Ok, thanks!quote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je moet even je jaaropgaven afwachten en dan kun je belastingaangifte doen via het Aangifteprogramma 2013. Na 1 maart 2014 is als het goed is ook de vooraf ingevulde aangifte beschikbaar. Daar kun je ook op wachten.
Of je wat terugkrijgt durf ik niet te zeggen.
Je krijgt altijd een jaaropgave. Je kunt eventueel ook je loonstrook van periode 13 gebruiken. Ergens onderaan staat e cumulatieve (=opgetelde) salaris, loonheffing en andere posten die je nodig kan hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:21 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ok, thanks!
Ik dacht dat ik alleen van UWV jaaropgave zou krijgen omdat ik nog geen jaar bij AH werk, maar die zal dan vast bij de volgende betaling of de betaling van 3 feb op Plaza staan.
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Bereid je vandaag maar voor op ladingen klanten met een mandje die nog even de laatste twee dingetjes voor vanavond halen na hun bezoek aan het winkelcentrum..
suc6quote:Op donderdag 26 december 2013 15:12 schreef Etsu het volgende:
We hebben geen/weinig brood binnengekregen, dus moeten doen met 2 kratjes boulogne, 2 kratjes mais en 6 kratjes wandbrood
En stokbroden gaan hard
Unox zeker ook weer?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:33 schreef mujentas het volgende:
Weinig bijzonders in de aanbieding na oud&nieuw.
Alle perla, grootbrood, runder em slavinkjes. En meer van hetzelfde
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:01 schreef OudeBok het volgende:
Ik moest hier zo hard om lachen..
[ afbeelding ]
Wat een baas van een SM.
Hahahaha!!quote:Op donderdag 26 december 2013 17:01 schreef OudeBok het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas van een SM.
Een rustig dagje is ook wel een keer lekker toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:40 schreef Etsu het volgende:
Zo, weer dagje erop zitten. Viel wel meeHadden wel gesloten kunnen blijven lettend op kosten en omzet denk ik.
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:01 schreef OudeBok het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas van een SM.
Hij doet me aan mijn ASM denken, clownquote:Op donderdag 26 december 2013 17:01 schreef OudeBok het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas van een SM.
Beetje apart, maar wie weet wel heel gezellig...quote:Op donderdag 26 december 2013 19:29 schreef Schuimpjes het volgende:
Mijn oude asm heeft mij zojuist toegevoegd op snapchat. Weet niet wat ik hier nou weer van moet denken
NVMquote:Op donderdag 26 december 2013 19:32 schreef donald500 het volgende:
[..]
Beetje apart, maar wie weet wel heel gezellig...
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:29 schreef Schuimpjes het volgende:
Mijn oude asm heeft mij zojuist toegevoegd op snapchat. Weet niet wat ik hier nou weer van moet denken
Ib4 'ik ben heet'-foto's.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:29 schreef Schuimpjes het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:29 schreef Schuimpjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |