quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef Rezania het volgende:
/r/gaybros pakt het beter aan.okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
die hond ziet er wel als een gaymer uit ja XDXDquote:Op woensdag 25 december 2013 00:38 schreef Rezania het volgende:
Trouwens is het niet alleen maar seks hoor, homo's zijn ook mensen.
Dit staat er ook op:
[ afbeelding ]
Dit gaat over /r/gaybrosquote:Op woensdag 25 december 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
die hond ziet er wel als een gaymer uit ja XDXD
Pics?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
Ik vind LR ineens ontzettend lief nu ik weet hoe hij eruit ziet.![]()
Nou LR, dan mag je blij wezen dat je er goed uit ziet, anders was je een klootzak geweest.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
Ik weet alleen weer niet of dit positief isquote:Op woensdag 25 december 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
Sinds wanneer vind jij mij oppervlakkig?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou LR, dan mag je blij wezen dat je er goed uit ziet, anders was je een klootzak geweest.
Vond je dat eerst niet dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
Niet. Alleen jouw opmerking was het anders ook aardigquote:Op woensdag 25 december 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij mij oppervlakkig?
Wat vind jij van Paxcon?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij mij oppervlakkig?
positiefquote:Op woensdag 25 december 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet alleen weer niet of dit positief is
ik heb er nu gewoon een beeld bijquote:
oquote:Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet. Alleen jouw opmerking was het anders ook aardig
SCHATTIGquote:
huh watquote:Op woensdag 25 december 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik zag een foto van LR met een brede hoed op, en hij leek geen lelijke jongen dus je zal wel weer gelijk hebben Ezell
Wat?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
SCHATTIGMaar wel Etsuverslaafd.
[..]
huh wat
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik zag een foto van LR met een brede hoed op, en hij leek geen lelijke jongen dus je zal wel weer gelijk hebben Ezell
VA welquote:
Hij is echt schattig ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
SCHATTIGMaar wel Etsuverslaafd.
[..]
huh wat
Oude foto wel.quote:
Ja. ik vond jou een stuk minder leuk namelijk toen je je cam aandeed.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
Maar hebben jullie dat niet dan? Dat jullie users leuker vinden als je weet hoe ze eruit zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |