Helemaal mee eens!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
1950 per maand betalen voor huurBeter kocht je een huis
1950 euro per maand?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:33 schreef CherryOnTop het volgende:
1: 1, soms 2
2: 4,5 kamer, 100m2
3: 1950
4: Was het maar waar.
Wat voor een woning heb je wel niet, dat je/iemand anders er ¤1950 per maand voor betaald?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:29 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja, daar werd toch naar gevraagd?
Nieuw appartement met 3 slaapkamers, woonkamer, eetkamer, keuken, badkamer, wc, parkeerplaats, berging en 2 balkons. En de woning is ook nog eens voorzien van mooie inbouwapparatuur. Vind het geen rare prijs.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat voor een woning heb je wel niet, dat je/iemand anders er ¤1950 per maand voor betaald?
Het is nogal een bedrag.
Je bent vergeten te melden dat je niet in NL woontquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nieuw appartement met 3 slaapkamers, woonkamer, eetkamer, keuken, badkamer, wc, parkeerplaats, berging en 2 balkons. En de woning is ook nog eens voorzien van mooie inbouwapparatuur. Vind het geen rare prijs.
O dat klopt. Hoewel het hier juist spotgoedkoop is voor zo'n woning, en het eerder een Nederlandse prijs is dan een Zwitserse. Mazzeltjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Je bent vergeten te melden dat je niet in NL woont
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O dat klopt. Hoewel het hier juist spotgoedkoop is voor zo'n woning, en het eerder een Nederlandse prijs is dan een Zwitserse. Mazzeltje
Idem.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:29 schreef ZarB het volgende:
1. 2
2. 2 slaapkamers, woonkamer, keuken, badkamer, balkon, 55 m2
3. 600
4. Ja
5. Amsterdam Jordaan
Als het Amsterdam was geweest, had ik ook niet raar opgekeken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Je hoort iedereen ''oooooh'' denken nu..
Ligt dat dorpje toevallig vlakbij Wijchen en Nijmegen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:08 schreef snakelady het volgende:
1 Door hoeveel personen wordt het huis bewoond? 1 volwassene, 2 kinderen
2 Hoeveel kamers heeft het huis en hoe groot is het? 1 woonkamer, 2 slaapkamers, berging
3 Wat is het bedrag dat je maandelijks overmaakt voor de huur? 635 euro
4 Heb je recht op huurtoeslag? ja
5. Waar is het? Een dorpje in Gelderland op de grens van Brabant.
Nee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ligt dat dorpje toevallig vlakbij Wijchen en Nijmegen?
Kans was natuurlijk kleinquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:08 schreef Nightquest777 het volgende:
Nu gaat iedereen huilen
1. 2 + kindje op komst
2. 3 slaapkamers, woonkamer, keuken, mini badkamer, hal, 2 balkons, (totaal 90 m2) + berging (25m2)
3. 380![]()
4. nee
5. IJsselmuiden
Dat is echt fantastisch voor zo een huis. In NL kan men daar enkel van dromen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
1 Door hoeveel personen wordt het huis bewoond? 4 personen (ik, vader , grote en kleine broer) + 1 kat, 1 hond, 2 schildpadden, een konijn, 4 kippen en een haan.(gevogelte in de tuin natuurlijk
2 Hoeveel kamers heeft het huis en hoe groot is het? 4 slaapkapers ongeveer 10 op 14/b]
3 Wat is het bedrag dat je maandelijks overmaakt voor de huur? [b]¤ 450 en nee dat is niet fantastisch
4 Heb je recht op huurtoeslag? [b]Nee
5. Waar is het? Ergens in België
Tering wat duurquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
1 Door hoeveel personen wordt het huis bewoond? 1 persoon (ik) + 1 kat
2 Hoeveel kamers heeft het huis en hoe groot is het? 2 slaapkamers, circa 100m²
3 Wat is het bedrag dat je maandelijks overmaakt voor de huur? ¤ 900 inclusief servicekosten (exclusief warmte/elektra/water)
4 Heb je recht op huurtoeslag? Nee
5. Waar is het? Utrecht, Leidsche Rijn
Binnenkort maar eens wat kopen in een stad (Leidsche Rijn), dat zal me ook aardig wat geld schelen gok ik zo.
Wel eerst tien jaar op de wachtlijst staan.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:02 schreef hoerezooi het volgende:
kost geen drol. mensen hebben hier hele gezinswoningen voor geen 300 a 400 per maand. belachelijk
Ik was na een halfjaar al aan de beurt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:36 schreef MrXian het volgende:
[..]
Wel eerst tien jaar op de wachtlijst staan.
Woensdags gebeld, vrijdag op gesprek, week erop bezichtiging en sleutels gekregenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:27 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Ik was na een halfjaar al aan de beurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |