Taurus ook. Taurus geeft een uitgebreide reactie op Canillas, niet echt op de inhoud.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind Taurus wel realistisch. Egoïsme is een menselijke eigenschap die niemand vreemd is. En handelen vanuit egoïsme is zeker niet per definitie verkeerd.
Ik snap ook haar punt t.a.v. de posts van Canillas. Hierboven een uitgebreide reactie op de post van Taurus, maar hij praat in zijn straatje en gaat eigelijk niet in op een paar sterke punten van kritiek die ze noemt. In plaats daarvan hamert hij maar door over hoe verschrikkelijk verkeerd ze is en wat voor bord ze voor haar kop heeft.
Kijkt Canillas zelf wel eens in de spiegel?
Eens.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:12 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Taurus ook. Taurus geeft een uitgebreide reactie op Canillas, niet echt op de inhoud.
Logisch dat iedereen in dit soort gevallen vooral redeneert vanuit zijn of haar eigen wereldbeeld, visie, waarden en normen. Wat dat betreft kijkt bijna niemand echt in de spiegel.
Dus?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind Taurus wel realistisch. Egoïsme is een menselijke eigenschap die niemand vreemd is. En handelen vanuit egoïsme is zeker niet per definitie verkeerd.
Ik snap ook haar punt t.a.v. de posts van Canillas. Hierboven een uitgebreide reactie op de post van Taurus, maar hij praat in zijn straatje en gaat eigelijk niet in op een paar sterke punten van kritiek die ze noemt. In plaats daarvan hamert hij maar door over hoe verschrikkelijk verkeerd ze is en wat voor bord ze voor haar kop heeft.
Kijkt Canillas zelf wel eens in de spiegel?
Ja inderdaad (quote:
Die zijn nu rotjes aan het afstekenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:26 schreef theunderdog het volgende:
Waar blijven de mensen die vinden dat slachtoffers van vreemdgaan het gewoon verdiend hebben vanwege kinderlijke naïviteit?
Dit dus eigenlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jaja, nou weten we het wel, mensen die vreemdgaan moeten dood![]()
Moeilijk he, dat aan degene overlaten die bedrogen wordt? Jíj hebt er toch niets mee te maken hoe Truus en Henk van de buren daar mee omgaan?
Een relatie met iemand hebben, aan elkaar te beloven dat mocht er vreemdgegaan worden dat eerlijk te vertellen, het vervolgens niet kunnen laten om vreemd te gaan (en daar niet echt mee zitten ''het ging om mij in dat moment"' en dan toch zeggen ''het komt mij beter uit om het niet te vertellen, dat is egoïstisch maar dat vind ik geen probleem'' noem jij realistisch? Woon je soms in een polygamische sekte?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Dan moet je wat beter lezen, ik geef duidelijk aan waarom ik het hier 'in mijn straatje hou' namelijk aan de hand van de dingen die ze hier veelvuldig over gepost heeft. Op een gegeven moment ken je iemands argumenten dan en kun je het daar niet mee eens zijn, veel meer valt er dan niet meer over te zeggen.quote:Ik snap ook haar punt t.a.v. de posts van Canillas. Hierboven een uitgebreide reactie op de post van Taurus, maar hij praat in zijn straatje en gaat eigelijk niet in op een paar sterke punten van kritiek die ze noemt.
Ik vind haar niet verkeerd, ik vind wat ze doet verkeerd en kan me niet vinden in de beweegreden achter dat gedrag, dat is heel iets anders dan het over de persoon hebben (zoals jij nu met mij wil doen).quote:In plaats daarvan hamert hij maar door over hoe verschrikkelijk verkeerd ze is en wat voor bord ze voor haar kop heeft.
quote:Kijkt Canillas zelf wel eens in de spiegel?
Het maakt je van een leugenachtige klootzak enkel een klootzak, wellicht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap dat hele 'dump je partner voordat je een ander doet' nooit zo goed eigenlijk...
Doet dat minder pijn? Heeft dat minder gevolgen? Is dat minder erg?
Je haalt het geniepige achterbakse aspect weg. Dus ja, het doet minder pijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap dat hele 'dump je partner voordat je een ander doet' nooit zo goed eigenlijk...
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Je haalt het geniepige achterbakse aspect weg. Dus ja, het doet minder pijn.
Uiteindelijk.
Ah, excuus - ik dacht dat we het over de situatie hadden waarin je vriend een paar maanden stiekem een ander neukte EN je daarna dumpte (voor haar). Niet over alleen maar vreemdgaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Als ik gedumpt word door m'n vriend doet me dat echt veel meer pijn dan wanneer hij n keer buiten de deur eet...
(En t heeft ook meer praktische gevolgen, woonruimte zoeken, ander inkomen, niet zo gemakkelijk Savonds even de deur uit kunnen als de kinderen in bed liggen, dat soort dingen...)
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
maar zorg dan eerst dat je op een normale en respectvolle manier je partner aan de kant zet
Ah, dus je blijft bij je vriend voor de gemakken? Duidelijk...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Als ik gedumpt word door m'n vriend doet me dat echt veel meer pijn dan wanneer hij n keer buiten de deur eet...
(En t heeft ook meer praktische gevolgen, woonruimte zoeken, ander inkomen, niet zo gemakkelijk Savonds even de deur uit kunnen als de kinderen in bed liggen, dat soort dingen...)
leuke trollpostquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, dus je blijft bij je vriend voor de gemakken? Duidelijk...
Als jij al die jaren denkt dat jouw partner gelukkig is met jou, terwijl hij/zij al die tijd achter je rug om met anderen lag te neuken, dan lijkt me dat stukken erger dan dat de relatie gewoon uitgaan, en men gewoon ieder een andere toekomst zoekt...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
waar maak je dat nou weer uit op?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'Houden van' of 'respect voor' zal het niet zijn....
vreemdgaan staat voor jou gelijk aan 'al die tijd met anderen liggen neuken'.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als jij al die jaren denkt dat jouw partner gelukkig is met jou, terwijl hij/zij al die tijd achter je rug om met anderen lag te neuken, dan lijkt me dat stukken erger dan dat de relatie gewoon uitgaan, en men gewoon ieder een andere toekomst zoekt...
Het gaat om fatsoen. Als je zulke zaken niet begrijpt, dan ben ik bang dat het ook niet uit te leggen valt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |