A. Dit is niet de sterkste cast ooit. Eerder de sneuste.
B. De Roscoes en Trevor worden door iedereen verafschuwd en door bijna niemand in de armen gesloten.
C. Sienna werd ook niet met open armen ontvangen.(ook al vinden velen, waaronder ik, haar één van de interessantste toevoegingen van dit seizoen).
Nou ja, degene die het gedaan heeft wordt er meestal binnen een jaar ook uitgeschreven.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, dan het liefst alle Roscoes, Fraser, Trevor, Grace en VincentDoor wie? Geen flauw idee. Is ook niet echt interessant. Het gaat mij alleen maar om de exits van dat zooitje
Oh, dat mag Mercedes wel zijn dan, daar word ik ook niet goed van. En anders Hollyquote:Op donderdag 26 december 2013 15:10 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou ja, degene die het gedaan heeft wordt er meestal binnen een jaar ook uitgeschreven.
Hier ben ik het wel mee eens. Nu vind ik niet dat alle "donkere" verhaallijnen meteen moeten verdwijnen, maar iets minder mag wel. Het mag wel weer iets lichter en jonger worden.quote:Kirkwood is a fantastic producer of gripping entertainment, but honestly just quit with all the darkness, sinister and secretive behaviour of the characters - there's too many of these going on at the moment. Bring back the feel good factor that used to be attached to the show years ago.
Weet je nog dat we in deel 1 een artikel tegenkwamen waarin Kirkwood zei dat hij meer lichtere, romantische en humoristische verhalen wilde om de donkere, sinistere verhaallijnen mee te compenseren, omdat de balans op dat moment niet goed lag?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef PeterKelder het volgende:
Wel leuk om die reacties te lezen op het feit dat Hollyoaks de beste soap is in de poll van Digital Spy. Sommigen vinden het meer dan terecht, terwijl anderen het verafschuwen en het totaal niet eerlijk vinden - "Want EastEnders en Conoration Street hebben 7 miljoen kijkers en Hollyoaks met moeite een miljoen".
Eén reactie vind ik trouwens wel erg goed, aangezien het gaat over Hollyoaks inhoudelijk:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Nu vind ik niet dat alle "donkere" verhaallijnen meteen moeten verdwijnen, maar iets minder mag wel. Het mag wel weer iets lichter en jonger worden.
Als je een Hollyoaks-aflevering van twee jaar geleden vergelijkt met een aflevering hedendaags, merk je wel dat ze de serie qua doelgroep iets hebben "verbreed": het is niet meer alleen die young adult-soap, het is meer een familiesoap geworden. Maar ik dacht zoiets ook gelezen te hebben in een interview met Kirkwood van een half jaar terug, dat hij toen al bezig was om de serie voor een breder publiek te maken.
Niettemin vind ik wel dat ze deze eer hebben verdiend, want ik vermaak me meer dan prima met Hollyoaks![]()
Oh ja, dat is waar ook, dat zei hij inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2013 23:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Weet je nog dat we in deel 1 een artikel tegenkwamen waarin Kirkwood zei dat hij meer lichtere, romantische en humoristische verhalen wilde om de donkere, sinistere verhaallijnen mee te compenseren, omdat de balans op dat moment niet goed lag?
Dat was op het moment rond de zomer: het moment dat Will zijn moeder vermoordde en de Roscoes en Trevor al in beeld waren. Daarna werd Will's verhaallijn maandenlang uitgerekt, werd Sienna's verhaallijn verder uitgewerkt, werden er 7 (leuke, jonge, normale) mensen vermoord in Later/The Blast en namen donkere karakters als Grace en Fraser hun plek in (tezamen met de Lomaxes, van wie er één alles bij elkaar liegt en één nu alweer betrokken wordt in het sinistere gebeuren). Mercedes, Cindy, Lindsey en Tony zijn sindsdien ook ineens betrokken bij donkere verhaallijnen en normale, aardige mensen als Tilly, Esther en Carmel kregen maandenlang niks te doen. Klinkt héél logisch om dat te doen nadat je dat laatste hebt gezegd in een interview ja.![]()
Dat dus. Hier in Nederland is wel gebleken dat het meest ideale tijdslot voor een soap om 19:30u of 20:00u is; 18:30u of 19:00u is veel te vroeg. Waarom denkt men anders dat Goudkust en ONM op die tijdsloten compleet ten onder zijn gegaan?quote:En overigens, dat mensen zeggen dat andere soaps meer kijkers hebben: joh, die soaps worden primetime uitgezonden. Als Gtst hier, net als Hollyoaks, om half 7 uitgezonden zou worden, zouden ze de miljoen geeneens halen.
En dat terwijl Kirkwood het weldegelijk kan: in zijn eerste periode als executive producer van Hollyoaks wist hij de serie op een positieve manier naar een nieuwe periode te leiden. Populaire personages als Ste, Carmel en John-Paul komen uit zijn koker.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:21 schreef luftersel het volgende:
En om nog even terug te komen op de mening van mensen die liever EE, CS of ED kijken: die hebben gedeeltelijk wel gelijk. Kirkwood verpest het op dit moment zo erg dat ik nu de afleveringen van 2012 liever kijk dan de afleveringen van deze week. En geloof me: de verhalen in 2012 zijn, waar ik nu ben, echt niet heel boeiend of zo. Dus dat wil wel wat zeggen.
Dank je!quote:
Dacht ik ook al ja, maar ik twijfeldequote:Maar ehhm, in je ondertitel: moet dat niet 'An 'Oaksy 2014' zijn?![]()
Ik wou al het al zeggen ja, jij hoeft je UI niet zozeer aan te passenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:58 schreef luftersel het volgende:
Ik dacht net, naar aanleiding van jouw mooi aan de jaarwisseling aangepaste UI, de mijne ook een beetje in die stemming te brengen. Toen kwam ik erachter dat dat niet eens hoefde: champagne was al die tijd al aanwezig.Good guy Tony.
Ik zag gisteren per toeval nog een mooie fotoquote:Iemand van jullie trouwens nog mooie foto's van Hollyoaks die ik gebruiken kan voor de volgende 'titlecard' (ja ik weet dat dat nog even duurt, maar ik vind het leuk om te maken)? Volgens mij zijn er echt nog heel veel mooie foto's te vinden van afgelopen (2) jaar die ik over het hoofd heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |