quote:Op woensdag 25 december 2013 02:13 schreef Caevinius het volgende:
Kleine kanttekening; nadat we seks gehad hebben is ze de pil wel 2 keer vergeten of telaat genomen..
Je hebt je piemelotje maar wat graag erin gestampt en er blijken nu gevolgen aan vast te zitten. Zoiets?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:28 schreef Caevinius het volgende:
Nou ik ben geen troll.. Gewoon een 18 jarige die zich grote zorgen maakt.. Kan iemand hier aub serieus op reageren? Ik weet dat alles voor jullie logisch lijkt maar ik heb geen idee wat er aan de hand is..
Komt het zo over? De pil leek ons een betrouwbaar anticonceptiemiddel en zeker in combinatie met coïtus interruptus leek me er geen vuiltje aan de hand.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt je piemelotje maar wat graag erin gestampt en er blijken nu gevolgen aan vast te zitten. Zoiets?
Nou ja, 100% zekerheid geeft het niet. En vooral als je er een keer overheen wil en verder niks kun je niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:33 schreef Caevinius het volgende:
[..]
Komt het zo over? De pil leek ons een betrouwbaar anticonceptiemiddel en zeker in combinatie met coïtus interruptus leek me er geen vuiltje aan de hand.
Dat snap ik, wat denk jij? Is er een reeële kans?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, 100% zekerheid geeft het niet. En vooral als je er een keer overheen wil en verder niks kun je niet voorzichtig genoeg zijn.
Als ze de pil slikt is de kans klein, maar de kans bestaat alsnog. 100% zekerheid geeft het niet. En ik kan niet weten wat jij uitgespookt hebt dus jij weet het denk ik beter dan ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:35 schreef Caevinius het volgende:
[..]
Dat snap ik, wat denk jij? Is er een reeële kans?
Coïtus interruptus, leek me het best de 1ekeer.. Nou bedankt voor het serieuze antwoord!quote:Op woensdag 25 december 2013 02:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ze de pil slikt is de kans klein, maar de kans bestaat alsnog. 100% zekerheid geeft het niet. En ik kan niet weten wat jij uitgespookt hebt dus jij weet het denk ik beter dan ik.
Voor het zingen de kerk uit, tja, ik zou er niet te veel op inzetten eigenlijk. Kan makkelijk fout gaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:38 schreef Caevinius het volgende:
[..]
Coïtus interruptus, leek me het best de 1ekeer.. Nou bedankt voor het serieuze antwoord!
Moet je hem natuurlijk wel goed gebruiken en voor het zingen de kerk uit is natuurlijk helemaal geen voorbehoedsmiddel.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:33 schreef Caevinius het volgende:
[..]
Komt het zo over? De pil leek ons een betrouwbaar anticonceptiemiddel en zeker in combinatie met coïtus interruptus leek me er geen vuiltje aan de hand.
quote:Op woensdag 25 december 2013 04:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je hebt nog altijd de falcon punch
succes
De kans is klein als ze de pil dagelijks slikt en laat ze dat nou net niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ze de pil slikt is de kans klein, maar de kans bestaat alsnog. 100% zekerheid geeft het niet. En ik kan niet weten wat jij uitgespookt hebt dus jij weet het denk ik beter dan ik.
Je weet dat je van voorvocht ook zwanger kan raken he?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:38 schreef Caevinius het volgende:
[..]
Coïtus interruptus, leek me het best de 1ekeer.. Nou bedankt voor het serieuze antwoord!
Van welke comedian is dat stukje ook al weer, over voorvochtmensen? Geniaal.quote:
Theo Maassenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Van welke comedian is dat stukje ook al weer, over voorvochtmensen? Geniaal.
Natuurlijk is die klein (en dat blijkt uit de laatste reactie van TS ook wel), maar het kan geen kwaad om TS even met zijn neus op de feiten te drukken dat de manier waarop zij nu anti conceptie toepassen niet echt betrouwbaar is.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:01 schreef Moira. het volgende:
[serieuze reactie]
Ik mag hopen dat sommige mensen in de reacties hier ook trollen, want de kans is natuurlijk behoorlijk klein dat de vriendin van TS daadwerkelijk zwanger is.
Ze is 'slechts' één dag later dan normaal met ongesteld worden, en TS' vriendin is verder gewoon normaal aan de pil. Één keertje vergeten zou daarbij niet uit moeten maken, al helemaal niet als dat ná de onveilige seks was.
Er is vast een andere reden dat TS' vriendin nog niet ongesteld is, er zijn er genoeg te bedenken.
Wacht nog een dagje, en koop desnoods een testje voor de zekerheid. Kost geen drol en kost ook geen moeite.
Ok.
[/serieuze reactie]
Kloptquote:Op donderdag 26 december 2013 12:24 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Natuurlijk is die klein (en dat blijkt uit de laatste reactie van TS ook wel), maar het kan geen kwaad om TS even met zijn neus op de feiten te drukken dat de manier waarop zij nu anti conceptie toepassen niet echt betrouwbaar is.
Het feit dat hij het al heeft over coïtus interruptus, geeft voor mij aan dat hij daadwerkelijk denkt dat het een (betrouwbare) vorm van anti conceptie is, wat het natuurlijk, zoals iedereen weet met wat kennis, bij lange na niet is.
Dat de vriendin van TS dan ook nog eens twee keer kort achter elkaar de pil vergeet, doet mij vermoeden dat er mogelijk wat minder serieus naar gekeken wordt, want ze gebruiken toch al een ander soort van anti conceptie? (niet dus)
Dus het kwn geen kwaad TS even goed te laten inzien dat hij nu inderdaad niet echt op hete kolen had hoeven zitten, maar wel eens goed moet gaan kijken naar hoe en wat qua anti conceptie, wil hij niet een keer de loterij wel "winnen"..
Dan weet je dat voor de volgende keer: maak je pas zorgen als ze een week overtijd is.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:23 schreef Caevinius het volgende:
Bedankt voor de serieuze reacties moira en mirjam, ze is idd niet zwanger, haar menstruatie is zonet gestart
Bedankt allemaal !
Pijnlijk, maar effectief ?quote:Op woensdag 25 december 2013 04:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je hebt nog altijd de falcon punch
succes
Dit!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:24 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Natuurlijk is die klein (en dat blijkt uit de laatste reactie van TS ook wel), maar het kan geen kwaad om TS even met zijn neus op de feiten te drukken dat de manier waarop zij nu anti conceptie toepassen niet echt betrouwbaar is.
Het feit dat hij het al heeft over coïtus interruptus, geeft voor mij aan dat hij daadwerkelijk denkt dat het een (betrouwbare) vorm van anti conceptie is, wat het natuurlijk, zoals iedereen weet met wat kennis, bij lange na niet is.
Dat de vriendin van TS dan ook nog eens twee keer kort achter elkaar de pil vergeet, doet mij vermoeden dat er mogelijk wat minder serieus naar gekeken wordt, want ze gebruiken toch al een ander soort van anti conceptie? (niet dus)
Dus het kwn geen kwaad TS even goed te laten inzien dat hij nu inderdaad niet echt op hete kolen had hoeven zitten, maar wel eens goed moet gaan kijken naar hoe en wat qua anti conceptie, wil hij niet een keer de loterij wel "winnen"..
Dus is de kans groter.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
De kans is klein als ze de pil dagelijks slikt en laat ze dat nou net niet gedaan hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |