quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:06 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Ik had iets erg fouts gedaan en de mount terugverkocht aan de vendor ipv de skil te leren. Oerstom. Tis al opgelost. Bedankt!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij krijg je alleen een maand gratis als de nieuwe speler zelf ook een maand koopt. En als hij twee maanden koopt krijg je de mount.
In theorie jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:21 schreef MarkyB het volgende:
Dus als ik nu even 5x recruit en accountjes aanmaak heb ik 5 maanden wow voor 25 euro?
Zo staat het op de site:quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In theorie jaProbeer het even met 1
(iDeal duurt even)
En toch heb ik geen maand gekocht en wel gekregen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:45 schreef MarkyB het volgende:
Zo staat het op de site:
Earn Rewards
If your friend purchases a full copy of World of Warcraft and pays for a month of subscription time, you'll get 30 days of game time FREE!
if your friend pays for two full months of game time, you'll receive a choice of EPIC in-game mounts or special pets.
Staat die ook in je account history op eu.battle.net dan ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toch heb ik geen maand gekocht en wel gekregen.
Dat ga je met RaF niet oplossen, je levelt alleen maar snellerquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:47 schreef Syphixx het volgende:
'k wil ook nog RAF'en hoor, ben nu met mezelf bezig maar gaat nioet zo goed, mis te veel dps in dungeons :p
idd, daarom lvl ik classes die ik niet wil, op 85 dump ik die paladin gewoonquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat ga je met RaF niet oplossen, je levelt alleen maar sneller= geen kans om fatsoenlijk je class te leren en te gearen
Nee, ik heb een maand cadeau gekregen van iemand andersquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:03 schreef Maureentje het volgende:
Staat die ook in je account history op eu.battle.net dan ?
Hahaha maar ook leuk tochquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik heb een maand cadeau gekregen van iemand andersDus vergeet maar wat ik hier boven zei.
Het viel toevallig samen met het moment waarop ik dat andere account had aangemaakt.quote:
Heb ik ook gehad. Maar zonder cynisme tot over een half jaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:26 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik stop met dit spel, heb het gehad na 7 jaar.
Mede door de laatste boss van de green fire chainquest en de veranderde community.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |