uitgezonderd die ene trein op vrijdagmiddag die met 3x plan V reedquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:53 schreef Socios het volgende:
Niet zoveel? Vroeger kwam er planmatig nooit een dubbeldekker in Leeuwarden. Het was gegarandeerd ICM (periode na Mat '54 uiteraard).
Dat weet ik wel zeker. Je hebt in feite niet veel meer nodig dan een router met een 3G-modem, waarop software draait die alle websites blokkeert behalve degene die gewhitelist zijn.quote:
Jij ziet het als een virus? Of bedoel je het anders ?quote:Op zondag 29 december 2013 03:26 schreef Socios het volgende:
Zou het 'wifivirus' nog in te dammen zijn? Het moet een keer ophouden.
Men kan sowieso altijd en overal 'online' zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 06:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij ziet het als een virus? Of bedoel je het anders ?
Ik vind het een mooie service van de vervoerder. Je moet er niet vanuit gaan dat het ALTIJD werkt, maar ik vind het wel een mooie manier om tijdens het vervoer toch de mogelijkheid hebben om online te kunnen zijn
Dingen veranderen, dat ben ik met je eens. Maar voor het 4G overal echt effectief is ben je al een jaar of 2 verder, minimaalquote:Op zondag 29 december 2013 06:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Men kan sowieso altijd en overal 'online' zijn.
Straks ligt overal voor niets een 'wifinetwerk' omdat iedereen 4G gebruikt.
Hetzelfde geldt voor telefooncellen op de stations en openbare telefoons in Intercity's. Later had iedereen een mobiele telefoon en gebruikt niemand ze meer.
Als DB-liefhebber heb je natuurlijk liever wlanquote:Op zondag 29 december 2013 03:26 schreef Socios het volgende:
Zou het 'wifivirus' nog in te dammen zijn? Het moet een keer ophouden.
Hoe laat was je in Hannover? Fijne vakantie hè!quote:Op zondag 29 december 2013 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
GoedemorgenGisteren met een omtrekkende beweging via Hannover en Kassel het Sauerland bereikt. Had even zin in een Sociosje
gewoon even overbodig hard knallen met Fernverkehr. Alles stampvol trouwens, en je haalt de Nederlanders er zo uit: die denken dat "reserveren aanbevolen" er staat voor de geldklopperij
ook aan schreeuwende kinderen geen gebrek.
En er blijkt ook ten westen van Kassel nog een hoop bordjeswerk te liggen. Misschien in de zomer maar eens een weekendje heen of zo.
En gelijk heeft 'iequote:Op zondag 29 december 2013 11:17 schreef greavy het volgende:
Vanochtend met de Intercity Direct Rotterdam-Amsterdam. Te Schiphol +2 opgelopen, en de TM wilde maar al te graag de oorzaak melden:
"Dames en heren, wij zijn zojuist uit Schiphol vertrokken met een vertraging van 2 minuten. Hiervoor bedanken wij alle zojuist ingestapte reizigers in het voorste rijtuig. De fabrikant van deze trein heeft 12 deuren ontwopen voor het in- en uitstappen. Had u doorgelopen naar één van de overige 11 deuren, hadden wij geen vertraging opgelopen."
en terecht. De mensen moeten gewoon weten dat verspreid staan het beste resultaat oplevertquote:Op zondag 29 december 2013 11:17 schreef greavy het volgende:
Vanochtend met de Intercity Direct Rotterdam-Amsterdam. Te Schiphol +2 opgelopen, en de TM wilde maar al te graag de oorzaak melden:
"Dames en heren, wij zijn zojuist uit Schiphol vertrokken met een vertraging van 2 minuten. Hiervoor bedanken wij alle zojuist ingestapte reizigers in het voorste rijtuig. De fabrikant van deze trein heeft 12 deuren ontwopen voor het in- en uitstappen. Had u doorgelopen naar één van de overige 11 deuren, hadden wij geen vertraging opgelopen."
Doen ze goed. Anders hadden ze die dingen volgend jaar moeten slopen en dat was vanwege de asbest een duur grapje gewordenquote:Op zondag 29 december 2013 08:17 schreef greavy het volgende:
Gisteravond zijn er opnieuw 24 ICK-rijtuigen vertrokken naar het buitenland. Ditmaal was de bestemming Roemenië.
Hoeveel zijn er nu uiteindelijk al vertrokken naar buitenland, weet iemand dat?quote:Op zondag 29 december 2013 08:17 schreef greavy het volgende:
Gisteravond zijn er opnieuw 24 ICK-rijtuigen vertrokken naar het buitenland. Ditmaal was de bestemming Roemenië.
Logischerwijs staat iedereen in de buurt van de rookpaal, of op een plek op het perron waar je niet ver hoeft te lopen naar de aankomende trein. Mensen zijn lui, anders gingen ze wel op de viedzquote:Op zondag 29 december 2013 11:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en terecht. De mensen moeten gewoon weten dat verspreid staan het beste resultaat oplevert
Volgens mij waren er 42 rijtuigen naar Hector Rail uit Zweden en waren de vier van Friese Stoomtrein Maatschappij verkocht. Nu met deze 24 erbij zou het totaal op 70 komen, ongeveer de helft van wat er terzijde staat/stondquote:Op zondag 29 december 2013 11:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er nu uiteindelijk al vertrokken naar buitenland, weet iemand dat?
zelf nadenken is tegenwoordig verboden hoorde ikquote:Op zondag 29 december 2013 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Logischerwijs staat iedereen in de buurt van de rookpaal, of op een plek op het perron waar je niet ver hoeft te lopen naar de aankomende trein. Mensen zijn lui, anders gingen ze wel op de viedz
Het personeel op ICD moet z'n bakkes houden en hun werk doen. Afgelopen vrijdag voor de 8ste keer Amsterdam - Breda zonder ook maar één controle gedaan. Die zogenaamd intimiderende 10 euro aan boord was inmiddels de helft voordeliger geweest.quote:Op zondag 29 december 2013 11:17 schreef greavy het volgende:
Vanochtend met de Intercity Direct Rotterdam-Amsterdam. Te Schiphol +2 opgelopen, en de TM wilde maar al te graag de oorzaak melden:
"Dames en heren, wij zijn zojuist uit Schiphol vertrokken met een vertraging van 2 minuten. Hiervoor bedanken wij alle zojuist ingestapte reizigers in het voorste rijtuig. De fabrikant van deze trein heeft 12 deuren ontwopen voor het in- en uitstappen. Had u doorgelopen naar één van de overige 11 deuren, hadden wij geen vertraging opgelopen."
Oh, dus het tijdig laten vertrekken van een trein is geen taak meer van het personeel?quote:Op zondag 29 december 2013 11:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het personeel op ICD moet z'n bakkes houden en hun werk doen. Afgelopen vrijdag voor de 8ste keer Amsterdam - Breda zonder ook maar één controle gedaan. Die zogenaamd intimiderende 10 euro aan boord was inmiddels de helft voordeliger geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |