abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134793483
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:46 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Zodra je je verhaal op Fok! plaatst kun je er redelijkerwijs wel van uitgaan dat mensen oordelen zullen vellen natuurlijk.

Overigens zit er een verschil in een slippertje terwijl je dronken was, of een geheime minnaar die je zelfs met kerst alle hoeken van de slaapkamer wilt laten zien. In het laatste geval begrijp ik maar al te goed dat mensen daar verontwaardigd en wellicht zelfs enigszins agressief op reageren, dat is enkel een uiting van de emotie die mensen voelen als er op een dergelijke achteloze manier met andermans gevoelens om wordt gegaan.

En dat lijkt me wel terecht eerlijk gezegd. Aangezien emotionele beschadiging vaak nogal eens onderschat wordt. Iedereen is anders en daarom kan het dus goed mogelijk zijn dat je in het laatste voorbeeld ernstig beschadigd wordt.

En ik persoonlijk vind dat het verwerpelijke aan meerdere malen, of langdurig vreemdgaan. Daar moet ieder voor zich uiteraard over oordelen.

Wat ik echter niet begrijp is dat er mensen bestaan die dergelijke emotionele reacties raar of vreemd vinden.
ik vind het niet raar of vreemd, ik vind het volkomen begrijpelijk, ik vind het echter óók onnodig, irritant en in sommige gevallen zelfs belachelijk.

Oordelen doet iedereen (ik ook) alleen vind ik het pijnlijk om te zien dat mensen zo gemakkelijk roepen dat je weg moet gaan, altijd, als iemand vreemdgaat, en dat je anders wel geen gevoel voor eigenwaarde zal hebben...
Ik vind dat een eigen keus en vind niet dat je mensen zó fel zou moeten aansporen om hun relatie (waarvan ze vaak echt wel houden) de deur uit te gooien.
compact en kleverig.
  zaterdag 28 december 2013 @ 17:59:50 #77
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134793521
Het is inderdaad niet zo zwart wit.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134793562
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind het niet raar of vreemd, ik vind het volkomen begrijpelijk, ik vind het echter óók onnodig, irritant en in sommige gevallen zelfs belachelijk.

Oordelen doet iedereen (ik ook) alleen vind ik het pijnlijk om te zien dat mensen zo gemakkelijk roepen dat je weg moet gaan, altijd, als iemand vreemdgaat, en dat je anders wel geen gevoel voor eigenwaarde zal hebben...
Ik vind dat een eigen keus en vind niet dat je mensen zó fel zou moeten aansporen om hun relatie (waarvan ze vaak echt wel houden) de deur uit te gooien.
Ik vind het pijnlijk om te zien dat die mensen zo gekwetst zijn. Zo heeft een ieder zijn of haar eigen perspectief. :)
pi_134793594
Mja, jij probeert vreemdgaan voor jezelf goed te praten. Ben wel benieuwd wat je vriend er van vindt als hij er achter komt.

Iemand zei net trouwens slippertje door de alcohol. Sorry, maar ook dan is het voor mij exit.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_134793600
( belachelijk in élk geval wanneer mensen roepen dat je vreemdgangers af moet maken of lynchen ofzo, even voor de duidelijkheid)
compact en kleverig.
pi_134793640
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Achja laten we de rollen omdraaien en van de dader het slachtoffer maken.
Het is overduidelijk dat jouw visie er eentje is die voor 100% uit egoisme bestaat en je het niet goed kunt hebben dat er mensen zijn die dat feilloos weten aan te stippen.
Kritiek op uitten kan natuurlijk niet want dan worden er "gevoelens" gekwetst niet waar.
pi_134793646
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:00 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik vind het pijnlijk om te zien dat die mensen zo gekwetst zijn. Zo heeft een ieder zijn of haar eigen perspectief. :)
dat is óók pijnlijk idd, niet 1 keer gezegd dat dat niet zo is. Mooi he :)
compact en kleverig.
pi_134793678
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
( belachelijk in élk geval wanneer mensen roepen dat je vreemdgangers af moet maken of lynchen ofzo, even voor de duidelijkheid)
Daar ben ik in al mijn pacifistische overtuigingen ook geen voorstander van. Echter vermoed ik dat je deze reacties iets te serieus neemt. Sommigen zijn inderdaad ook kwetsend maar zoals ik al aangaf, denk ik dat dat voortkomt vanuit de initiële emoties die mensen voelen als ze iets dergelijks lezen. En dat kan ik wel enigszins begrijpen.
pi_134793719
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:01 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, jij probeert vreemdgaan voor jezelf goed te praten. Ben wel benieuwd wat je vriend er van vindt als hij er achter komt.

Iemand zei net trouwens slippertje door de alcohol. Sorry, maar ook dan is het voor mij exit.
de TS van dit topic is mijn vriend, die post van mij was een Trollpost.

Ik ben nooit vreemdgegaan en zie dat ook niet gebeuren, mijn ex is echter tijdens onze relatie wel (2x voor langere perioden) vreemdgegaan en dát is niet de reden dat ik uiteindelijk bij hem wegging. Al was het pijnlijk en heb ik er vrij veel moeite mee gehad de eerste tijd.
compact en kleverig.
pi_134793792
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:02 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Achja laten we de rollen omdraaien en van de dader het slachtoffer maken.
Het is overduidelijk dat jouw visie er eentje is die voor 100% uit egoisme bestaat en je het niet goed kunt hebben dat er mensen zijn die dat feilloos weten aan te stippen.
Kritiek op uitten kan natuurlijk niet want dan worden er "gevoelens" gekwetst niet waar.
waar lees jij dat ik de 'dader' het slachtoffer maak?
Natuurlijk moet hij zelf op de blaten zitten en natuurlijk is het zijn eigen schuld als z'n partner eruit naait. Echter vind ik niet dat de hele wereld hem ook nog hoeft dood te wensen. Dat vind ik te ver gaan.
compact en kleverig.
pi_134793861
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

de TS van dit topic is mijn vriend, die post van mij was een Trollpost.

Ik ben nooit vreemdgegaan en zie dat ook niet gebeuren, mijn ex is echter tijdens onze relatie wel (2x voor langere perioden) vreemdgegaan en dát is niet de reden dat ik uiteindelijk bij hem wegging. Al was het pijnlijk en heb ik er vrij veel moeite mee gehad de eerste tijd.
Das dan nog sneuer eigenlijk :')
Zelf slachtoffer geweest zijn en nu zeggen dat je een trollpost gemaakt hebt :')
pi_134793936
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Das dan nog sneuer eigenlijk :')
Zelf slachtoffer geweest zijn en nu zeggen dat je een trollpost gemaakt hebt :')
ik zie mezelf absoluut niet als een slachtoffer :')
Die fipo van mij (ik dacht dat je daarop doelde) was idd een post om hem te plagen.
Verder meen ik alles wat ik hier zeg.
compact en kleverig.
pi_134804151
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:15 schreef Pienata het volgende:
Als mijn side lover niet de hele Kerst moest werken had ik ook wel tijd voor hem gemaakt, ja. :D

Nu dus niet.
Ja maar jij hebt een open relatie. Dus dan ga je niet vreemd en val je buiten de OP.

Kssst, wegwezen jij! ~O>
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 28 december 2013 @ 22:06:40 #89
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_134804192
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt een open relatie. Dus dan ga je niet vreemd en val je buiten de OP.

Kssst, wegwezen jij! ~O>
Inmiddels ga ik wel vreemd want ik heb een veto gekregen voor één persoon. :'(
pi_134804370
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:06 schreef Pienata het volgende:

[..]

Inmiddels ga ik wel vreemd want ik heb een veto gekregen voor één persoon. :'(
Lol...

Jouw relatie zal geen lang leven meer beschoren zijn als hij er achter komt :P
pi_134804469
Als je vreemdgaat voordat je partner het doet heb je iig hem/haar verslagen in de wedstrijd van het beste leven hebben.
  zaterdag 28 december 2013 @ 22:11:22 #92
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_134804489
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lol...

Jouw relatie zal geen lang leven meer beschoren zijn als hij er achter komt :P
Ik heb het hem vandaag opgebiecht en hij stond op en zei niets. :'(
Inmiddels is hij werken en ik ga nu geen oog dichtdoen tot 5.00, als hij eindelijk thuis is..
pi_134804575
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef Pienata het volgende:

[..]

Ik heb het hem vandaag opgebiecht en hij stond op en zei niets. :'(
Inmiddels is hij werken en ik ga nu geen oog dichtdoen tot 5.00, als hij eindelijk thuis is..
Sterkte.

Overigens gek dat hij opeens een veto geeft. Maar dat is iets voor een KLB topic ;)
pi_134805059
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Sterkte.

Overigens gek dat hij opeens een veto geeft. Maar dat is iets voor een KLB topic ;)
waarom is dat gek? In open relaties heb je ook gewoon afspraken en regels, misschien vond hij dat die ander te dichtbij kwam ofzo.
compact en kleverig.
  zaterdag 28 december 2013 @ 22:26:45 #95
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_134805374
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

waarom is dat gek? In open relaties heb je ook gewoon afspraken en regels, misschien vond hij dat die ander te dichtbij kwam ofzo.
Dit inderdaad. :'(
pi_134805904
Goed topic geworden!

Overigens vind ik de reden achter het vreemd gaan belangrijker. Als het bv zou zijn omdat ze nieuwsgierig is, eens een ander lijf wil voelen, niet altijd dezelfde lul die haar neukt ( :+ ), mooie uitvalsbasis om eens verdere verdieping te zoeken in een relatie.

Vreemdgaan = einde relatie is mij veel te zwart wit/ kort door de bocht. De reden is veel belangrijker.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_134806851
Mja, en daarom moet je dus dingen bespreekbaar maken ipv vreemdgaan… Niet achteraf de reden gaan vertellen
pi_134806922
Soms heb je vaak genoeg gehint, dingen letterlijk ter tafel gebracht, gehoord van je partner dat dingen veranderen en eindeloze gesprekken gevoerd.

Pas als er dan echt een serieus signaal wordt afgegeven dat dingen anders kunnen, veranderen ze ook pas. Net politiek..
pi_134807332
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:08 schreef Aanstootgevend het volgende:

Denk positief: we hebben iig geen melkboer meer.
Nee, nu een bezorger genaamd Mohammed. })
pi_134807588
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef Pienata het volgende:

[..]

Dit inderdaad. :'(
Hoeveel had je er dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')