abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 december 2013 @ 23:11:37 #101
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_134807864
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:06 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Hoeveel had je er dan?
Hoe bedoel je?
pi_134807897
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:11 schreef Pienata het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Lovers naast je vriend
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zaterdag 28 december 2013 @ 23:13:01 #103
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_134807940
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:12 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Lovers naast je vriend
Eentje, dat is het hele probleem. Het werd mijn vriend wat te serieus, als ik een paar losse contacten had gehad had hij zich minder bedreigd gevoeld.
pi_134814301
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:13 schreef Pienata het volgende:

[..]

Eentje, dat is het hele probleem. Het werd mijn vriend wat te serieus, als ik een paar losse contacten had gehad had hij zich minder bedreigd gevoeld.
Oei, das balen! Niet kunnen ontzenuwen met een goed gesprek? En heb jij zelf het idee dat die lover erg dichtbij kwam, of een bedreiging zou kunnen vormen, of dat niet?

En je hebt hem dus nog gezien na je veto en hem dat vandaag opgebiecht? Lastige situatie. Dat je hem toch bleef zien, was dat omdat voor jou het geen probleem was (qua emotionele bedreiging) of vanwege je gevoelens voor hem? Wat was het punt dat je besloot het toch op te biechten?

Sodeju, das een vragenvuur. Sorry, ben nieuwsgierig ;)
  zondag 29 december 2013 @ 04:08:13 #105
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_134816712
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:37 schreef Musil het volgende:

[..]

Oei, das balen! Niet kunnen ontzenuwen met een goed gesprek? Nee, mijn vriend is niet zo'n prater en een "goed gesprek" vindt hij een straf, want als er niets mis is is dat toch niet nodig?. En heb jij zelf het idee dat die lover erg dichtbij kwam, of een bedreiging zou kunnen vormen, of dat niet? Ik was wel verliefd op hem, dat wist mijn vriend ook, en ook dat is enige maanden lang prima geweest. Zag hem wel op een hele andere manier. Mijn vaste vriend wilde ik echt mee samenwonen en samen een leven opbouwen e.d. O+ Mijn andere lover en ik waren eigenlijk van nature prima comfortabel in een losser verband en ik zag hem ondanks mijn gevoelens niet op dezelfde manier als mijn vriend. Heb dit ook vaak tegen mijn vriend gezegd.

En je hebt hem dus nog gezien na je veto en hem dat vandaag opgebiecht? Ja. Lastige situatie. Dat je hem toch bleef zien, was dat omdat voor jou het geen probleem was (qua emotionele bedreiging) of vanwege je gevoelens voor hem? Het was geen bedreiging omdat mijn lover en ik elkaar toch anders zagen dan als levenspartners, en tegelijkertijd vanwege mijn gevoelens was het ook gewoon heel erg kut om afscheid te nemen na een "relatie" van vier maanden.Wat was het punt dat je besloot het toch op te biechten? Ik hou niet van liegen dus het moest een keer gebeuren..

Sodeju, das een vragenvuur. Sorry, ben nieuwsgierig ;)
DM mag ook anders, ik dreig een hele topickaap te maken hier.
  zondag 29 december 2013 @ 09:06:17 #106
66825 Reya
Fier Wallon
pi_134817636
Wat is er nou exact zo verwerpelijk aan vreemdgaan?
pi_134817716
quote:
9s.gif Op zondag 29 december 2013 09:06 schreef Reya het volgende:
Wmb: het niet nakomen van afspraken met je partner & daar vervolgens herhaaldelijk over liegen.
Het hebben van meer dan 1 partner/scharrel/whatever an sich is niet erg.

Maar dat is slechts mijn mening ;)
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_134817757
quote:
9s.gif Op zondag 29 december 2013 09:06 schreef Reya het volgende:
:')
  zondag 29 december 2013 @ 10:19:08 #109
66825 Reya
Fier Wallon
pi_134818284
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 09:15 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Wmb: het niet nakomen van afspraken met je partner & daar vervolgens herhaaldelijk over liegen.
Het hebben van meer dan 1 partner/scharrel/whatever an sich is niet erg.

Maar dat is slechts mijn mening ;)
Leugens en bedrog zijn toch moeilijk zeldzaam te noemen, waarom lokt dat in kwesties van relaties dan zo'n heftige reactie uit?
pi_134818310
quote:
9s.gif Op zondag 29 december 2013 10:19 schreef Reya het volgende:

[..]

Leugens en bedrog zijn toch moeilijk zeldzaam te noemen, waarom lokt dat in kwesties van relaties dan zo'n heftige reactie uit?
Suggereer je nu dat andere grote leugens geen heftige reacties uitlokken ?
  zondag 29 december 2013 @ 10:25:35 #111
66825 Reya
Fier Wallon
pi_134818361
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 10:21 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Suggereer je nu dat andere grote leugens geen heftige reacties uitlokken ?
Wat zijn 'grote leugens'?
pi_134832293
quote:
9s.gif Op zondag 29 december 2013 10:25 schreef Reya het volgende:

[..]

Wat zijn 'grote leugens'?
Geld, werk, familie, verleden, you name it.
  zondag 29 december 2013 @ 17:49:46 #113
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_134835661
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 16:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Geld, werk, familie, verleden, you name it.
Nu hecht je al een waardeoordeel eraan; seks met een ander is een "grote" leugen.

Misschien geldt dat voor Reya niet. Eigenlijk vind ik het een betrekkelijk kleine leugen omdat het eigenlijk weinig verstrekkende gevolgen heeft voor je relatie of je seks hebt gehad met een ander of niet. Anders dan wanneer je bijvoorbeeld liegt over of je aan de pil bent of de dag na je huwelijk ineens bekent een half miljoen aan schulden te hebben. :P

Toch reageert iedereen altijd heel heftig op vreemdgaan omdat het "afspraken niet nakomen is", en niet wanneer vriend of vriendin een afspraak cancelt om uit eten te gaan omdat hij/zij niet zo'n zin heeft.

Ik denk dus dat Reya zich afvraagt waarom het specifiek mbt vreemdgaan zulke heftige reacties oproept anders dan met andere vormen van afspraken niet nakomen. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen "mijn vriend was een uur te laat toen we naar de Efteling zouden gaan, dus ik heb het maar uitgemaakt, de klootzak!" :(
pi_134836080
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 17:49 schreef Pienata het volgende:

[..]

Nu hecht je al een waardeoordeel eraan; seks met een ander is een "grote" leugen.

Misschien geldt dat voor Reya niet. Eigenlijk vind ik het een betrekkelijk kleine leugen omdat het eigenlijk weinig verstrekkende gevolgen heeft voor je relatie of je seks hebt gehad met een ander of niet. Anders dan wanneer je bijvoorbeeld liegt over of je aan de pil bent of de dag na je huwelijk ineens bekent een half miljoen aan schulden te hebben. :P

Toch reageert iedereen altijd heel heftig op vreemdgaan omdat het "afspraken niet nakomen is", en niet wanneer vriend of vriendin een afspraak cancelt om uit eten te gaan omdat hij/zij niet zo'n zin heeft.

Ik denk dus dat Reya zich afvraagt waarom het specifiek mbt vreemdgaan zulke heftige reacties oproept anders dan met andere vormen van afspraken niet nakomen. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen "mijn vriend was een uur te laat toen we naar de Efteling zouden gaan, dus ik heb het maar uitgemaakt, de klootzak!" :(
Natuurlijk hecht ik daar een waardeoordeel aan. Het zijn immers mijn waarden en normen.

Niet iedereen heeft dezelfde waarden en normen natuurlijk, die moet ieder voor zich bepalen. Als je ze deelt met je partner kun je ook bepalen waar de grenzen liggen.

Echter, ik vind dat wanneer je het over 'grote leugens' hebt, je het hebt over zaken die fundamenteel voor iemand zijn. En werk, geld, relaties en familie zijn voor velen nu eenmaal fundamentele zaken.
pi_134867425
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik zeg dat vreemdgaan niet persoonlijk hóeft te zijn, waar zeg ik daarmee iets dat niet waar is, of enkel vanuit mij bekeken? Dus nee, dat is niet iets dat ík vind...

Ik probeer idd een beetje uit te leggen dat er ook een andere manier is om te kijken naar vreemdgaan ipv het standaard 'lynchen, gevoelloos, verschrikkelijk, afmaken' en weet ik t allemaal.
Vaak is het erg kwetsend voor de bedrogen partij, maar vaak komt het daarna ook 'gewoon' weer goed.
Niemand kan er echt over oordelen dan de beide betrokken partners. Ik vind (kijk, dat is hem dus wél) het naar dat mensen menen te moeten oordelen over andermans relatie en evt vreemdgaan daarin. Daarover mag alleen de bedrogen partner oordelen, de enige die er werkelijk gekwetst door is.
Hier word je voor gek verklaard als je wil blijven en mensen zien niet in dat ze daar invloed op kunnen hebben. Ze (of hij) wil blijven en het nogmaals proberen, maar dat kán echt niet volgens FOK!
Dan ga je nog twijfelen aan je eigen beslissing en gevoel erover.
Je kan het proberen goed te praten. Maar naar mijn mening ben je een leugenaar. Ik vraag mij af hoe je zou reageren als je erachter zou komen dat je partner je aan het bedriegen is.
Haters gonna hate.
pi_134867470
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind het niet raar of vreemd, ik vind het volkomen begrijpelijk, ik vind het echter óók onnodig, irritant en in sommige gevallen zelfs belachelijk.

Oordelen doet iedereen (ik ook) alleen vind ik het pijnlijk om te zien dat mensen zo gemakkelijk roepen dat je weg moet gaan, altijd, als iemand vreemdgaat, en dat je anders wel geen gevoel voor eigenwaarde zal hebben...
Ik vind dat een eigen keus en vind niet dat je mensen zó fel zou moeten aansporen om hun relatie (waarvan ze vaak echt wel houden) de deur uit te gooien.
Overigens vind ik niet dat je in elkaar gebeukt moet worden ofzo hoor. Dat is ook overdreven. Maar mijn mening is dat je een leugenaar bent, wat je verder doet moet je zelf weten.
Haters gonna hate.
pi_134867479
quote:
99s.gif Op maandag 30 december 2013 11:24 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Je kan het proberen goed te praten. Maar naar mijn mening ben je een leugenaar. Ik vraag mij af hoe je zou reageren als je erachter zou komen dat je partner je aan het bedriegen is.
Ach, ze heeft inmiddels toegegeven dat het een troll post was :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_134867495
Ja zie het nu ook :')
Haters gonna hate.
pi_134869192
Zie al die achterbakse bedriegers hun laffe acties goedpraten

Priceless :') :D
pi_134870464
Dit topic gaat toch niet over wat we van vreemdgaan vinden? Dat oordelen meteen. Stelletje holbewoners.
pi_134870646
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2013 12:59 schreef Taurus het volgende:
Dit topic gaat toch niet over wat we van vreemdgaan vinden? Dat oordelen meteen. Stelletje holbewoners.
Stelletje holbewoners inderdaad die mensen die zich niet in kunnen houden met seks zelfs als ze het zouden willen. Dat ze zo simpel zijn dat ze seks gebruiken om even aan zichzelf te ontsnappen, die drang/roes zo groot is en dat vervolgens op allerlei 'slimme' manieren goed willen praten.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_134871084
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 11:26 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ach, ze heeft inmiddels toegegeven dat het een troll post was :')
wat? Die eerste post ja, waarin ik zei dat ik m in t weekend wel zou zien.
De rest van wat ik hier zeg, meen ik volkomen.
Wel opvallend dat na die opmerking (waarin ik aangeef nooit vreemd te zijn gegaan en enkel de bedrogen partij te zijn geweest in het verleden) niemand meer op me reageerde. Past mijn mening over vreemdgaan niet in het plaatje als ik kennelijk zélf bedrogen ben en er zo 'mild' over denk?
compact en kleverig.
pi_134871957
Mensen die vreemdgaan goed blijven praten :r : Z-O-E-K -H-U-L-P

Nymfomane vrouwen en hyperseksuele mannen worden tegenwoordig behandeld met een combinatie van psychotherapie en antipsychotische medicatie of antidepressiva.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134871958
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:05 schreef Canillas het volgende:

[..]

Stelletje holbewoners inderdaad die mensen die zich niet in kunnen houden met seks zelfs als ze het zouden willen. Dat ze zo simpel zijn dat ze seks gebruiken om even aan zichzelf te ontsnappen, die drang/roes zo groot is en dat vervolgens op allerlei 'slimme' manieren goed willen praten.
Deze man weet.

Daarom ben jij mijn favo user, jouw posts zijn altijd awesome *O*
pi_134871990
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:05 schreef Canillas het volgende:

[..]

I-N-D-E-R-D-A-A-D
pi_134872293
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef MangoLotion het volgende:
Deze man weet.

Daarom ben jij mijn favo user, jouw posts zijn altijd awesome *O*
Een mening die heel Fok! deelt :P

;)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  maandag 30 december 2013 @ 13:55:15 #127
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134872792
quote:
3s.gif Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef complicate het volgende:
Mensen die vreemdgaan goed blijven praten :r : Z-O-E-K -H-U-L-P

Nymfomane vrouwen en hyperseksuele mannen worden tegenwoordig behandeld met een combinatie van psychotherapie en antipsychotische medicatie of antidepressiva.
wat dit meen je niet
Gourmetten of steengrillen?
pi_134872867
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

wat dit meen je niet
Ja ik meen het! Ben je hyperseksueel of gezond?
pi_134873022
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef Canillas het volgende:

[..]

Een mening die heel Fok! deelt :P

;)
hahah ;)

Ik bewonder de manier waarop jij mensen tot nieuwe inzichten kan brengen en het zo mooi kan bewoorden. Heel tof.
  maandag 30 december 2013 @ 14:04:47 #130
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134873234
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja ik meen het! Ben je hyperseksueel of gezond?
Beide!
pi_134873499
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef Silenus het volgende:

[..]

Beide!
Dat kan - volgens mij- niet. Zo kan je ook geen nymfomane vrouw, gezond noemen! Zulke vrouwen zullen altijd vreemdgaan goed praten :r

Mijn vader was/is hyperseksueel en ging mijn moeder continu bedriegen en zei altijd dat hij gewoon hyperseksueel is, hij heeft medicatie moeten nemen hoor :+
Meneer kon zich niet inhouden zelfs bij meisjes van mijn leeftijd ging die seks hebben en mijn moeder bedriegen :r :r
  maandag 30 december 2013 @ 14:17:17 #132
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134873842
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat kan - volgens mij- niet. Zo kan je ook geen nymfomane vrouw, gezond noemen! Zulke vrouwen zullen altijd vreemdgaan goed praten :r

Mijn vader was/is hyperseksueel en ging mijn moeder continu bedriegen en zei altijd dat hij gewoon hyperseksueel is, hij heeft medicatie moeten nemen hoor :+
Meneer kon zich niet inhouden zelfs bij meisjes van mijn leeftijd ging die seks hebben en mijn moeder bedriegen :r :r
Hoe weet jij dit zo zeker? Ken je soms elke nymfomane vrouw?

Je baseert je stelling op aannames uit je eigen leven.
pi_134873852
quote:
Als hij hyperseksueel (iedereen zal hier een andere invulling aan geven want wanneer is het hyper?) en gezond is en hij en anderen daar geen last aan ondervinden lijkt het me geen probleem.

Als je te maken hemt met mensen die vreemdgaan terwijl het liever niet zouden willen, zich niet in kunnen houden en waarvoor seks zo'n grote roes is dat ze verkeerde dingen doen dan is het iets heel anders, dan heb je 'gewoon' een probleem. Heeft uiteindelijk dan ook niks met seks op zich te maken.
quote:
Mijn vader was/is hyperseksueel en ging mijn moeder continu bedriegen en zei altijd dat hij gewoon een hyperseksueel is, hij heeft medicatie moeten nemen hoor :+
Dat is natuurlijk klote, wel een extreem geval. Punt is wel dat seks een onderwerp is waarover men snel kan zeggen ''zo ben ik nou eenmaal'' of ''ik heb daar gewoon zin in'' wat natuurlijk excuusuitspraak nummer 1 is. Als je er gewoon zin in had zou je er geen probleem van maken als je het niet kreeg, zou je het niet doen als je wist dat je een ander ermee kon schaden.
pi_134873856
quote:

[..]

Allereerst: niet elke nymfomane vrouw of hyperseksuele man gaat vreemd. En ten tweede hebben die misschien andere normen en waarden. Als zij een partner hebben die het geen probleem vind om ook met een ander het bed in te duiken is het toch prima?

En ja, je vader is natuurlijk totaal verkeerd bezig (geweest).
pi_134873997
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hoe weet jij dit zo zeker? Ken je soms elke nymfomane vrouw?

Je baseert je stelling op aannames uit je eigen leven.
Nee ik ken die allemaal niet en hoef ze ook niet te denken, maar mensen die met hun pik of vagina alleen Kunnen denken: :X

Of ga je nu zeggen dat er nog iets positiefs is aan mensen als Marc Dutroux :+ ???
pi_134874053
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:17 schreef RunForestRun het volgende:

[..]

Allereerst: niet elke nymfomane vrouw of hyperseksuele man gaat vreemd. En ten tweede hebben die misschien andere normen en waarden. Als zij een partner hebben die het geen probleem vind om ook met een ander het bed in te duiken is het toch prima?

En ja, je vader is natuurlijk totaal verkeerd bezig (geweest).
Ja, ok, maar dan ga je een open relatie aan én denk je ook aan je kinderen!
  maandag 30 december 2013 @ 14:22:55 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134874138
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee ik ken die allemaal niet en hoef ze ook niet te denken, maar mensen die met hun pik of vagina alleen Kunnen denken: :X

Of ga je nu zeggen dat er nog iets positiefs is aan mensen als Marc Dutroux :+ ???
Serieus? Dit is de hoop waarop je alle vreemdgangers veegt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_134874191
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:17 schreef Canillas het volgende:

[..]

Als hij hyperseksueel (iedereen zal hier een andere invulling aan geven want wanneer is het hyper?) en gezond is en hij en anderen daar geen last aan ondervinden lijkt het me geen probleem.

Als je te maken hemt met mensen die vreemdgaan terwijl het liever niet zouden willen, zich niet in kunnen houden en waarvoor seks zo'n grote roes is dat ze verkeerde dingen doen dan is het iets heel anders, dan heb je 'gewoon' een probleem. Heeft uiteindelijk dan ook niks met seks op zich te maken.

[..]

Dat is natuurlijk klote, wel een extreem geval. Punt is wel dat seks een onderwerp is waarover men snel kan zeggen ''zo ben ik nou eenmaal'' of ''ik heb daar gewoon zin in'' wat natuurlijk excuusuitspraak nummer 1 is. Als je er gewoon zin in had zou je er geen probleem van maken als je het niet kreeg, zou je het niet doen als je wist dat je een ander ermee kon schaden.
Luister ik heb geen probleem met mannen en vrouwen die graag heel het continent neuken zolang ze geen schade (emotioneel) berokkenen aan derde/partner, heb ik geen probleem. En dan ook niet denken aan de gevolgen van hun daad, vind ik alles behalve gezond hoor!
pi_134874261
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Serieus? Dit is de hoop waarop je alle vreemdgangers veegt?
Neen, het gaat om mensen die altijd zullen zeggen "ik ben nu eenmaal zo" , terwijl ze anderen schade berokkenen! Of vind je dat vreemd? :+
  maandag 30 december 2013 @ 14:25:54 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134874297
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Neen, het gaat om mensen die altijd zullen zeggen "ik ben nu eenmaal zo" , terwijl ze anderen schade berokkenen! Of vind je dat vreemd? :+
Ik vind jou vreemd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_134874318
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 14:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind jou vreemd.
Geen probleem hoor :*
pi_134874374
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef complicate het volgende:
Luister ik heb geen probleem met mannen en vrouwen die graag heel het continent neuken zolang ze geen schade (emotioneel) berokkenen aan derde/partner, heb ik geen probleem. En dan ook niet denken aan de gevolgen van hun daad, vind ik alles behalve gezond hoor!
Ik volg je even niet, de 2e zin lijkt niet helemaal op de 1e aan te sluiten.
pi_134874485
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:27 schreef Canillas het volgende:

[..]

Ik volg je even niet, de 2e zin lijkt niet helemaal op de 1e aan te sluiten.
Simpel, ik vind dat mensen alles mogen doen wat ze willen, maar derde/partner/kinderen mogen geen negatieve gevolgen ondervinden van jouw eigen actie die niet goed te praten is.
pi_134874595
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef complicate het volgende:
Simpel, ik vind dat mensen alles mogen doen wat ze willen, maar derde/partner/kinderen mogen geen negatieve gevolgen ondervinden van jouw eigen actie die niet goed te praten is.
Okay duidelijk. Dat stond alleen niet zo (duidelijk) in wat ik quote ;)
pi_134874651
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:31 schreef Canillas het volgende:

[..]

Okay duidelijk. Dat stond alleen niet zo (duidelijk) in wat ik quote ;)
Ik ben op zoek naar een vertaler: Hollands-Vlaams, misschien is het dan duidelijk als ik iets post ;)
pi_134875354
Mannen die bewust hun vrouw/vriendin delen. :{w Klopt biologisch/evolutionair gezien gewoon niet.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_134875477
quote:
8s.gif Op maandag 30 december 2013 14:47 schreef Seikcid het volgende:
Mannen die bewust hun vrouw/vriendin delen. :{w Klopt biologisch/evolutionair gezien gewoon niet.
Monogamie versus polygamie. Sommigen vinden dat heerlijk om hun partner te delen :')
pi_134876004
quote:
8s.gif Op maandag 30 december 2013 14:47 schreef Seikcid het volgende:
Als de andere mannen familie zijn wel hoor :P
En ook als ze dat niet zijn kan het een evolutionair voordeel opleveren; al is het voordeel voor de alfa dan idd een stuk groter.
pi_134876161
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 15:03 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Als de andere mannen familie zijn wel hoor :P
En ook als ze dat niet zijn kan het een evolutionair voordeel opleveren; al is het voordeel voor de alfa dan idd een stuk groter.
De kans dat de vrouw zwanger wordt is misschien groter maar het moet jouw nageslacht zijn, niet van de buurman.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_134876480
quote:
9s.gif Op maandag 30 december 2013 15:07 schreef Seikcid het volgende:

[..]

De kans dat de vrouw zwanger wordt is misschien groter maar het moet jouw nageslacht zijn, niet van de buurman.
Kind van je broer is evolutionair dus ook prima.
Kind van een ander die beter zaad heeft - tsja. Zo werkt het in de natuur ook. Als er genoeg vrouwen zijn komt jouw zaad vanzelf ook wel eens aan de beurt. En dankzij het inkomen van buurman krijgen je kindjes dan nog meer eten en zorg ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')