abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 december 2013 @ 13:32:52 #1
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134683435

Hollyoaks is een Engelse soapserie, begonnen op 23 oktober 1995. In deze dagelijkse serie volgen we de levens, liefdes en andere gebeurtenissen van een groep inwoners van het fictieve plaatsje Hollyoaks - ook wel bekend als 'Oaksters - in Chester, waar alles kan gebeuren en vaak ook daadwerkelijk gebeurt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 25-12-2013 21:57:08 ]
pi_134683608
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

En dat alleen al vanwege de OP :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_134683682
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:37 schreef PeterKelder het volgende:
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

En dat alleen al vanwege de OP :P
Ik kom net op het goede moment weer online. :)

Maar ik zit nog op m'n stoel. Die is wel dusdanig zwaar dat je niet zomaar achterover valt. :P
pi_134683754
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik kom net op het goede moment weer online. :)
Inderdaad :D

quote:
Maar ik zit nog op m'n stoel. Die is wel dusdanig zwaar dat je niet zomaar achterover valt. :P
Gelukkig maar, anders had je nog naar het Dee Valley Hospital gemoeten ;( :P
pi_134683789
Maar het is heel mooi gedaan.
Dat absoluut! ^O^
  woensdag 25 december 2013 @ 13:45:52 #6
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134683942
Leuk dat jullie 'm mooi vinden! Ik had in gedachte de titelcard bij elk nieuw deel aan te passen met andere mooie foto's. Maar het kwam door PeterKelder die me die foto van Maxine en Patrick showde dat ik op dit idee kwam. Die foto was simpelweg te mooi om ongebruikt te laten. :D :D
  woensdag 25 december 2013 @ 13:47:56 #7
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134684012
Dus als je mooie spoiler pictures (alleen van Digital Spy) tegenkomt van karakters die er nu nog in zitten, laat het me weten. :)
pi_134684023
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:41 schreef Koosnaam het volgende:
Maar het is heel mooi gedaan.
Dat absoluut! ^O^
Zeker :Y Ik zit nog steeds met enige trots te kijken :)
Maar de meeste credits gaan wel naar luftersel ^O^ _O_
pi_134684074
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:45 schreef luftersel het volgende:
Leuk dat jullie 'm mooi vinden! Ik had in gedachte de titelcard bij elk nieuw deel aan te passen met andere mooie foto's. Maar het kwam door PeterKelder die me die foto van Maxine en Patrick showde dat ik op dit idee kwam. Die foto was simpelweg te mooi om ongebruikt te laten. :D :D
Haha, serieus? :D
Het is inderdaad wel een prachtige foto _O_
pi_134684149
Ik weet niet of aan mij ligt, maar hier werkt het laatste plaatje (met dat "prachtige" (AHUM!) portret van Holly) niet ;(
  woensdag 25 december 2013 @ 13:53:38 #11
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134684240
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:51 schreef PeterKelder het volgende:
Ik weet niet of aan mij ligt, maar hier werkt het laatste plaatje (met dat "prachtige" (AHUM!) portret van Holly) niet ;(
Mmm, ik heb hem juist opnieuw geupload omdat ie het eerst niet deed. :') Nu doet ie het nog niet..
pi_134684402
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:53 schreef luftersel het volgende:

[..]

Mmm, ik heb hem juist opnieuw geupload omdat ie het eerst niet deed. :') Nu doet ie het nog niet..
Yep, hij werkt :Y
  woensdag 25 december 2013 @ 13:58:04 #13
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134684426
Die foto van Holly krijg ik helaas niet goed (althans, bij mij doet ie het niet goed, na 3 x opnieuw uploaden..).
pi_134684537
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:58 schreef luftersel het volgende:
Die foto van Holly krijg ik helaas niet goed (althans, bij mij doet ie het niet goed, na 3 x opnieuw uploaden..).
Bij mij werkt-ie anders prima :)

EDIT: Nu niet meer :?
pi_134684693
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Bij mij werkt-ie anders prima :)

EDIT: Nu niet meer :?
Bij mij hetzelfde.
Hij deed het eerst wel! Nu niet meer.
pi_134684796
Stel je voor dat je dít op je deurmat hebt liggen:

:X
  woensdag 25 december 2013 @ 14:18:02 #17
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134685095
Ik probeer die afzichtelijke foto straks als ik weer thuis ben nog EEN KEER opnieuw te uploaden. Als dat wicht van een Holly dan nog niet op komt dagen, lig ik er niet wakker van. :')
pi_134685236
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:18 schreef luftersel het volgende:
Ik probeer die afzichtelijke foto straks als ik weer thuis ben nog EEN KEER opnieuw te uploaden.
Fuck, de NSA zit hier natuurlijk achter! :o Die willen namelijk voorkomen dat de mensheid geconfronteerd wordt met dat... Dat... Tja, wat is een goeie omschrijving voor... dat?

quote:
Als dat wicht van een Holly dan nog niet op komt dagen, lig ik er niet wakker van. :')
AMEN!!! _O_ _O_ _O_

(Nu lig ik sowieso niet wakker van mevrouw Clapham a.k.a. Holly. Ja, behalve als ze in mijn dromen verschijnt. Maar dan is dat een nachtmerrie :X)
pi_134694181
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:08 schreef PeterKelder het volgende:
Stel je voor dat je dít op je deurmat hebt liggen:

[ afbeelding ]

:X
Zou jij dat dan niet mooi inlijsten en op je slaapkamer hangen? :o
pi_134694225
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 20:49 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Zou jij dat dan niet mooi inlijsten en op je slaapkamer hangen? :o
Hè, gatverdamme, nee zeg! :r
Als het nou een kerstkaart van de Lomaxes was, dan wel :)
pi_134694429
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 20:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hè, gatverdamme, nee zeg! :r
Als het nou een kerstkaart van de Lomaxes was, dan wel :)
^O^
Is die familie er ingeschreven dit jaar, zodat Ste zijn familie gevonden had? Of lag het wat anders? :)
pi_134694509
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:02 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

^O^
Is die familie er ingeschreven dit jaar, zodat Ste zijn familie gevonden had? Of lag het wat anders? :)
Ik denk wel dat de Lomaxes er deels zijn ingeschreven zodat Ste wat meer binding in de serie zou krijgen, zeker omdat de acteur die Doug speelde de serie wilde verlaten.
En daarnaast denk ik dat de makers de serie wat wilden opfrissen met nieuwe karakters, ook omdat er eerder dat jaar een aantal populaire karakters (Brendan, Cheryl, Texas, Jacqui, Myra) de serie hadden verlaten :) Het betekende wel het noodgedwongen vertrek van de Kanes, maar als ik zie wat we ervoor hebben teruggekregen is dat niet zo heel erg :P
pi_134694679
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik denk wel dat de Lomaxes er deels zijn ingeschreven zodat Ste wat meer binding in de serie zou krijgen, zeker omdat de acteur die Doug speelde de serie wilde verlaten.
En daarnaast denk ik dat de makers de serie wat wilden opfrissen met nieuwe karakters, ook omdat er eerder dat jaar een aantal populaire karakters (Brendan, Cheryl, Texas, Jacqui, Myra) de serie hadden verlaten :) Het betekende wel het noodgedwongen vertrek van de Kanes, maar als ik zie wat we ervoor hebben teruggekregen is dat niet zo heel erg :P
Oké! ^O^
Ik vind het ook zeker wel een leuke familie. Hoewel ik de Kanes dan weer niet gekend heb natuurlijk. :)
Maar het is natuurlijk niet te hopen dat er straks nog een soort van strijd gaat komen, tussen vader en zoon om John Paul.(goed gespeld dit keer) :P
pi_134694806
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:14 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Oké! ^O^
Ik vind het ook zeker wel een leuke familie. Hoewel ik de Kanes dan weer niet gekend heb natuurlijk. :)
Maar het is natuurlijk niet te hopen dat er straks nog een soort van strijd gaat komen, tussen vader en zoon om John Paul.(goed gespeld dit keer) :P
Ik heb de Kanes ook nauwelijks gekend, ik heb met veel geluk de laatste momenten van hen meegemaakt :P
De Lomaxes zijn echt tof, alhoewel Tegan mij nu wel irriteert met dat gedoe met Fraser. Maar vooral Sam, Leela en Peri vind ik echt tof ^O^ Ze hebben ook echt allemaal een goede chemie met elkaar, dat maakt het kijken naar hun scènes ook zo leuk :)

Maar het is inderdaad te hopen dat er geen strijd tussen Ste en Danny ontstaat om John-Paul nee :')
  woensdag 25 december 2013 @ 21:58:30 #25
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134695987
Die irritante Mevrouw Clapham komt nog steeds niet opdagen, dus weg ermee. Ze verpest toch alleen maar onze prachtige OP. :P

De grap was er onderhand toch wel vanaf. Al was het wel een geweldige quote. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')