Dit ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Minotarumon het volgende:
Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaan
Dit is geen trollquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:13 schreef Zaktabak het volgende:
Bij het lezen van de TT werd ik in feite al overdonderd door gedachtes als 'dit is een troll, dit is een troll'.
Jezus wat een slechte troll dit.
Scheid uitquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
De paus heeft jaren geleden al gezegd dat de hel niet bestaat, jij gore hypocriete heiden.
Yup. Al die tijd voor niets naar de kerk geweest, haha!quote:
Maar op het plaatje zie je geen katholieken, dus dan telt het nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
De paus heeft jaren geleden al gezegd dat de hel niet bestaat, jij gore hypocriete heiden.
Dat is waar ja! TS, hebben we het hier over de RK kerk of ga je naar zo'n christelijke hervormde mis? Want ik denk dat daar de hel nog wel bestaat namelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Maar op het plaatje zie je geen katholieken, dus dan telt het niet
Denken dat god bestaatquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:17 schreef GrumpyCat het volgende:
Je kan ook gelovig zijn zonder naar de kerk te gaan joh Biblebeltbewoner
Danku, jij ookquote:
Neen, enkel het christendom en dan met name de kerk. Moslimsquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Neen, enkel het christendom en dan met name de kerk. MoslimsJoden AJAX JODEN SUPERJODEN HE HE
Boeddhisten
Hindoes
etc.
Geloven is het afschuiven van verantwoordelijkheden door mensen die het leven niet aankunnen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:21 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Danku, jij ook
en daarbij, haten op religiezolang het geen extreme vormen aanneemt is er niks mis mee
Die eindigen nog een cirkeltje dieper in de hel dan de echte hardcore-kerkmijders.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Minotarumon het volgende:
Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaan
Beter pas je op met wat je zegt allemaal. God leest ook mee. Ik ben serieus, dit soort geintjes houdt hij niet van.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:25 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Geloven is het afschuiven van verantwoordelijkheden door mensen die het leven niet aankunnen.
Daarnaast komt het geloven in en praten met een denkbeeldig, onzichtbaar wezen nogal dom over.
Religie is daarnaast over het algemeen geïnstitutionaliseerd en dus per definitie eng.
Pausquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:24 schreef Paul het volgende:
Morgen zal de Paus jullie gelukkig ook wat zegenene
deze dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:25 schreef hugecooll het volgende:
post ff dat filmpje van humo liegt dan
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:10 schreef Paul het volgende:
Op die lege bankjes hadden jullie moeten zitten
Jij krijgt echt spijt van deze uitspraken mannetje. Je kan nu wel stoer doen. Maar geesten en bijvoorbeeld de Duivel bestaat gewoon. Er zijn genoeg bewijzen daarvoor. Ga zo door. Wat zal jij spijt krijgen na je dood en terugdenken op mijn woorden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:49 schreef eend112 het volgende:
Ik wil toch naar de hel, ik hou van de duivel want die martelt mij.
Ja ik weet het.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij krijgt echt spijt van deze uitspraken mannetje. Je kan nu wel stoer doen. Maar geesten en bijvoorbeeld de Duivel bestaat gewoon. Er zijn genoeg bewijzen daarvoor. Ga zo door. Wat zal jij spijt krijgen na je dood en terugdenken op mijn woorden.
steen quotenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:49 schreef eend112 het volgende:
Ik wil toch naar de hel, ik hou van de duivel want die martelt mij.
spinalquote:
Bron?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar die bewijzen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij krijgt echt spijt van deze uitspraken mannetje. Je kan nu wel stoer doen. Maar geesten en bijvoorbeeld de Duivel bestaat gewoon. Er zijn genoeg bewijzen daarvoor. Ga zo door. Wat zal jij spijt krijgen na je dood en terugdenken op mijn woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |