dit dus, daarom haal ik t alleen helemaal vers! ( en dat lukt wel vlak bij Scheveningen)quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:55 schreef Burdie het volgende:
Was toch afgelopen zomer nog in het nieuws, dat er mensen waren overleden na het eten van gerookte zalm? Of was dat vorig jaar alweer?. Het schijnt dat die bacterie in de verpakking kan zitten, en dat 10-15% van alle gerookte zalm door de verpakking besmet is met listeria.
Dus nee, ik sla over.
Edit: vorig jaar was het idd, zie http://www.nu.nl/gezondhe(...)et-met-listeria.html
Inderdaad, verse gerookte zalmquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:57 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
dit dus, daarom haal ik t alleen helemaal vers! ( en dat lukt wel vlak bij Scheveningen)
Ik heb daar nog nooit iemand van boven de 20 zien staan, dus ik hou het wel gewoon bij bereide visquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon navragen toch, aan de eigenaar?. De visboer bij ons in het dorp wint elk jaar een heel scala aan prijzen, dus ik vertrouw hem op zijn woord. Bovendien zie ik hoe zijn collega terplekke mijn harinkje schoon staat te maken
. De vis wordt hier dagelijks vers opgehaald uit Spakenburg, ligt hier haast om de hoek. Bij een kraam zou ik het inderdaad ook minder snel halen.
[..]
Mjamquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Inderdaad, verse gerookte zalm![]()
![]()
(Wij hebben ook nog een bakje in de vriezer liggen, denk dat ik die met de jaarwisseling eruit ga halen!)
Ja precies, bij mij sloeg zo'n app ook meteen rood uit. Heb meteen mijn gewicht eruit gehaaldquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja iddNou bij mn dochter was ik er al 5 aangekomen de eerste 3 maanden. Idd stond er toen bij een app 'excessive weight gain'. Ik dacht toen; ah, de stempel 'aangespoelde walvis' heb ik alvast
Ik heb de app verwijderd en een andere gebruiktquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja precies, bij mij sloeg zo'n app ook meteen rood uit. Heb meteen mijn gewicht eruit gehaaldW
Wat ik vandaag van mijn VK begreep is dus dat mensen met een laag BMI in het begin sneller aankomen dan mensen die een hoger BMI hebben. Dus denk dat het er wel mee te maken kan hebben. Anders vraag je VK eens. Waarschijnlijk krijg je een soortgelijk antwoord als ik: Dat het heel verschillend is per vrouw en dat je je nergens zorgen over hoeft te maken zolang zij het goed vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:50 schreef Bolletje... het volgende:
Ff vraagje he, over gewicht enzo..
Het gekke is dat ik mij nu met 26 weken echt al een "aangespoelde walvis" voel, maar ik ben pas 3,5 kilo aangekomen
Maar heb wel al een flinke buik voor 26 weken
Ik begrijp er echt niets vanMijn vriendinnen waren nu al echt kilooooo's aangekomen. Komt dat dan bij mij later pas? Ik voel mij al zo enorm
![]()
Nu ben ik van mezelf al wat zwaarder, zou het daardoor komen?
Precies, die apps willen ons alleen een complex aanpratenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb de app verwijderd en een andere gebruiktXD
Whaha jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Precies, die apps willen ons alleen een complex aanpraten
Ik heb m wel gehouden want mijn namenlijstje staat erinOehhhhh maandag ga ik dus echt met mijn vent zitten en dan wil ik brainstormen over namen
Grappig hoe dat ook verschilt, vriendin van me hoeft ook nooit te wegen bij de VK. Waarschijnlijk is het ook helemaal niet zo belangrijk als je maar niet ruim buiten de marges gaat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef Bolletje... het volgende:
Chanty, ik loop bij de gyn, en die vraagt nooit naar mijn gewicht en of ik al ben aangekomen, en Joopie doet het goed.
Ik zal het volgende week eens vragen
Babybump, Progress, zwanger.nl de app van Babycenter en nog een aantal (voor nu nog) onzinapps als een weeëntimer en 'kick me' waarmee je schopjes kunt registreren.quote:
Ik heb tot nu toe alleen Orfeus..quote:
Leuk is dat dan hequote:Op vrijdag 27 december 2013 22:09 schreef DJMomo het volgende:
proefdruk geboorte kaartje aangevraagd. Gewoon helemaal echt, met de naam, tekst etc etc. En naar ons zin qua plaatje enzo. Ik moet gewoon huilen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |