Ik hou meer van wat grotere honden. Moet toch wel tot je knie komen. Anders wordt ie helemaal gepest door de kattenquote:Op woensdag 25 december 2013 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind corgi honden wel leuk. Ooit een keer eentje te logeren gehad hier. Bleef je maar mee spelen.
Als de honden maar niet te groot zijn hahaquote:Op woensdag 25 december 2013 04:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hou meer van wat grotere honden. Moet toch wel tot je knie komen. Anders wordt ie helemaal gepest door de katten
Onze komt aardig hoog maar die word ook gepest door de katquote:Op woensdag 25 december 2013 04:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hou meer van wat grotere honden. Moet toch wel tot je knie komen. Anders wordt ie helemaal gepest door de katten
Katten zijn sowieso wel de baasquote:Op woensdag 25 december 2013 04:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onze komt aardig hoog maar die word ook gepest door de kat
De kat is echt de dominante van de 2.
Echt hequote:Op woensdag 25 december 2013 04:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Katten zijn sowieso wel de baas.
Dat is altijd kutquote:Op woensdag 25 december 2013 04:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moest nog een paar dingen doen maar ben vergeten wat
Zo langquote:Op woensdag 25 december 2013 04:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
5 februari ben ik weer terug.
quote:Op woensdag 25 december 2013 04:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
5 februari ben ik weer terug.
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 25 december 2013 04:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoop dat het hier in januari kanjerkoud is dan zit ik hier
[ afbeelding ]
Ik ga niet 6 weken naar Japan nu he. Daar is het koud! Ga zelfs nog dagje snowboarden daar.quote:Op woensdag 25 december 2013 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pittige vakantie.
Daarna zal je Japan wel zat zijn denk ik.
Ooohquote:Op woensdag 25 december 2013 04:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga niet 6 weken naar Japan nu he. Daar is het koud! Ga zelfs nog dagje snowboarden daar.
2 weken japan 4 weken filipijnen.
Bedankt en truste.quote:Op woensdag 25 december 2013 04:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga slapen.
Goede reis knutje en trusten
Ik ben er ook nog nooit geweestquote:Op woensdag 25 december 2013 04:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oooh. Ik dacht dat je rondreis ging maken door Japan.
Van Filipijnen weet ik niet zoveel.
quote:Op woensdag 25 december 2013 04:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga zo ook maar eens van mijn matras genieten denk ik.
quote:Op woensdag 25 december 2013 04:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga zo ook maar eens van mijn matras genieten denk ik.
Ah dus 2 weken actief dingen doen en 4 weken aan het strand liggenquote:Op woensdag 25 december 2013 04:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest![]()
Veel strand natuurlijk. Alleen maar eilanden. Heel januari weinig regen en 31 graden.
Die zijn echt fucking eng.quote:Op woensdag 25 december 2013 04:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze goblins ook nog bekijken. Kjoet
Komt het wel op neer jaquote:Op woensdag 25 december 2013 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dus 2 weken actief dingen doen en 4 weken aan het strand liggen
Dat zou ik zelfs niet trekkenquote:Op woensdag 25 december 2013 04:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt het wel op neer ja![]()
Al gaan we nog best wat rondreizen daar en ook nog duikcursus doen. 4 weken op een strandstoel liggen trek ik niet.
Bedankt trustequote:Op woensdag 25 december 2013 04:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ik zelfs niet trekken. Dan wil je wel eens wat doen
.
Maar ik ga slapen. Veel plezier op je vakantie Knut
Bedankt trustequote:
Waarom exact om 5 uur. Heb je een afspraak?quote:Op woensdag 25 december 2013 04:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
morgee
naja ik ga zo weer me bed in om 5 uur
nee joh, dacht ik blijf gewoon even op. ik heb toch vakantiequote:Op woensdag 25 december 2013 04:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom exact om 5 uur. Heb je een afspraak?
Lekker hequote:Op woensdag 25 december 2013 04:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee joh, dacht ik blijf gewoon even op. ik heb toch vakantie
heerlijk!quote:
trustequote:Op woensdag 25 december 2013 05:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heerlijk!je hebt geen idee
nou oke misschien wel dan
ik ga nu naar me nest, trusten iedereen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |