Goed zo! Dat zal haar leren!quote:Op woensdag 25 december 2013 21:58 schreef luftersel het volgende:
Die irritante Mevrouw Clapham komt nog steeds niet opdagen, dus weg ermee. Ze verpest toch alleen maar onze prachtige OP.![]()
De grap was er onderhand toch wel vanaf. Al was het wel een geweldige quote.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo kan ik wel alle afbeeldingen van Wallis van Google plukken en hier neerzetten, maar het standpunt lijkt me duidelijk... WE MISSEN DE MOOIE HOLLY!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
ALLEMAAL!!!!!!!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:26 schreef PeterKelder het volgende:
Quizvraagje:
[ afbeelding ]
Wat ziet Jessica Fox hier op haar smartphone waar ze zo van schrikt?
A) Een foto van Amanda Clapham
B) Een foto van Amanda Clapham én Wallis Day om het verschil in schoonheid tussen die twee te verduidelijken
C) Een willekeurige scène met de Roscoes
D) De officiële OP van het officiële Hollyoaks-topic op Fok!
KLOPT HELEMAAL!!!!!!!quote:
Dat is wat ze zeggen ja, maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon A. Of B. Antwoord C is ook een optie. En gezien het feit dat Jessica een app heeft waarop ze toentertijd al kon zien dat er op 25-12-2013 een zesde Hollyoaks-topic op Fok! werd geopend met die o zo prachtige OP, is antwoord D ook mogelijkquote:Als Hollyoaks-expert weet ik dat ze hier eigenlijk de #FallOfSienna trailer voor het eerst zag.![]()
Wat een anti-climax.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
KLOPT HELEMAAL!!!!!!!
U gaat door voor de hoofdprijs: een aansteker waarmee u de kerstkaart van de Roscoes kunt verbranden
Stiekem...quote:Op woensdag 25 december 2013 23:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat zou je dan voor hoofdprijs willen hebben? Een meet-and-greet met Amanda Clapham?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yippie joehoe!!!! PARTYTIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 december 2013 23:39 schreef luftersel het volgende:
Ik heb de computer overigens aan de praat gekregen.![]()
Nou ja, het internet "doet het". Dat ie om het kwartier 2 minuten wegvalt laten we maar even terzijde. Maar ik kan dus elk moment dat ik wil Hollyoaks kijken vanaf nu.
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Stiekem...Jij stiekemerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jij stiekemerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat?! NIET VAN VINCENT??![]()
![]()
![]()
Hij heeft er de perfecte lipjes voor.![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:54 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Wat?! NIET VAN VINCENT??![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft er de perfecte lipjes voor.
Pff. Die is veel te hoog gegrepen voor mij.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou, neeGezien jouw voorkeuren mag jij 'm er wel bij hebben
Ahhh, arme jijquote:Op donderdag 26 december 2013 00:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Pff. Die is veel te hoog gegrepen voor mij.Vincent ziet alleen maar wat in "mannen" verkleed als Indisch tapijt.
Eh, nee bedankt. Ik hoef al geen zoen meer nu.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ahhh, arme jij
Jason zal ook wel lastig worden, gezien hij op überlelijke meisjes als Holly Cunningham #4 valt
Is Dennis geen optie?
Ligt dat aan Jason of Dennis?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eh, nee bedankt. Ik hoef al geen zoen meer nu.![]()
Nou, kijk maar uit, straks stuurt-ie zijn schoothondje op je af. Daar ben je dan mooi klaar meequote:Ook niet van mijn lieve gangster boy Fraser.
Aan Dennis. Duh.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ligt dat aan Jason of Dennis?
Trevor ziet er niet eens zo heel slecht uit. Maar zijn innerlijk.quote:Nou, kijk maar uit, straks stuurt-ie zijn schoothondje op je af. Daar ben je dan mooi klaar mee
Waar we al niet over praten rond middernacht
Hm... Dat kan ik wel begrijpen jaquote:
Dít kan ik dan weer níét begrijpen. Totaal niet zelfsquote:[..]
Trevor ziet er niet eens zo heel slecht uit.
Dat kan ik dan weer wel begrijpenquote:Maar zijn innerlijk.![]()
Ik kwam op het idee voor die quizvraag na dat gehannes met die foto van Clapham. En wie heeft dit topic geopend???quote:Ja jij begint met die quizvraag.![]()
![]()
Ik ga nu even verder om mijn "nieuwe" computer Hollyoaks-gebruiksvriendelijk te maken (alle foto's moeten terug, etc.).
![]()
Als je zo gaat beginnen: wíe heeft het Hollyoaks topic gecreëerd???quote:Op donderdag 26 december 2013 00:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik kwam op het idee voor die quizvraag na dat gehannes met die foto van Clapham. En wie heeft dit topic geopend???
Veel succes ermee!
Ik wíst dat die vraag komen zouquote:Op donderdag 26 december 2013 00:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen: wíe heeft het Hollyoaks topic gecreëerd???![]()
Ja, meneer Daniëlquote:Op donderdag 26 december 2013 12:40 schreef Koosnaam het volgende:
Wel lief blijven doen tegen elkaar he!
Gisteren was geen Hollyoaks, omdat het eerste kerstdag was. Daarom komen er vrijdag twee afleveringenquote:Hoogste tijd om de aflevering van dinsdag maar eens te gaan bekijken.En hopelijk die van gisteren. Maar die staat er volgens mij nog niet op. Of wel?
Heel goed meneer Kelder.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, meneer Daniël
[..]
Gisteren was geen Hollyoaks, omdat het eerste kerstdag was. Daarom komen er vrijdag twee afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |