Ze verwoordt zo goed de drama in hun leven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens
Dan gaan ze ook zoveel chocola eten enzo dat ze op adele beginnen te lijken
chocoladequote:Op dinsdag 24 december 2013 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens
Dan gaan ze ook zoveel chocola eten enzo dat ze op adele beginnen te lijken
Ik verwacht het nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja en Paul over Krystl.
En Coen over zijn vriendin.
Je verwacht het niet.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja en Paul over Krystl.
En Coen over zijn vriendin.
Je verwacht het niet.
Toezeggingenquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef tralalala het volgende:
Hoe rekenen ze het eindbedrag eigenlijk uit?
Het geld uit die cheque's en andere acties zal waarschijnlijk nog lang niet op Giro 661 staan, dus dan is het toch keihard gokken?
Staat allemaal in de FAQ van 3FMquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef tralalala het volgende:
Het geld uit die cheque's en andere acties zal waarschijnlijk nog lang niet op Giro 661 staan, dus dan is het toch keihard gokken?
Met een lusabacus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef tralalala het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ik geef je 10 euro als je mijn sapje opdrinkt
Ja.quote:
In de FAQ van 3FM staat dat Femke goed is opgevoed? Nicequote:Op dinsdag 24 december 2013 15:44 schreef GSMboy het volgende:
[..]
[..]
Staat allemaal in de FAQ van 3FM
Zit er ananas in?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
*gruweltquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |