Dus Mur neemt je kontje en jij geeft je kontje? Same shit.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
De rolverdeling is tussen Mur en mij ook anders. Ik geef en Mur neemt. Net zolang tot ie als een eend op zijn hurken rondloopt.
Hmm, volgende keer toch maar de drukker en bukker referentie gebruiken.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dus Mur neemt je kontje en jij geeft je kontje? Same shit.
Ach als je nog even wacht dan spaart hij die winegums door en heb je de volgende keer dubbel zo veelquote:Op donderdag 26 december 2013 14:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is het. Had zo graag winegums gehad met kerst..![]()
Ach, ik ben nog niet dood dus tiet zat.
Maar ik wil alleen de lekkere dropfruit gums met Vas smaak.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach als je nog even wacht dan spaart hij die winegums door en heb je de volgende keer dubbel zo veel
Ik moet kotsen van dit zoetsappig gewauwelquote:Op donderdag 26 december 2013 14:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar ik wil alleen de lekkere dropfruit gums met Vas smaak.Droom daar al bijna een maand elke nacht van. Als ik 's ochtends wakker word en goed aan mijn kussen ruik dan proef ik je al bijna in mijn mond.
stiekem gaan we hand in hand door de sneeuw rennen en sneeuwballen gooien als een romantisch stelletje![]()
Mocht het zover komen zou je dat dan in een bakje willen doen en opsturen naar mij?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet kotsen van dit zoetsappig gewauwel
Jahoor, hoop dat de restjes banaan en hamkaascroissants vermeng met slijm en gal je bevaltquote:Op donderdag 26 december 2013 14:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mocht het zover komen zou je dat dan in een bakje willen doen en opsturen naar mij?
Rawwwrrquote:Op donderdag 26 december 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor, hoop dat de restjes banaan en hamkaascroissants vermeng met slijm en gal je bevalt
Dut nie dus geen neuk gegeven.quote:
Ja eigenlijk wel, ja. x)quote:Op donderdag 26 december 2013 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaWat ernstig dat ik dat dan binnen een jaar heb gedaan haha
Ja, ik heb d'r best wel gemist.quote:
Tegenwoordig? altijd denkquote:Op donderdag 26 december 2013 18:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee. En wat doe jij tegenwoordig, nietsnutten?
Die staan niet op de foto maar zitten er wel bij. En heb nog een klein pijlenpakketje.quote:
werken. heel veel werken. en in mn vrije tijd zuipen.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee. En wat doe jij tegenwoordig, nietsnutten?
Ooh oke dat is nl het mooiste van allesquote:Op donderdag 26 december 2013 19:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die staan niet op de foto maar zitten er wel bij. En heb nog een klein pijlenpakketje.
Ja, naar dan moeten het wel grote pijlen zijn :p maar ga sowieso nog effe joekels fixen.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh oke dat is nl het mooiste van alles
Die vuurpijlen die ik tot nu toe heb, heten ' Explosive Stars' en hebben op zich leuke knallen. Maar ga nog effe naar Duitsland. Daar heb je mooiequote:
Kan je niet een paar mooie pijlen meenemen voor mij dan? Betaal ik jou gewoonquote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die vuurpijlen die ik tot nu toe heb, heten ' Explosive Stars' en hebben op zich leuke knallen. Maar ga nog effe naar Duitsland. Daar heb je mooie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |