Verre van, maar tevreden met wat ik heb en meer heb ik niet nodig. Dus ook geen dikke villa. En we dwalen af van het topicquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jij bent stinkend rijk, of niet dan?
Waarom geen dikke villa dan?
Schitterend daarquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:34 schreef flipsen het volgende:
1 Door hoeveel personen wordt het huis bewoond? 2
2 Hoeveel kamers heeft het huis en hoe groot is het? 3, 55m2 ofzo
3 Wat is het bedrag dat je maandelijks overmaakt voor de huur? Net weer verhoogd, nu $3150
4 Heb je recht op huurtoeslag? Geen idee
5. Waar is het? Rechts in het bos
[ afbeelding ]
En de prijs van $3150 is in pesos
Eindelijk iemand met realistsche bedragenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:37 schreef raptorix het volgende:
Geen huur maar koop.
1 woonkamer, en een grote slaapkamer
Totaal ongeveer 55 m2
Betaal ongeveer 625, woon er met ze 2en en het is in Amsterdam.
Tjah maar ik heb in 2003 gekocht voor 149K en het is nu 190 waard, daarnaast woon ik in 1 van leukste buurten van Amsterdam, op 10 minuten lopen van centrum en op 5 minuten van het Vondelpark, bovendien 20 restaurants hier in de straat, winkeltjes ook op Zondag open, en vrijwel geen mafkezen hier in de buurt. Tjah het is maar waar je wilt wonen. En och wat moet je met een paleis als je toch maar in 1 kamer tegelijk kunt zijn? Of ik zit achter me laptop, of ik slaap, voor beide heb ik genoeg ruimte.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met realistsche bedragen
Zit op 780 koop voor eensgezinswoning in De Hoekse Waard met 3 bescheiden woonlagen en dat is al redelijk goedkoop.
Mensen huren hele paleizen voor 340 euro in de maand hier
Volgens mij is dat voor Assen best duur? Ik had idee dat wonen in het Noorden flink goedkoper was....quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:19 schreef bondage het volgende:
1: 2
2: 2 slaapkamers, schuurtje achter het huis, woonkamer en keuken
3: 650 euro p/m
4: Nee
5: Assen
Klopt, dat is inderdaad duur voor Assen. Deze wijk is gewoon duur denk ik, ook koopwoningen (rijtjeshuizen) zitten hier al snel boven de 280.000. Als je in het noorden goedkoop wilt wonen kun je beter naar de dorpjes buiten de stad gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor Assen best duur? Ik had idee dat wonen in het Noorden flink goedkoper was....
Ja klopt, ik heb de eerste versies van Funda gebouwt, en als we dan wat fun queries gingen draaien, zoals de goedkoopste huizen van Nederland dan kwam je meestal wel in Groningen of Emmen uit, zeker als je het per vierkante meter ging bepalenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, dat is inderdaad duur voor Assen. Deze wijk is gewoon duur denk ik, ook koopwoningen (rijtjeshuizen) zitten hier al snel boven de 280.000. Als je in het noorden goedkoop wilt wonen kun je beter naar de dorpjes buiten de stad gaan.
Twee personen en een aantal huisdieren. 3 kamers op de eerste verdieping en de zolder.Staat in Albrandswaard (Zuid-Holland) en betaal er 620 euro voor, wel met huurtoeslag.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
1 Door hoeveel personen wordt het huis bewoond?
2 Hoeveel kamers heeft het huis en hoe groot is het?
3 Wat is het bedrag dat je maandelijks overmaakt voor de huur?
4 Heb je recht op huurtoeslag?
5. Waar is het?
Ik denk dat de woonplaats al een groot verschil maakt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Hoe zijn jullie aan al die goedkope woningen gekomen? Ik ben nu opzoek naar iets maar kan niks goedkoops vinden
Ik ben verliefd op Drachtenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:34 schreef .Neovo. het volgende:
Drachten is ook geen fuck aan. Ik zou er nooit willen wonen.
ideale aan Drachten is dat er wel veel winkels zijn, dus als er hier in het dorp waar ik woon niks te krijgen is, ik altijd daar naar toe kan. Ik woon er nog geen 10km vanaf.
Ook de school waar ik opzit is in Drachten gevestigd.
En dit.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:50 schreef LangeJan het volgende:
Goede verkapte manier van singles spotten dit topic
Heb je zo'n grote tuin dan?quote:Op maandag 30 december 2013 19:19 schreef Wolken het volgende:
1) 1 persoon
2) Woonkamer, 3 slaapkamers, badkamer, dakterras en een zomerhuisje in de achtertuin van 2 verdiepingen met eigen badkamer en keuken.
3) ¤ 650 netto. Maar ga het zomerhuisje verhuren voor ¤ 600 wat de hypotheeklasten vrijwel teniet doet.
4) Aan de kust in de Randstad
Ik denk dat de locatie en de voorzieningen daar ook een rol in spelen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Hoe zijn jullie aan al die goedkope woningen gekomen? Ik ben nu opzoek naar iets maar kan niks goedkoops vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |