abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134677850
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

~:) Vrolijk Kerstfeest! ~:)
pi_134677857
quote:
2s.gif Op woensdag 25 december 2013 08:57 schreef Kyara het volgende:
Mijn dreumes gaat de peuterpuberteit in. Inclusief puistjes. Hoe krijg ik die weg?
Clearasil vind ik niet zo geschikt. Foundation ook niet ;)
  woensdag 25 december 2013 @ 09:14:51 #3
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_134677967
quote:
2s.gif Op woensdag 25 december 2013 08:59 schreef Kyara het volgende:

[..]

Rayen krijgt altijd puistjes (bultjes) als zijn huid droog is (al ziet het er niet droog uit) ik smeer altijd met vaseline puur en dan blijven ze weg.
Misschien helpt het?
Rayen 2½ jaar!
pi_134678001
Kyara, ik weet het niet, nog geen ervaring mee. Hydraterende crème?

Troeta, wij hebben ook altijd een Ikea-kinderstoel mee. Op schoot kunnen we zelf lastiger eten en op een gewone stoel blijft ons stuiterballetje niet zitten.

Fijne kerst allemaal!! ~:) *G* ~:)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134678036
Oh nee, precies met kerst een puberhuidje, net als vroeger precies op het verkeerde moment (bij de schoolfoto of het schoolfeest)!

Jullie ook fijne kerst allemaal! Een echte dreumeskerst, weer anders dan vorig jaar. M'n nieuwbakken dreumes zit al de hele ochtend met haar keukentje te spelen, heel zoet. Vooral de kastjes volstouwen met spullen is favoriet.
pi_134678368
Wat heb je toch een leuk ventje Phaidra! En sterkte deze dagen, het lijkt me niet makkelijk :* En ook voor PE natuurlijk!

Olf, ik kan me voorstellen dat deze kerst heel anders is dan die van vorig jaar. Fijn dat je frisse dreumes zo geniet van haar keukentje O+

Dit is M's kersttrui trouwens, had even geen betere foto :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 25 december 2013 @ 10:09:36 #7
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_134678479
CS O+ Herkenbaar tafereel ook, ben benieuwd hoe dreumesen en peuters met dezelfde ouderwetse telefoon bellen ;) Ik verbaas me er altijd over dat ze deze dingen überhaupt nog als telefoon herkennen :D
Oude (on)bekende.
pi_134678521
Ik was ook echt verbaasd dat ze het ding überhaupt nog maken! M snapte het niet direct, die noemde het eerst "auto" (natuurlijk! :+ ) en toe heb ik gezegd dat het een telefoon was. Vervolgens heeft het tijden in de speelgoedkist gelegen, tot hij het eruit trok omdat hij papa ging bellen O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_134678944
Ik ging een paar jaar terug met neefje "bellen" en deed mijn vingers tegen mijn oor en mond, dat ouderwetse bellen dus, maar hij zei neeeeeeeeeee je moet zo bellen, met een platte hand tegen zijn oor.
Maar Mex en Nena zien bij opa nog zo'n ouderwetse telefoon, dus die kennen het wel.

Mooie kersttrui clubsoda!
pi_134678955
PE ook sterkte voor jou!

Kyara geen idee. Heb het even gegoogled en kwam op wat forums erachter, dat andere moeders er cold cream op smeren. Volgens mij het zalfje of iets vergelijkbaars, wat onlangs is genoemd. Hier een linkje waar je de zalfjes/ lotions kunt vinden:
http://www.beslist.nl/pro(...)am_Nutri-Protective/

Olf, dat is zeker anders kerst met een dreumes.

CS M is O+

Vrolijke kerstdagen voor alle mama's en dreumesen hier!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_134680718
Die is ook leuk Clubsoda! Ik heb mijne ook even op de foto gezet, niet quoten aub.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 39% gewijzigd door Mineola op 25-12-2013 14:01:28 ]
pi_134681293
Want een leukerds CS en Mineola!
Miniola's haar is rap gegroeid zeg!
pi_134683736
Mineola *O* eindelijk een foto gezien! Wat een leukerd!

CS & Phaidra wat leuk weer een foto te zien. Leuke kerstoutfits!

Sterkte Phaidra en PE :*

S heeft vandaag niet echt een kerst-kerstoutfit aan, donkerblauwe legging en vest en een roze jurkje met konijntjes :+ (gelukkig geen konijn op tafel vanavond :9 )

Morgen wel echt n kerstoutfit, roze tutu en roze shirtje met glitters O+ dan gaan we bij schoonouders eten.
pi_134684094
Mineola wat een gaaf truitje!

Ik had van iemand een hele foute, knalpaarse Sissi jurk met tule gekregen voor Djen. Voor de Kerst zei ze erbij. Maar als het aan mij ligt komt het dibg niet verder dan de verkleedkist :D

Had hem gister wel even aangetrokken voor de foto en daarna vlug weer ui :D
pi_134684259
Kerstoutfit gaat hier vanmiddag ook pas aan :+.

[ Bericht 60% gewijzigd door Phaidra op 26-12-2013 10:30:34 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134684374
Merry Xmas! O+

Mineola, die trui heeft Saartje ook :Y En wij hebben zelf ook foute kersttruien :+

Phaidra, wat heb je toch een lekker kind O+ Hopelijk zijn de kerstdagen ook een beetje leuk, ondanks het moeten missen van je mama :*
pi_134688348
Mineola wat een knapperd heb jij.

Zoë krijgen we morgen een foto?

Phaidra, I is zo leuk!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 25 december 2013 @ 21:03:32 #18
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_134694457
Hai!

1e kerstdag hebben we ook weer gehad. Gezellig gegeten bij mijn ouders....Cristel heeft alleen dr vinger gebrand aan de gourmet plaat....Lompert... :/

En ze voelde een beetje warm aan...Hoop maar dat het morgen weer over is...Want dan zijn we met 15 man hier...Gourmetten/Kadootjes etc....

SPOILER
Edit:
Clubsoda, leuke kerst trui :) ^O^

Phaidra, wat een vrolijkerd O+

[ Bericht 13% gewijzigd door PureEvil op 25-12-2013 21:30:48 ]
pi_134694621
Phaidra wat een vrolijkerd heb je daar!
En PE jouw meisje zit lekker te smikkelen. Wat naar dat ze haar vinger verbrand heeft. Autsj.

Dreumesen zijn echt groot. :o
pi_134694626
Leuke foto's komen voorbij, vooral de tweede foto van PE O+ liefffff
pi_134695768
Wat een leuke Kerstkindjes hebben jullie! :)
  woensdag 25 december 2013 @ 22:00:03 #22
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_134696039
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:49 schreef Twinkle20 het volgende:

Had hem gister wel even aangetrokken voor de foto en daarna vlug weer ui :D
Laat zien dan :P
pi_134696112
Wat een leuke foto's O+
pi_134696853
Prachtig, die kerstfoto's O+
Wij hebben er gister een (laten) maken van Lars en Femke met hun superoma bij de kerstboom. Staat helaas op de camera van m'n zwager, dus kan 'm (nog) niet showen.

(Verrek, ik hoor hier nog niet/niet meer)
pi_134706784
Leuke fotos allemaal, wat een leuke kerstpakjes! Ik ben ook benieuwd naar de familie coco in hun kersttruien :D

Gisteren bij mijn ouders kerst gaan vieren. De kadootjes vielen in smaak. F had goede zin totdat het haar niet lukte om te slapen in n vreemd bedje. Daarna dus een jengelig hangerig kind tijdens t gourmetten. Ik heb dus weinig vam mn eten geproefd. Ze had op een hele dag maar 2uur geslapen (normaal 4). En vanmorfen toch om 6.30 wakker.. Ik had later gehoopt.

Nu heb ik een hyper meisje in huispak rondstuiteren :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')