Als Domiengod de intro zou doen.. ach, laat maar.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als Giel Beelen de intro zou doen zou je ergens rond half één de nummer 2000 horen.
Die gaat alleen maar lullenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Molurus het volgende:
Leo Blokhuis had me ook nog wel leuk geleken als presentator, maar no way dat die uren achter een microfoon gaat zitten.
Ik wilde net zeggen, sinds wanneer zit Gijs bij Radio2.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Pino112 het volgende:
Ah, dit is Gijs' debuut. Doet ie goed.
Ik wil het woord zwarte piet niet horenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Mogen we hier de racismekaart spelen ?
Zulllen ook wel weer korte itempjes te zien zijn rond het nieuws, net als vorig jaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
Oh wat leuk die feitjesEerste keer dat ik het zie, voorheen alleen via de radio gevolgd. Mensen uit Flevoland vinden dit een leuk nummer dus.
Het lijkt Sander welquote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
En meteen kut afgekapt.
Je verwacht het niet.
Ik vind dat wel leukquote:
Tegen Don Leo wil je ook niet opquote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hij weet wel meer van muziek dan Gijs.
Vandaag.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, sinds wanneer zit Gijs bij Radio2.
Jawel hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tegen Don Leo wil je ook niet op
Ohja dat was ook wel een topshow. Gaan ze dat dan elke keer herhalen met dezelfde filmpjes enzo?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zulllen ook wel weer korte itempjes te zien zijn rond het nieuws, net als vorig jaar.
DJ's voegen wat toe, maar die stem van Gijs...quote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leukanders luister ik wel Sky
Voor hoeveel geld?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb Wish You Were Here aangevraagd, ben benieuwd wanneer die komt. Ik zit klaar
Tja, Frits Spits is nu weg en om dan tussen twaalf en twee nonstop muziek te gaan draaien per 2 januari vond men ook maar niets.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, sinds wanneer zit Gijs bij Radio2.
Duh, het is ook het eerste uur.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grappen van het eerste uur jongens, hulde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |