Dut nie dus geen neuk gegeven.quote:
Ja eigenlijk wel, ja. x)quote:Op donderdag 26 december 2013 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaWat ernstig dat ik dat dan binnen een jaar heb gedaan haha
Ja, ik heb d'r best wel gemist.quote:
Tegenwoordig? altijd denkquote:Op donderdag 26 december 2013 18:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee. En wat doe jij tegenwoordig, nietsnutten?
Die staan niet op de foto maar zitten er wel bij. En heb nog een klein pijlenpakketje.quote:
werken. heel veel werken. en in mn vrije tijd zuipen.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee. En wat doe jij tegenwoordig, nietsnutten?
Ooh oke dat is nl het mooiste van allesquote:Op donderdag 26 december 2013 19:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die staan niet op de foto maar zitten er wel bij. En heb nog een klein pijlenpakketje.
Ja, naar dan moeten het wel grote pijlen zijn :p maar ga sowieso nog effe joekels fixen.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh oke dat is nl het mooiste van alles
Die vuurpijlen die ik tot nu toe heb, heten ' Explosive Stars' en hebben op zich leuke knallen. Maar ga nog effe naar Duitsland. Daar heb je mooiequote:
Kan je niet een paar mooie pijlen meenemen voor mij dan? Betaal ik jou gewoonquote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die vuurpijlen die ik tot nu toe heb, heten ' Explosive Stars' en hebben op zich leuke knallen. Maar ga nog effe naar Duitsland. Daar heb je mooie
Een pak puurpijlen en dan ben je me man ongv 5 tientjesquote:Op donderdag 26 december 2013 20:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen :p
Wil je oorlog voerenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Een pak puurpijlen en dan ben je me man ongv 5 tientjes
Zoietsquote:Op donderdag 26 december 2013 21:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wil je oorlog voeren?! Haha mooie is, bij Hornbach hebben ze deze pijlen ook maar dan 20 eu duurder. Tel uit je pijlen
ga effe kijken voor auto fixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |