Ik heb hem ook net gekeken, inderdaad een goede aflevering (ALWEER!quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:42 schreef PeterKelder het volgende:
Heerlijke aflevering
Jack![]()
![]()
Tom![]()
![]()
Frankie![]()
![]()
Nancy![]()
Carmel![]()
Theresa![]()
![]()
Dodger
Esther
Ach, het acteerwerk van Fabrizio Santino past perfect bij het hersenloze karakter van Ziggyquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb hem ook net gekeken, inderdaad een goede aflevering (ALWEER!). Ik geniet er echt van dat de leuke karakters de overhand nemen deze week. Maar ik zei je toch dat Ziggy en Ruby weer bij elkaar zouden komen. En wat een belabberd acteerwerk weer van Ziggy in het ziekenhuis.
Echt, hoe hebben ze hem ooit aan kunnen nemen.
Kaalgeschoren? Ik had al haar haren er één voor één uitgetrokken!quote:Theresa begint echt op mijn zenuwen te werken. Het is toch niet meer dan logisch hoe Carmel reageert? Ik had haar allang buiten gezet of haar kaal geschoren in haar slaap. En ik snap nog steeds niet wat ze nou met Dodger willen...
Ik vond Tom wel sterk. Echt een puber die schijt heeft aan alles en gewoon zegt waar het op staatquote:En die scène waarin Tom zegt wat er allemaal mis met de Osbornes vond ik best aangrijpend voor Esther. Hij zei serieus dat ze altijd depressief is? Aii. Wel mooi dat ze tegenwoordig weer naar haar verleden verwijzen (zoals die scène laatst waar ze dat glas uit Tilly's handen sloeg), maar ze is er nu toch wel overheen? 't Arme beest.
Inderdaad té snel. Net als de exit van Tilly. Had daar twee extra weken voor uitgetrokken om het wat spannender te maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:43 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: Jorgie Porter on Theresa McQueen exit plot
Interessant.Blijkbaar verlaat ze écht al volgende week de serie. Beetje té snel naar mijn idee.
Er verandert dus helemaal niks?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:12 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks appoints two new producers
Hm, ik ben gematigd enthousiast door dit bericht. Helaas blijft Krakwood zijn macht uitoefenen
Je kunt wel zien wie Krakwood het leukste vindt.. Tilly en Theresa worden er zo uitgeschreven, maar omdat in Ruby's exit een Roscoe zit verwerkt, rekken ze dat super lang uit..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad té snel. Net als de exit van Tilly. Had daar twee extra weken voor uitgetrokken om het wat spannender te maken.
Dat dus. Krakwood was in zijn eerste periode erg goed bezig; hij werd geroemd om het feit dat hij de serie naar een hoger, serieuzer niveau had getrokken. Maar nu is-ie gewoon 180 graden andersom bezig: het niveau wordt steeds lager en minder serieusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Er verandert dus helemaal niks?Ze zijn alleen gepromoveerd... Door Krakwood nog wel, dus dat kan niks goeds betekenen.
Hetzelfde voor de verhaallijn rond de moord op Browning. Zijn geesteskindje Mercedes zit er in, dus daar wordt ruim de tijd voor genomenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Je kunt wel zien wie Krakwood het leukste vindt.. Tilly en Theresa worden er zo uitgeschreven, maar omdat in Ruby's exit een Roscoe zit verwerkt, rekken ze dat super lang uit..
Graag, maar als ik zie hoe weinig er met Tegan en Leela wordt gedaan vrees ik dat het weinig zal uitmakenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef luftersel het volgende:
Pff, zonder Tilly en Theresa wordt het overzicht van de cast trouwens echt heel kleurloos.![]()
Ik hoop echt dat ze meer types als Tegan en Leela in de serie brengen; alle addities van dit jaar zijn zo kleurloos en donker, zelfs Lindsey. Het worden dan misschien wel iets te veel karakters, maar liever een spreiding over veel personages dan alle aandacht gericht op de Roscoes en die andere nepgangsters.
Ach joh, als het nog erger wordt dan dit, beginnen we gewoon nog een EastEnders topic. Ik heb de afleveringen vanaf Kerstmis gevolgd en ik moet zeggen dat ze nog best interessant zijn. Danny Dyer en zijn familie bevallen me erg goed. Verhaallijnen rondom anderen zijn een beetje saai en spoel ik dan ook vaak door (omdat ik ze niet ken), maar het is zeker een fijne afwisseling. Er zit sowieso meer humor in dan in al dat dramatische gedoe van Hollyoaks tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus. Krakwood was in zijn eerste periode erg goed bezig; hij werd geroemd om het feit dat hij de serie naar een hoger, serieuzer niveau had getrokken. Maar nu is-ie gewoon 180 graden andersom bezig: het niveau wordt steeds lager en minder serieus
Echt zonde van zo'n leuke meid. Volgens mij heeft ze echt humor.quote:
Zonde ja. Maar ja, geen lievelingetje van Krakwood hè?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
Echt zonde van zo'n leuke meid. Volgens mij heeft ze echt humor.
KRAKWOODquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zonde ja. Maar ja, geen lievelingetje van Krakwood hè?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef luftersel het volgende:
Heb je toevallig nog het gedeelte in 2013 gezien waar de Roscoes Brownings auto slopen?Ik moest hier echt heel erg om lachen.
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Gelukkig voor jou was de serie op dat moment ook echt vreselijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb dat gedeelte (helaas) niet gezien
Ik zit nu naar de aflevering uit 1996 te kijken waarin de jongens naar Ibiza gaan. De stuntelige Tony van toen is echt een wereld van verschil met de Tony van nuquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou was de serie op dat moment ook echt vreselijk.Het sloeg namelijk nergens op.
Tja, karakters die er zó lang inzitten hebben onderhand al meer karakterwisselingen gehad dan een schizofreen persoon.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zit nu naar de aflevering uit 1996 te kijken waarin de jongens naar Ibiza gaan. De stuntelige Tony van toen is echt een wereld van verschil met de Tony van nu
Nou ja, hij is sowieso wel volwassen geworden in de tussentijdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tja, karakters die er zó lang inzitten hebben onderhand al meer karakterwisselingen gehad dan een schizofreen persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |