Een mening die heel Fok! deeltquote:Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef MangoLotion het volgende:
Deze man weet.
Daarom ben jij mijn favo user, jouw posts zijn altijd awesome
wat dit meen je nietquote:Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef complicate het volgende:
Mensen die vreemdgaan goed blijven praten: Z-O-E-K -H-U-L-P
Nymfomane vrouwen en hyperseksuele mannen worden tegenwoordig behandeld met een combinatie van psychotherapie en antipsychotische medicatie of antidepressiva.
Ja ik meen het! Ben je hyperseksueel of gezond?quote:
hahahquote:
Beide!quote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik meen het! Ben je hyperseksueel of gezond?
Dat kan - volgens mij- niet. Zo kan je ook geen nymfomane vrouw, gezond noemen! Zulke vrouwen zullen altijd vreemdgaan goed pratenquote:
Hoe weet jij dit zo zeker? Ken je soms elke nymfomane vrouw?quote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kan - volgens mij- niet. Zo kan je ook geen nymfomane vrouw, gezond noemen! Zulke vrouwen zullen altijd vreemdgaan goed praten![]()
Mijn vader was/is hyperseksueel en ging mijn moeder continu bedriegen en zei altijd dat hij gewoon hyperseksueel is, hij heeft medicatie moeten nemen hoor![]()
Meneer kon zich niet inhouden zelfs bij meisjes van mijn leeftijd ging die seks hebben en mijn moeder bedriegen![]()
Als hij hyperseksueel (iedereen zal hier een andere invulling aan geven want wanneer is het hyper?) en gezond is en hij en anderen daar geen last aan ondervinden lijkt het me geen probleem.quote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef complicate het volgende:
Dat kan - volgens mij- niet. Zo kan je ook geen nymfomane vrouw, gezond noemen! Zulke vrouwen zullen altijd vreemdgaan goed praten![]()
Dat is natuurlijk klote, wel een extreem geval. Punt is wel dat seks een onderwerp is waarover men snel kan zeggen ''zo ben ik nou eenmaal'' of ''ik heb daar gewoon zin in'' wat natuurlijk excuusuitspraak nummer 1 is. Als je er gewoon zin in had zou je er geen probleem van maken als je het niet kreeg, zou je het niet doen als je wist dat je een ander ermee kon schaden.quote:Mijn vader was/is hyperseksueel en ging mijn moeder continu bedriegen en zei altijd dat hij gewoon een hyperseksueel is, hij heeft medicatie moeten nemen hoor![]()
Meneer kon zich niet inhouden zelfs bij meisjes van mijn leeftijd ging die seks hebben en mijn moeder bedriegen![]()
Allereerst: niet elke nymfomane vrouw of hyperseksuele man gaat vreemd. En ten tweede hebben die misschien andere normen en waarden. Als zij een partner hebben die het geen probleem vind om ook met een ander het bed in te duiken is het toch prima?quote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn vader was/is hyperseksueel en ging mijn moeder continu bedriegen en zei altijd dat hij gewoon hyperseksueel is, hij heeft medicatie moeten nemen hoor![]()
Nee ik ken die allemaal niet en hoef ze ook niet te denken, maar mensen die met hun pik of vagina alleen Kunnen denken:quote:Op maandag 30 december 2013 14:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit zo zeker? Ken je soms elke nymfomane vrouw?
Je baseert je stelling op aannames uit je eigen leven.
Ja, ok, maar dan ga je een open relatie aan én denk je ook aan je kinderen!quote:Op maandag 30 december 2013 14:17 schreef RunForestRun het volgende:
[..]
Allereerst: niet elke nymfomane vrouw of hyperseksuele man gaat vreemd. En ten tweede hebben die misschien andere normen en waarden. Als zij een partner hebben die het geen probleem vind om ook met een ander het bed in te duiken is het toch prima?
En ja, je vader is natuurlijk totaal verkeerd bezig (geweest).
Serieus? Dit is de hoop waarop je alle vreemdgangers veegt?quote:Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee ik ken die allemaal niet en hoef ze ook niet te denken, maar mensen die met hun pik of vagina alleen Kunnen denken:![]()
Of ga je nu zeggen dat er nog iets positiefs is aan mensen als Marc Dutroux???
Luister ik heb geen probleem met mannen en vrouwen die graag heel het continent neuken zolang ze geen schade (emotioneel) berokkenen aan derde/partner, heb ik geen probleem. En dan ook niet denken aan de gevolgen van hun daad, vind ik alles behalve gezond hoor!quote:Op maandag 30 december 2013 14:17 schreef Canillas het volgende:
[..]
Als hij hyperseksueel (iedereen zal hier een andere invulling aan geven want wanneer is het hyper?) en gezond is en hij en anderen daar geen last aan ondervinden lijkt het me geen probleem.
Als je te maken hemt met mensen die vreemdgaan terwijl het liever niet zouden willen, zich niet in kunnen houden en waarvoor seks zo'n grote roes is dat ze verkeerde dingen doen dan is het iets heel anders, dan heb je 'gewoon' een probleem. Heeft uiteindelijk dan ook niks met seks op zich te maken.
[..]
Dat is natuurlijk klote, wel een extreem geval. Punt is wel dat seks een onderwerp is waarover men snel kan zeggen ''zo ben ik nou eenmaal'' of ''ik heb daar gewoon zin in'' wat natuurlijk excuusuitspraak nummer 1 is. Als je er gewoon zin in had zou je er geen probleem van maken als je het niet kreeg, zou je het niet doen als je wist dat je een ander ermee kon schaden.
Neen, het gaat om mensen die altijd zullen zeggen "ik ben nu eenmaal zo" , terwijl ze anderen schade berokkenen! Of vind je dat vreemd?quote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Serieus? Dit is de hoop waarop je alle vreemdgangers veegt?
Ik vind jou vreemd.quote:Op maandag 30 december 2013 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Neen, het gaat om mensen die altijd zullen zeggen "ik ben nu eenmaal zo" , terwijl ze anderen schade berokkenen! Of vind je dat vreemd?
Geen probleem hoorquote:
Ik volg je even niet, de 2e zin lijkt niet helemaal op de 1e aan te sluiten.quote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef complicate het volgende:
Luister ik heb geen probleem met mannen en vrouwen die graag heel het continent neuken zolang ze geen schade (emotioneel) berokkenen aan derde/partner, heb ik geen probleem. En dan ook niet denken aan de gevolgen van hun daad, vind ik alles behalve gezond hoor!
Simpel, ik vind dat mensen alles mogen doen wat ze willen, maar derde/partner/kinderen mogen geen negatieve gevolgen ondervinden van jouw eigen actie die niet goed te praten is.quote:Op maandag 30 december 2013 14:27 schreef Canillas het volgende:
[..]
Ik volg je even niet, de 2e zin lijkt niet helemaal op de 1e aan te sluiten.
Okay duidelijk. Dat stond alleen niet zo (duidelijk) in wat ik quotequote:Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef complicate het volgende:
Simpel, ik vind dat mensen alles mogen doen wat ze willen, maar derde/partner/kinderen mogen geen negatieve gevolgen ondervinden van jouw eigen actie die niet goed te praten is.
Ik ben op zoek naar een vertaler: Hollands-Vlaams, misschien is het dan duidelijk als ik iets postquote:Op maandag 30 december 2013 14:31 schreef Canillas het volgende:
[..]
Okay duidelijk. Dat stond alleen niet zo (duidelijk) in wat ik quote
Monogamie versus polygamie. Sommigen vinden dat heerlijk om hun partner te delenquote:Op maandag 30 december 2013 14:47 schreef Seikcid het volgende:
Mannen die bewust hun vrouw/vriendin delen.Klopt biologisch/evolutionair gezien gewoon niet.
Als de andere mannen familie zijn wel hoorquote:Op maandag 30 december 2013 14:47 schreef Seikcid het volgende:
Mannen die bewust hun vrouw/vriendin delen.Klopt biologisch/evolutionair gezien gewoon niet.
De kans dat de vrouw zwanger wordt is misschien groter maar het moet jouw nageslacht zijn, niet van de buurman.quote:Op maandag 30 december 2013 15:03 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Als de andere mannen familie zijn wel hoor
En ook als ze dat niet zijn kan het een evolutionair voordeel opleveren; al is het voordeel voor de alfa dan idd een stuk groter.
Kind van je broer is evolutionair dus ook prima.quote:Op maandag 30 december 2013 15:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De kans dat de vrouw zwanger wordt is misschien groter maar het moet jouw nageslacht zijn, niet van de buurman.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |