quote:
Nu partyquote:
Thanksquote:
Ik morgenavondquote:
Maar wie ben je, daar gaat het om.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:10 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb eergister gegourmet vandaag ga ik het doen en morgen
Dino niet kennenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar wie ben je, daar gaat het om.
Heeft past in 6 topics gepost sinds ik er benquote:
Hij is tofquote:Op woensdag 25 december 2013 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft past in 6 topics gepost sinds ik er ben
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit.
Ken je nagaan, ik kan mezelf elke dag aanraken.
Tja, waar wil je het over hebbenquote:
Hmm, ik was net bezig met 2 zippo's.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, waar wil je het over hebben
Friese koeien zijn wereldberoemd!quote:
Ach ja, ik heb ook een paar zippo's. Ergens in een doos achter de luiken! Zijn nog van m'n opa geweest.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hmm, ik was net bezig met 2 zippo's.
Bij de ene draaide dat rolletje heel stroef maar hij vonkte nog wel waar een vuursteentje in zit en de andere draaide heel goed maar vuursteentje was op
Dus ik heb het vuursteentje omgewisseld en hij deed het niet bij de goed draaiende zippo. dus ik weer terug gezet en nu vonkt hij helemaal niet meer
De echte echte heeft een doosje lucifers van een hotel oid.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:23 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wou zo graag voor kerst mijn joint met een zippo aansteken
Ik bezoek nooit hotelsquote:Op woensdag 25 december 2013 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook een paar zippo's. Ergens in een doos achter de luiken! Zijn nog van m'n opa geweest.
Jah deze zijn van me vader
[..]
De echte echte heeft een doosje lucifers van een hotel oid.
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Friese koeien zijn wereldberoemd!
Restaurants, pubs, cafetaria..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |