Voor een vergelijk is het ook van belang waar je woning staat, in het centrum van Amsterdam of in een dorpje in bijvoorbeeld noord-oost Groningen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hallo,
Het lijkt mij leuk om te weten wat fokkers betalen aan huur van hun huis, en hoe ik ervoor sta vergeleken met andere fokkers.
1 Door hoeveel personen wordt het huis bewoond?
2 Hoeveel kamers heeft het huis en hoe groot is het?
3 Wat is het bedrag dat je maandelijks overmaakt voor de huur?
4 Heb je recht op huurtoeslag?
TS:
1: 5
2: 3 slaap kamers, 1 zolder, woonkamer en keuken.
3: 680 euro per maand
4: Ja
Tegenwoordig krijg je niet zo eenvoudig een hypotheek meerquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:38 schreef rikkerdeflikker het volgende:
680 euro om een woonkamer te mogen delen? jezus ik ben 530 euro per maand aan hypotheek kwijt voor me 4 kamer appartement en ik heb het nog in de verkeerde tijd gekocht ook.
1950 per maand betalen voor huurquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:33 schreef CherryOnTop het volgende:
1: 1, soms 2
2: 4,5 kamer, 100m2
3: 1950
4: Was het maar waar.
We hebben ook een koophuis. Wat minder snel oordelen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
1950 per maand betalen voor huurBeter kocht je een huis
Damn, dat doe je goedquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
1 1
2 3 kamers exclusief zolder, keuken, badkamer etc., 80m2
3 632 euro inclusief onderhoud CV
4 neen
En dat binnen de ring A10 en zonder rijke pappie of zakelijke connecties
mag ik komen in de zomerquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:55 schreef asco het volgende:
4 slaapkamers
vrijstaand
zwembad in de tuin
2010 bouwjaar
800m2 perceel
Volledig aflossen, 693 euro netto.
Succes met huren mensen!
Randstad.
is lastig, de huur kan ik grotendeels betalen van zwart geld. er wordt maar 600 per maand overgemaakt en de rest is cash.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
1950 per maand betalen voor huurBeter kocht je een huis
Thxquote:
wel een beetje sneu om thuis te blijven wonen, puur om financiële redenen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:59 schreef Eenskijken het volgende:
en ziehier hoe fucking duur huren is. en dan vragen mensen zich af waarom studenten nog thuis wonenfcking bullshit
En als ik alleen maar een inkomen heb van een krantenwijkje? Van die 250 - 300 euro kan je niet huren. En dan heb ik andere onkosten niet eens meegerekend..quote:Op woensdag 25 december 2013 05:07 schreef VaalNL het volgende:
[..]
wel een beetje sneu om thuis te blijven wonen, puur om financiële redenen.op jezelf gaan wonen in een studentenhuis is een vrij belangrijke fase van je leven.
Als je het geld niet hebt, hoe wil je het dan gaan bekostigen? Niet iedereen zit erop te wachten om tot zijn nek in de schulden te staan bij DUO als hij zijn opleiding heeft afgerond.quote:Op woensdag 25 december 2013 05:07 schreef VaalNL het volgende:
[..]
wel een beetje sneu om thuis te blijven wonen, puur om financiële redenen.op jezelf gaan wonen in een studentenhuis is een vrij belangrijke fase van je leven.
Ik ben ook op mn 21e op kamers gegaan in Utrecht, na m'n mbo opleiding. Ik heb dan wel geleend bij DUO, maar had het ook prima kunnen verdienen als ik was gaan werken.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
En als ik alleen maar een inkomen heb van een krantenwijkje? Van die 250 - 300 euro kan je niet huren. En dan heb ik andere onkosten niet eens meegerekend..
Ik wil graag het huis uit, alleen met een MBO diploma kom je niet meer aan het werk.
En laat de opleiding die ik wil gaan doen in Zwolle zitten, dat is met de auto al dik 100 km. En dan moet ik nog weer 100 km terug.
Ben 21 overigens.
als het geld er niet is heb je geen keuze.quote:Op woensdag 25 december 2013 05:07 schreef VaalNL het volgende:
[..]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |