gaymers?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.
/r/gaymersgonewild
/r/gaybrosgonewild
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.
/r/gaymersgonewild
/r/gaybrosgonewild
Ja man, awesome shit daar. Nou ja, /r/gaymers, niet /r/gaymersgonewildquote:
wat moet ik mij daarbij voorstellen? controllers in de vorm van penissen?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, awesome shit daar. Nou ja, /r/gaymers, niet /r/gaymersgonewild
Nee, naakte mannen met een controller in de hand denk ikquote:Op woensdag 25 december 2013 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat moet ik mij daarbij voorstellen? controllers in de vorm van penissen?
Correct.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, naakte mannen met een controller in de hand denk ik
quote:
Ik vind alleen jou aantrekkelijk, dat weet je toch?quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als 'ik ben zo een nerd want ik heb vandaag een boek gelezen xd' incluis de zogeheten hipsterbril
Mij serieus nemen.quote:
rawrquote:Op woensdag 25 december 2013 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind alleen jou aantrekkelijk, dat weet je toch?
[..]
[..]
Mij serieus nemen.
neem jou niet serieus maar er zijn wel mensen die serieus zo denkenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind alleen jou aantrekkelijk, dat weet je toch?
[..]
[..]
Mij serieus nemen.
Dat wisten we al.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
en als ik ergens niet tegen kan is het andersdenkenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
probeer rez niet te snappenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp de lol er ook niet van?Is het nou geil om iemand half naakt te zien Wii-en ofzo?
Zij vinden van wel. Maar soms zie je hier ook gifjes van meiden tot op en neer springen met een beha aan, dan denk ik van 'Is dat nou geil?'quote:Op woensdag 25 december 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp de lol er ook niet van?Is het nou geil om iemand half naakt te zien Wii-en ofzo?
Dat is anders. Jij bent gay dus logisch dat je dat niet geil vindtquote:Op woensdag 25 december 2013 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zij vinden van wel. Maar soms zie je hier ook gifjes van meiden tot op en neer springen met een beha aan, dan denk ik van 'Is dat nou geil?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |