SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 25-12-2013 21:57:08 ]
Ik kom net op het goede moment weer online.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik kom net op het goede moment weer online.
Gelukkig maar, anders had je nog naar het Dee Valley Hospital gemoetenquote:Maar ik zit nog op m'n stoel. Die is wel dusdanig zwaar dat je niet zomaar achterover valt.
Zekerquote:Op woensdag 25 december 2013 13:41 schreef Koosnaam het volgende:
Maar het is heel mooi gedaan.
Dat absoluut!
Haha, serieus?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:45 schreef luftersel het volgende:
Leuk dat jullie 'm mooi vinden! Ik had in gedachte de titelcard bij elk nieuw deel aan te passen met andere mooie foto's. Maar het kwam door PeterKelder die me die foto van Maxine en Patrick showde dat ik op dit idee kwam. Die foto was simpelweg te mooi om ongebruikt te laten.![]()
Mmm, ik heb hem juist opnieuw geupload omdat ie het eerst niet deed.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:51 schreef PeterKelder het volgende:
Ik weet niet of aan mij ligt, maar hier werkt het laatste plaatje (met dat "prachtige" (AHUM!) portret van Holly) niet
Yep, hij werktquote:Op woensdag 25 december 2013 13:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Mmm, ik heb hem juist opnieuw geupload omdat ie het eerst niet deed.Nu doet ie het nog niet..
Bij mij werkt-ie anders primaquote:Op woensdag 25 december 2013 13:58 schreef luftersel het volgende:
Die foto van Holly krijg ik helaas niet goed (althans, bij mij doet ie het niet goed, na 3 x opnieuw uploaden..).
Bij mij hetzelfde.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij mij werkt-ie anders prima
EDIT: Nu niet meer
Fuck, de NSA zit hier natuurlijk achter!quote:Op woensdag 25 december 2013 14:18 schreef luftersel het volgende:
Ik probeer die afzichtelijke foto straks als ik weer thuis ben nog EEN KEER opnieuw te uploaden.
AMEN!!!quote:Als dat wicht van een Holly dan nog niet op komt dagen, lig ik er niet wakker van.
Zou jij dat dan niet mooi inlijsten en op je slaapkamer hangen?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:08 schreef PeterKelder het volgende:
Stel je voor dat je dít op je deurmat hebt liggen:
[ afbeelding ]
Hè, gatverdamme, nee zeg!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:49 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zou jij dat dan niet mooi inlijsten en op je slaapkamer hangen?
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hè, gatverdamme, nee zeg!
Als het nou een kerstkaart van de Lomaxes was, dan wel
Ik denk wel dat de Lomaxes er deels zijn ingeschreven zodat Ste wat meer binding in de serie zou krijgen, zeker omdat de acteur die Doug speelde de serie wilde verlaten.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:02 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Is die familie er ingeschreven dit jaar, zodat Ste zijn familie gevonden had? Of lag het wat anders?
Oké!quote:Op woensdag 25 december 2013 21:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de Lomaxes er deels zijn ingeschreven zodat Ste wat meer binding in de serie zou krijgen, zeker omdat de acteur die Doug speelde de serie wilde verlaten.
En daarnaast denk ik dat de makers de serie wat wilden opfrissen met nieuwe karakters, ook omdat er eerder dat jaar een aantal populaire karakters (Brendan, Cheryl, Texas, Jacqui, Myra) de serie hadden verlatenHet betekende wel het noodgedwongen vertrek van de Kanes, maar als ik zie wat we ervoor hebben teruggekregen is dat niet zo heel erg
Ik heb de Kanes ook nauwelijks gekend, ik heb met veel geluk de laatste momenten van hen meegemaaktquote:Op woensdag 25 december 2013 21:14 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké!![]()
Ik vind het ook zeker wel een leuke familie. Hoewel ik de Kanes dan weer niet gekend heb natuurlijk.![]()
Maar het is natuurlijk niet te hopen dat er straks nog een soort van strijd gaat komen, tussen vader en zoon om John Paul.(goed gespeld dit keer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |