SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maxbet -->
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2013 18:10:33 ]
Ik ben geen modquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil wel even kritiek uiten op die Maxbetnare vent!
Heb liever trolletje als mod
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:07 schreef edcetera het volgende:
[..]
Okay, zover ik het begrepen had, is er recentelijk bediscussieerd, dat er teveel over altcoins werd gesproken en dat daarom via deze "cryptocurrencies" een onderscheid zou worden gemaakt tussen Bitcoin en andere coins.
Sorry, als ik het mis heb of dit weer achterhaald is
Ik dacht dat we best goed zaten met serieuze topics over de specifieke coins, maakt het wat overzichtelijker in mijn ogen. Maar stel het gerust voor in FB, we bijten niet. Kunnen we meteen kijken wat de andere users er van denkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja jij wil dus graag ook een serieus topic voor cryptocurrencies zonder sc, vind het alleen een beetje vaag om in een sc te klagen over sc. Stel dan gewoon een serieus cryptocurrencies topic voor in fb
.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:10 schreef Lollertrolle het volgende:
Jongens ik wil tales of symphonia spelen voor de gamecube, maar ze vragen er nog steeds 35 euro voor. Moet ik kopen of wachten?
Doen!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik heb geen zin om naar de winkel te gaan. Maar ik moet, zal ik eens vragen of ik met doge kan betalen?
Hahah je was me net voorquote:
Stem op mequote:
In je verkiezingen topic, gewoon die optie toevoegenquote:
Ah, geen hond / doge die reageert daaro.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
In je verkiezingen topic, gewoon die optie toevoegen
Of je maakt een topic voor mequote:Op dinsdag 24 december 2013 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, geen hond / doge die reageert daaro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
FIXEDquote:Moet je ook gewoon kunnen zeggen hoor begrijp me niet verkeerdmaar het lijkt wel nooit goed te zijn. Een tijdje terug werd er veel geklaagd omdat het te inhoudelijk was. Daarna werd er geklaagd omdat we toevallig allemaal een bepaalde coin hadden gekocht ( Doge) en het daar even over ging. Helemaal tot in het FB topic aan toe is daar over geklaagd. Nu gebeurt er gewoon niet zoveel met de coins, is even weinig aan te doen wij vinden dat ook saai.
Ik denk dat je trouwens verkeerd zit? Je stelt in een SC topic voor dat er een SC moet worden geopend als SC gewenst is?![]()
edit: Je voorstel is eigenlijk een topic buiten de SC, voor cryptocurrencies. Stel het voor in FB zou ik zeggen. Ik denk alleen niet dat er animo voor is want er is al een serieus topic. Zie de post van Maxbet hierboven.
Lieverd de TAG van SC staat zelfs boven in het topic aangegeven het is niet dat wij dat nu even zo hebben bedacht om jou te pesten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef edcetera het volgende:
@trolletje:
[quote] Moet je ook gewoon kunnen zeggen hoor begrijp me niet verkeerdmaar het lijkt wel nooit goed te zijn. Een tijdje terug werd er veel geklaagd omdat het te inhoudelijk was. Daarna werd er geklaagd omdat we toevallig allemaal een bepaalde coin hadden gekocht ( Doge) en het daar even over ging. Helemaal tot in het FB topic aan toe is daar over geklaagd. Nu gebeurt er gewoon niet zoveel met de coins, is even weinig aan te doen wij vinden dat ook saai.
Ik denk dat je trouwens verkeerd zit? Je stelt in een SC topic voor dat er een SC moet worden geopend als SC gewenst is?![]()
edit: Je voorstel is eigenlijk een topic buiten de SC, voor cryptocurrencies. Stel het voor in FB zou ik zeggen. Ik denk alleen niet dat er animo voor is want er is al een serieus topic. Zie de post van Maxbet hierboven.[quote]
Waarom is Cryptocurrency dan naar SC verplaatst? Dat is nooit het idee geweest.
Ik begrijp, dat gedurende saaie momenten er over ander dingen gesproken wordt. Vind ik prima, als de wending maar niet te groot wordt en dat dit nu al gecategoriseerd wordt als "SC" is jammer.
kloptquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:18 schreef Maxbet het volgende:
Dit was toch al een SC in AEX? Of ik vergis me heel erg..
Altijd al SC geweestquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:18 schreef Maxbet het volgende:
Dit was toch al een SC in AEX? Of ik vergis me heel erg..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]Ik stem voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu.
[ Bericht 14% gewijzigd door Maxbet op 24-12-2013 18:23:50 ]
Nee wacht ik moet naar de winkel en ff vragen of ik met doge mag betalenquote:
Even aangepast ivm blauwe naam enzoquote:
quote:
Iets in KLB of ONZ ofzo, dunno. Ik pak er meestal gewoon een uit actieve topicsquote:
Ik stem voor GRTD SCquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Iets in KLB of ONZ ofzo, dunno. Ik pak er meestal gewoon een uit actieve topics
Daarom juist.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat valt niet te kapen, dat topic is al een en al nachtbagger
quote:
Onee die vind ik dan weer helemaal niksquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Onee die vind ik dan weer helemaal niks
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Die tt![]()
zie het nu pas. Ik ga naar de winkel
Net als dit topic tijdens saaie crypto-momentenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat valt niet te kapen, dat topic is al een en al nachtbagger
In China is het al kerst.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:54 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
btc china staat bijna net zo stil als dit topic
Zojuist even naar de supermarkt geweest: Dat was ook een crash op de vleesafdeling van 75%quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:38 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik ga vanavond denk ik maar alleen de koersen in de gaten houden
Zowieso Januari verwacht ik weinig actie, februari en begin maart (deadline voor het schuldenplatform in de VS) verwacht ik activiteit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:07 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
thnx..
denk dat de koersen met kerst gewoon stil staan.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
Net als dit topic tijdens saaie crypto-momenten
hopelijk nog ergens een Cyprus scenario.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zowieso Januari verwacht ik weinig actie, februari en begin maart (deadline voor het schuldenplatform in de VS) verwacht ik activiteit.
https://www.thesilvermountain.nl/img/glazen-bol.jpg
uiteraard![]()
quote:
hier staat wat info, bericht is van oktoberquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Heeft iemand eigenlijk enig idee wanneer Cryptsy die USDmarket een keer gaat invoeren? Staat al een tijd aangekondigd.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Heeft iemand eigenlijk enig idee wanneer Cryptsy die USDmarket een keer gaat invoeren? Staat al een tijd aangekondigd.
MaGNeT zou daar wel eens meer van kunnen wetenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:19 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
hier staat wat info, bericht is van oktober
https://cryptostocks.com/securities/57
hopelijk wordt t snel ingevoerd, dan gaat de dividend miss n btje omhoogquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
MaGNeT zou daar wel eens meer van kunnen weten
Heb je ook shares ja? Mag ik weten hoeveel en wat ze gekost hebben?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
hopelijk wordt t snel ingevoerd, dan gaat de dividend miss n btje omhoog
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:19 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
hier staat wat info, bericht is van oktober
https://cryptostocks.com/securities/57
Dankjewel, ja ik hoop ook dat het snel komt. Doge naar de maan enzo, denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
hopelijk wordt t snel ingevoerd, dan gaat de dividend miss n btje omhoog
Bovenstaand unbantafereelquote:
Dit soort dingetjes snap ik nooit. Vertel eens meer, als je wil danquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:23 schreef Tourniquet het volgende:
Even iets anders, er is vandaag mooi wel een trendlijn sinds de laatste ATH doorbroken.![]()
[ afbeelding ]
Weet ik, je verpest mn grapjequote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Weet ik, je verpest mn grapje
heb er maar 10, voor 0.18 per stuk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je ook shares ja? Mag ik weten hoeveel en wat ze gekost hebben?
Toch stevig imo. Krijg je die dingen nog een beetje verkocht als je zou willen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
heb er maar 10, voor 0.18 per stuk.
de hoogste buy staat nu op 0.198890 dus zijn op dit moment makkelijk te verkopen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Toch stevig imo. Krijg je die dingen nog een beetje verkocht als je zou willen?
Ik weet sowieso van niks.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:34 schreef Leafeon672 het volgende:
De helft van deze topics worden volgespamd door Maxbet, ikwiltrolletje en Toto69.
jij verw8 dus dat we niet verder zakken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:23 schreef Tourniquet het volgende:
Even iets anders, er is vandaag mooi wel een trendlijn sinds de laatste ATH doorbroken.![]()
[ afbeelding ]
Wow, dat zijn bedragenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:42 schreef kthxbye het volgende:
De trade is gelukt hoor! 500 CAT verkocht voor 0,45 BTC. Heel blij mee, een klein nachtje minen.
Dát zeg ik niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:41 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
jij verw8 dus dat we niet verder zakken?
Eerst de verkoop maken, daarna heb je pas $7quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:53 schreef Nattekat het volgende:
Paar uurtjes minen op slechts 400 khash/s en al 7$ bij elkaar. Te makkelijk?
Heel simpel, de lijn loopt van de top van de laatste All Time High langs de toppen van de dalende trend, het doorbreken van die trendlijn kan een signaal zijn dat het einde van een dalende trend in zicht is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dit soort dingetjes snap ik nooit. Vertel eens meer, als je wil dan
In theorie natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eerst de verkoop maken, daarna heb je pas $7
welke coin? Wat voor hardware? Missien moet ik mijn pc ook maar weer aanslingeren :pquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:53 schreef Nattekat het volgende:
Paar uurtjes minen op slechts 400 khash/s en al 7$ bij elkaar. Te makkelijk?
Catcoin.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
welke coin? Wat voor hardware? Missien moet ik mijn pc ook maar weer aanslingeren :p
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In theorie natuurlijk
Voorlopig houd ik ze nog.
Aankomende tijd heb ik toch tijd over, ga ik mijn hd6850 ook maar weer eens aan het werk zetten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Catcoin.
Radeon HD 6950.
Altijd doen
Ik ook, aangezien ik geen bitcointalk account heb zit daar traden er niet in.quote:
Bij Gox krijg je bijna niet je fiat geld wegquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het mogelijk is dat op Mt.gox BTC 50 dollar duurder is dan op BTC-e?
Hoe komt dat dan? Zijn ze dan gewoon zo langzaam of zijn het oplichters? Ik dacht juist dat ze betrouwbaarder warenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bij Gox krijg je bijna niet je fiat geld weg
Ze hebben problemen gehad met de bank die ze gebruikten, en nu lopen ze blijkbaar flink achter en kunnen nog steeds maar beperkt betalingen uitvoeren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Zijn ze dan gewoon zo langzaam of zijn het oplichters? Ik dacht juist dat ze betrouwbaarder waren
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Zijn ze dan gewoon zo langzaam of zijn het oplichters? Ik dacht juist dat ze betrouwbaarder waren
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met de glazenbol te maken?
Ik zou trouwens sowieso bij Gox uit de buurt blijven, incompetente bende daarquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met de glazenbol te maken?
Ze hadden bank accounts oa in de VS en dat gedeelte is geconfisceerd/gehacked. Die Bitcoins zijn nu bij de VS in hun bezit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ze hebben problemen gehad met de bank die ze gebruikten, en nu lopen ze blijkbaar flink achter en kunnen nog steeds maar beperkt betalingen uitvoeren.
Oh ja, dat ook nog inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:50 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ze hadden bank accounts oa in de VS en dat gedeelte is geconfisceers/gehacked. Die Bitcoins zijn nu bij de VS in hun bezit.
Nou nou nou keihard: Maar de joke heeft wel een nafun en wie weet? Het is net zoveel waard en potentie van welke coin dan ook...quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:02 schreef Spatieloos het volgende:
/r/Dogecoin heeft bijna net zo veel subscribers als /r/Litecoin
Ik denk echt dat DOGE keihard gaat stijgen, ik ga keiveel investeren!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:02 schreef Spatieloos het volgende:
je moet niet vergeten dat er elke week een miljard doges bijkomen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:02 schreef Spatieloos het volgende:
Niet mee eens, deze heeft een hele grote groeiende fanbase van kinderachtige tieners en 4chan gekken, deze valt veel meer op dan andere coins behalve dan de top 3 of 5.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:11 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nou nou nou keihard: Maar de joke heeft wel een nafun en wie weet? Het is net zoveel waard en potentie van welke coin dan ook...
Het gaat dan ook niet om geld per munt veel word, maar gewoon om totaal waarde, het is toch max 100biljoen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:13 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
je moet niet vergeten dat er elke week een miljard doges bijkomen.
Wanneer deed hij dat? Zal vast wel goed gaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:15 schreef Lollertrolle het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die se7en knul die al zijn spaargeld erin gestopt had?
het gaat toch om de waarde per munt als je er in wil investeren?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om geld per munt veel word, maar gewoon om totaal waarde, het is toch max 100biljoen.
Ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
het gaat toch om de waarde per munt als je er in wil investeren?
De kerstgoden zijn Bitcoin goed gezind?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:22 schreef tralalala het volgende:
Gewoon geen kerstcrashWat is deze?!?
Komt omdat hij 2 weken voor kerst al keihard daalde denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:22 schreef tralalala het volgende:
Gewoon geen kerstcrashWat is deze?!?
Echt zóóóóó onvoorspelbaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De kerstgoden zijn Bitcoin goed gezind?
Ik zie het. Cryptsy rond de 100quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Die stijging na toevoeging op bter valt eigenlijk best wel tegen
Ja vind ik ook best wel vervelend, enig idee waar dat vandaan komt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zie het. Cryptsy rond de 100
Wel echt kut dat http://doge.yottabyte.nu/ niet werkt
Ik heb geen idee, maar ben er bijna over aan het denken om eens uit te zoeken of ik zoiets kan maken voor alle coins op Cryptsy, want al die 3th party oplossingen werken de helft van de tijd nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja vind ik ook best wel vervelend, enig idee waar dat vandaan komt?
en dan wel zoiets als bitcoinwisdom he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ben er bijna over aan het denken om eens uit te zoeken of ik zoiets kan maken voor alle coins op Cryptsy, want al die 3th party oplossingen werken de helft van de tijd niet
Dat gaat me denk ik wat boven de pet. Ben even die API aan het bekijken en het lijkt me wel mogelijk om zoiets te maken als bitcoinity, maar dan voor alle coins op cryptsy..quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:45 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
en dan wel zoiets als bitcoinwisdom he?
Vrij makkelijk:quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat gaat me denk ik wat boven de pet. Ben even die API aan het bekijken en het lijkt me wel mogelijk om zoiets te maken als bitcoinity, maar dan voor alle coins op cryptsy..
Even verder researchen
Joh, ik snap er ook geen kut van en ben hier al een tijdjequote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef blizzardo het volgende:
Sorry voor het stellen van "noob"vragen, maar is het nog rendabel om nu in de cryptocurrenties te stappen?
Zag bitcoins etc. in januari al, maar dacht dat het toen al zijn piek had bereikt....
Loop nu ook even een paar topics en sites door te lezen, maar het is me op het eerste gezicht wel een beetje ingewikkeld:P
Ik weet, maar bitcoinwisdom maakt ook gebruik van candlesticks en weet ik veel wat voor spul meer waar ik allemaal geen verstand van heb.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Vrij makkelijk:
http://pubapi.cryptsy.com/api.php?method=singlemarketdata&marketid={MARKET ID}
Dus bijvoorbeeld:
http://pubapi.cryptsy.com/api.php?method=singlemarketdata&marketid=3
Zie het "label" bijvoorbeeld voor de coin en "sellorders" wat de hoogste sell prijs is enzo.
dat weet niemand, het is gokken. later zal blijken of je gelijk hebt gehad of niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef blizzardo het volgende:
Sorry voor het stellen van "noob"vragen, maar is het nog rendabel om nu in de cryptocurrenties te stappen?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef blizzardo het volgende:
Zag bitcoins etc. in januari al, maar dacht dat het toen al zijn piek had bereikt....
Loop nu ook even een paar topics en sites door te lezen, maar het is me op het eerste gezicht wel een beetje ingewikkeld:P
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:01 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Joh, ik snap er ook geen kut van en ben hier al een tijdje
Gewoon gezellig meedoen met wat kleingeld en gaandeweg een beetje leren bluffen op dit forum en doen alsof je er wat van begrijpt
En zoals met alles: steek er alleen in wat je kunt verliezenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
dat weet niemand, het is gokken. later zal blijken of je gelijk hebt gehad of niet.
Dat heeft dan te maken met het genereren van de graph. Je zou dat kunnen doen via Google Chart:quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik weet, maar bitcoinwisdom maakt ook gebruik van candlesticks en weet ik veel wat voor spul meer waar ik allemaal geen verstand van heb.
Voor mij is het al lastig zat om die API om te zetten in een chart..
Voel je vrij om wat in elkaar te draaien, ik gooi er wel een VPS tegenaan en een domeinnaam
Denk je dat ook bij je vriendinneke of niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
[..]
En zoals met alles: steek er alleen in wat je kunt verliezen
Hoe heette die ook weer? Josefien?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk je dat ook bij je vriendinneke of niet?![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hoe heette die ook weer? Josefien?
http://www.flotcharts.org/ schijnt gebruikt te worden door bitcoinity en dergelijke.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:09 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat heeft dan te maken met het genereren van de graph. Je zou dat kunnen doen via Google Chart:
https://developers.google(...)ndlestickchart?hl=en
Geen vriendinneke om dingen in te verliezenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk je dat ook bij je vriendinneke of niet?![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://www.flotcharts.org/ schijnt gebruikt te worden door bitcoinity en dergelijke.
[..]
Geen vriendinneke om dingen in te verliezen![]()
Zit er al inquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:17 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
anders dump jij ff wat op de markt?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar ik heb jullie nog, mijn virtuele crypto vrienden
[ afbeelding ]
Vertel, wat zit je dwars gooi het er maar uit.quote:
Bijna iedereen is hier wel ergens een dikke vette n00b inquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef blizzardo het volgende:
Alleen zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vertel, wat zit je dwars gooi het er maar uit.
Je hebt onsquote:
Ey ey, volgens mij vergeet je er eentjequote:Op dinsdag 24 december 2013 23:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bijna iedereen is hier wel ergens een dikke vette n00b inbehalve MaGnet, Scorpie, Maxbet, U met een raar streepje en Mortaxxx. En zelfs die zijn onderling soms een beetje n00bs naar elkaar
.
Kom maar allemaal hier naartoe, doen we BIT kerstmeet. Ik ben toch nog niet van plan om te gaan slapenquote:
Mij niet meerekenen, ik weet niks van tradenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bijna iedereen is hier wel ergens een dikke vette n00b inbehalve MaGnet, Scorpie, Maxbet, U met een raar streepje en Mortaxxx. En zelfs die zijn onderling soms een beetje n00bs naar elkaar
.
Woon je ook in het mooie limburg dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kom maar allemaal hier naartoe, doen we BIT kerstmeet. Ik ben toch nog niet van plan om te gaan slapen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:34 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Woon je ook in het mooie limburg dan?
Nee hoor wie dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ey ey, volgens mij vergeet je er eentje
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:37 schreef robin007bond het volgende:
Familieverplichtingen helaas.
Anders had ik het serieus overwogen.
Goed lezenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mij niet meerekenen, ik weet niks van traden
Wat wil je bereiken, heb tijdje gewerkt met highchartsquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik weet, maar bitcoinwisdom maakt ook gebruik van candlesticks en weet ik veel wat voor spul meer waar ik allemaal geen verstand van heb.
Voor mij is het al lastig zat om die API om te zetten in een chart..
Voel je vrij om wat in elkaar te draaien, ik gooi er wel een VPS tegenaan en een domeinnaam
Tsja, ik weet niet hoe het met andere FOK!kers zit, maar ik drink alleen water.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]spontane minimeet.
Dan had ik alleen nog wat bier moeten gaan regelen, want met 3 flesjes speciaalbier redden we het niet
hihiquote:
http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USDquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:38 schreef lf2 het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken, heb tijdje gewerkt met highcharts
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:39 schreef robin007bond het volgende:
Volgens mij houdt Lollertrolle wel van gamen. Zou wel tof zijn om over Nintendo-games met hem te praten of Smash Bros met hem te doen.
Mario 3quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:39 schreef robin007bond het volgende:
Volgens mij houdt Lollertrolle wel van gamen. Zou wel tof zijn om over Nintendo-games met hem te praten of Smash Bros met hem te doen.
Ha, ik ben een koning met Link en Young link.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:40 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]![]()
Dat verlies je, ik ben een koning met rob
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ha, ik ben een koning met Link en Young link.
heeft craptsy niet zoiets al danquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USD
Dit voor iedere markt op cryptsy
quote:
Kerstdip blijft denk ik uit omdat iedereen er juist op zit te wachten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:50 schreef robin007bond het volgende:
Kerstdip blijft trouwens uit omdat iedereen die kerstaankopen wil doen dit toch echt doet ruim voor kerst zelf.
Ik verwacht aan het eind van januari een redelijke dip vanwege de Chinezen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kerstdip blijft denk ik uit omdat iedereen er juist op zit te wachten.
chinees nieuwjaar?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:01 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik verwacht aan het eind van januari een redelijke dip vanwege de Chinezen.
Denk je dan nog ja? Zou wel met erg veel vertraging zijn dan.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:01 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik verwacht aan het eind van januari een redelijke dip vanwege de Chinezen.
Zullen toch nog wel een flink aantal mensen zijn die op het laatste moment nog willen uitcashen zolang het nog anoniem kan.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk je dan nog ja? Zou wel met erg veel vertraging zijn dan.
Jij ookquote:Op woensdag 25 december 2013 01:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Aangename feestdagen beste BIT-ers ... !
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Aangename feestdagen beste BIT-ers ... !
En natuurlijk even dit verplichte nummer er bij halenquote:
Er is een licht steigende trend, crashes blijven uit dus gevoelsmatig denk ik dat de trein binnenkort weer gaat vertrekken.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:22 schreef Cliffie1976 het volgende:
Je glazen bol geeft aan dat the only way, up is?
interessantquote:Op woensdag 25 december 2013 08:07 schreef Sosa het volgende:
Wtf is Mastercoin en Nxt?sinds vandaag op 3 en 5 qua marketcap: http://coinmarketcap.com
181,- voor een Mastercoin?
waarom is deze interessant dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 10:30 schreef Spatieloos het volgende:
Dat Mastercoin is wel erg interessant ik denk dat ik er gewoon een paar koop.
https://bitcointalk.org/i(...)lnge5&topic=265488.0quote:Op woensdag 25 december 2013 10:37 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
waarom is deze interessant dan?
ik zie dat ie al een tijdje zo hoog staat, heb t ook niet geweten.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:41 schreef Spatieloos het volgende:
Wist ik hier maar veel eerder van
Las in de trollbox dat er iets met China en LTC is? Schijnt dat nieuws deze intense stijging triggert. Da's meestal met zo'n huge random kaars.quote:
Hoezo? Met traden kan je meer verdienenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Laat me er eerst ngo wat meer bij mijnen bitte
Met 16 dollar?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo? Met traden kan je meer verdienen
10k grainquote:
Das waar, had mij geregistreerd op die catcoin pool van je, maar mijn account is locked en nooit iets ontvangen in de mail. Dan maar terug naar grainquote:Op woensdag 25 december 2013 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10k grain
Mocht grain niet op een exchange komen, is dit alles verspeelde moeite.
Spamfolder? Ander account?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:20 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Das waar, had mij geregistreerd op die catcoin pool van je, maar mijn account is locked en nooit iets ontvangen in de mail. Dan maar terug naar grain
Hier 80kquote:Op woensdag 25 december 2013 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10k grain
Mocht grain niet op een exchange komen, is dit alles verspeelde moeite.
Dat is goed nieuws, Chinezen kunnen dus weer een deposit doen, maar dan via een vouchercode. Die kunnen ze aanschaffen op http://shop.paipai.com/2106001628quote:Op woensdag 25 december 2013 10:28 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)hdrawal_option_btcc/
Dat zal de stijging wel verklaren danquote:Op woensdag 25 december 2013 11:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws, Chinezen kunnen dus weer een deposit doen, maar dan via een vouchercode. Die kunnen ze aanschaffen op http://shop.paipai.com/2106001628
Dat is toch al een tijdje niet meer?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:53 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
zijn er nog steeds gratis transactiekosten op btc china?
paar weken geleden nog wel maar ik meen gelezen te hebben dat ze nu kosten in rekening brengen.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is toch al een tijdje niet meer?
Ik dacht ook dat dat al weer een tijdje afgelopen was, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:00 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
paar weken geleden nog wel maar ik meen gelezen te hebben dat ze nu kosten in rekening brengen.
heb t zelf ervaring mee dat t een paar weken geleden nog mogelijk was, daarna heb ik mn btc er af gehaald. ga t zelf nog maar s proberen. wel makkelijk traden zonder kostenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat dat al weer een tijdje afgelopen was, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik vind Kittehcoin (MEOW) beter.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
en kittycoin niet te vergeten.
misschien is dat wel dezelfde?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind Kittehcoin (MEOW) beter.
Nee, kitty: https://bitcointalk.org/index.php?topic=379700.0quote:Op woensdag 25 december 2013 12:36 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
misschien is dat wel dezelfde?
Over de afgelopen 24 uur jaquote:Op woensdag 25 december 2013 12:37 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
meest verhandelde coins op cryptsy (in btc)
http://www.cryptocoincharts.info/v2/markets/show/cryptsy
Snel weer hoger inkopen om de lancering naar de maan mee te maken.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:44 schreef roislecxe het volgende:
Beetje jammer dat m'n sellorder op 18.8 stond, maar goedIn ieder geval weer wat leven in de tent,
dan zet je em toch op 0.03?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:45 schreef MissionPhailed het volgende:
LTCHeb al een dikke week een verkoopopdracht op 0,0305 BTC staan. Week geleden stijgt ie naar 0,03048 en daalt dan weer, vanmorgen weer gestegen naar 0,03 en weer (tijdelijk?) omlaag.
Mwah, ik gooi 't zometeen wel eruit ergens tussen 0,0295 en 0,03 ofzo. Beetje verlies dan, maar heb een week geleden met Dogecoin nog winst eruit gesleeptquote:Op woensdag 25 december 2013 12:52 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
dan zet je em toch op 0.03?
Uurtje gemined met catcoin, heb nu een halve.... Hoe bedoel je catcoin gaat sneller...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:07 schreef Spatieloos het volgende:
Wacht mijn eerste transactie is 9 MEOW ??!
9 van de 100000000000 potentiele MEOW?!
Dit gaat te langzaam ik ga terug naar CatCoin.
waar zijn ze te koop?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:07 schreef Spatieloos het volgende:
Wacht mijn eerste transactie is 9 MEOW ??!
9 van de 100000000000 potentiele MEOW?!
Dit gaat te langzaam ik ga terug naar CatCoin.
Maat catcoin heeft maar 21 miljoen potentiele coins dus in verhouding gaat het veel sneller.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Uurtje gemined met catcoin, heb nu een halve.... Hoe bedoel je catcoin gaat sneller...
Mine nu met 120, is ong de helft van wat ie aankanquote:Op woensdag 25 december 2013 13:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maat catcoin heeft maar 21 miljoen potentiele coins dus in verhouding gaat het veel sneller.
En ik heb 480 khash en jij?
Voor hoeveel?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef Mender het volgende:
[..]
Kitteh is hetzelfde als MEOW toch? Ik heb er 168887 die ik wel wil verkopen
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef Mender het volgende:
[..]
Niet handelen op het forum aubquote:
Ik handel ook niet, ik vraag alleen voor hoeveel hij het zou verkopen!quote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Niet handelen op het forum aub
Jaja ! Vlegelquote:Op woensdag 25 december 2013 13:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik handel ook niet, ik vraag alleen voor hoeveel hij het zou verkopen!
quote:
Goed bezig, ik was even drinken pakken.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Niet handelen op het forum aub
hoopte meer op een exchange waar ze te koop zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef Mender het volgende:
[..]
Zoek even naar een Fablab bij je in de buurt:quote:Op woensdag 25 december 2013 13:27 schreef Maxbet het volgende:
Loopt er hier niemand rond die zoiets kan maken?
[ afbeelding ]
Thanks, helaas zit er niks echt in de buurt. Misschien eens kijken of ik dat kan inplannen als ik weer naar Maastricht ga ofzo.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:45 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zoek even naar een Fablab bij je in de buurt:
http://fablab.nl/
10/10 would trade againquote:Op woensdag 25 december 2013 14:34 schreef Beunhazer het volgende:
Voor de lol LTC sell op 19,8 gezet vannacht.
Was not dissapointed
spam, TR gemachtquote:Op woensdag 25 december 2013 14:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
BIT / Welke coin(s) heb jij voor kerst gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |