quote:Op woensdag 25 december 2013 08:57 schreef Kyara het volgende:
Mijn dreumes gaat de peuterpuberteit in. Inclusief puistjes. Hoe krijg ik die weg?
Clearasil vind ik niet zo geschikt. Foundation ook niet
Rayen krijgt altijd puistjes (bultjes) als zijn huid droog is (al ziet het er niet droog uit) ik smeer altijd met vaseline puur en dan blijven ze weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Mineola op 25-12-2013 14:01:28 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Clubsoda, leuke kerst trui![]()
![]()
Phaidra, wat een vrolijkerd
[ Bericht 13% gewijzigd door PureEvil op 25-12-2013 21:30:48 ]
Laat zien danquote:Op woensdag 25 december 2013 13:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Had hem gister wel even aangetrokken voor de foto en daarna vlug weer ui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Cocotrimonium op 26-12-2013 22:07:17 ]
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:49 schreef Kwisted het volgende:
Komt dat kraamkadootje van tante Toos toch nog van pas
[/spoiler]
CS, we doen idd niet aan kerst. Voelt eigenlijk niet zo gek, nee. We hebben ook vrienden, die daar niet aan doen. De voorgaande jaren hebben we dan ook weleens gewoon gezellig met die vrienden en hun kinderen wat gedaan, dit jaar gewoon gezellig met z'n viertjes thuis. Rustig met zijn 4tjes gegeten, koekjes met kleuter gebakken en gebracht naar de vrienden hier in de buurt. Wilde eigenlijk vandaag met de grote gaan schaatsen en dan vanavond uit eten bij schoonbroer kinderloos.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:07 schreef Clubsoda het volgende:
Kind weer thuisheerlijk! En hij is zo leuk en stoer en slim en gezellig. Wist ik natuurlijk wel maar nu ben ik me er weer even extra bewust van. Hij ligt nu lekker te slapen en ik zit er naast omdat ik graag in zn buurt wil blijven
![]()
Wat gezellig, alle foto's! Phaidra's blij ei, kwisteds dametje, PE's broer en zus, tacky Coco-familie en ik vind het jurkje ook tof hoor Twinkle!
Tinu, ik vind kerst in Duitland wel een beetje anders. Kerstmarktenveel cadeaus, die worden gebracht door het Kristkind, en Heiligabend is er erg belangrijk, wat voor veel Nederlanders veel minder zo is. Doen jullie helemaal niets aan kerst? Voelt dat gek, omdat de meeste mensen er wel erg mee bezig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n kerstmeisje
Hoop dat ik nog op tijd ben Tinu
[ Bericht 22% gewijzigd door Zoë23 op 26-12-2013 21:03:30 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mineola, ik hoop dat je jochie inmiddels weer helemaal beter en happy is!
[ Bericht 1% gewijzigd door Spees_Eend op 26-12-2013 20:50:18 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |