Meneer pastoor natuurlijk. Beter opletten bij de preek in het vervolg.quote:
Of iedere zondag of niet. Beetje met Kerst en Pasen je neus laten zien.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:08 schreef Hexagon het volgende:
Veel hypocrieter kan bijna niet dan mensen die enkel met kerstmis naar de kerk gaan en anders niet.
allemaal onzin. ECht nonsens die kerst.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Of iedere zondag of niet. Beetje met Kerst en Pasen je neus laten zien.
Dat is een leugen! Alles buiten mijn zolderkamer valt daaronder.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
De paus heeft jaren geleden al gezegd dat de hel niet bestaat, jij gore hypocriete heiden.
had ik niet achter je gezocht hahaquote:
Nee niemandquote:Op woensdag 25 december 2013 12:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
had ik niet achter je gezocht haha
Dit dus,quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Minotarumon het volgende:
Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaan
Precies. Ik heb een collega die echt, maar dan ook echt een k*twijf is. Nare dingen achter je rug zeggen/doen enzo. Maar elk jaar gaat ze heel braaf naar de kerstmis. Alsof 1 zo'n avondje je rotgedrag voor een heel jaar kan goedmakenquote:Op woensdag 25 december 2013 09:08 schreef Hexagon het volgende:
Veel hypocrieter kan bijna niet dan mensen die enkel met kerstmis naar de kerk gaan en anders niet.
Nee, dat is het vagevuur, dat lijkt erop, maar is toch subtiel anders.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:44 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Dat is een leugen! Alles buiten mijn zolderkamer valt daaronder.
Ik ga ook met Pasenquote:Op woensdag 25 december 2013 19:48 schreef A.Jensen het volgende:
TS vuile hypocriet, een beetje het hele jaar zonden begaan maar OMDAT HET FUCKING KERST IS toch maar even de kerk bezoeken en dat 1x per jaar zodat je jezelf kan overtuigen: "Zo, kijk mij goed bezig zijn"
Ik kots op zulke mensen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |