Paxjequote:Op woensdag 25 december 2013 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is echt schattig ja.Hoezo is hij Etsu verslaafd?
alleen wanneer ze er leuk uit zien #oppervlakkigquote:Op woensdag 25 december 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
Maar hebben jullie dat niet dan? Dat jullie users leuker vinden als je weet hoe ze eruit zien?
Bij het andere geslacht vaak welquote:Op woensdag 25 december 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
Maar hebben jullie dat niet dan? Dat jullie users leuker vinden als je weet hoe ze eruit zien?
En IRL is het vast andersom.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Paxje![]()
Stalkt Etsu graag in deze sc.
Sinds jouw verhaal in mijn DM over een Fok! gebeurtenis wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
welke gebeurtenisquote:Op woensdag 25 december 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds jouw verhaal in mijn DM over een Fok! gebeurtenis wel.
Sowieso.quote:
Ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds jouw verhaal in mijn DM over een Fok! gebeurtenis wel.
Bij wie had je dat nog meer dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 25 december 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik voel me buitengesloten
Niet te overmoedig wordenquote:
O, dat was niet op FOK!.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
tientallen mannen in een bar voor een niet bestaande user
Dan is het dus geen oppervlakkige opmerking, dan vind je mensen gewoon leuker odmat je weet hoe ze eruit zienquote:
yaaaayquote:Op woensdag 25 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het dus geen oppervlakkige opmerking, dan vind je mensen gewoon leuker odmat je weet hoe ze eruit zien
RTquote:Op woensdag 25 december 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ezell en oppervlakkig mixen niet
Einde slijmpost
Beetje dubbel gevoel bij SRquote:Op woensdag 25 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom haalt SR zoveel geld op? Ik had gehoopt dat de Filipijnen roet in het eten zouden gooien
Of heeft de regering het bedrag weer moeten verdubbelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |