Je vat mijn 2013 wel lekker samen geloof ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
21 Dates en nog geen fuck verder. Maar wel een hoop geneukt.
Handjevol losse dates.. 2 scharrels en nu een vaste date sinds een maand of wat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
2013 bijna afgelopen. Tijd om de balans op te maken. Wat heeft het ons gebracht?
Kneiterveel mooie avonturen. Ik dank God weer dat ik als mezelf geboren ben.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
2013 bijna afgelopen. Tijd om de balans op te maken. Wat heeft het ons gebracht?
Een scharrel en de gebruikelijke afwijzingen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
Faxie jij combo-breakerquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een scharrel en de gebruikelijke afwijzingen.
Dankje! Ha ha ja ik heb me keurig gedragen. Blij dat ik het gewoon heb gedaan, ontzettend gelachen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:00 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk Eefje
En je typt nog recht, dus nuchter gebleven
Zo dat weet je nu al?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:36 schreef eefje801 het volgende:
En 2014 was een jaar met betere dates dan vorig jaar maar iets minder spannende avonturen. Kennelijk is dat inherent aan elkaar
Te weinig in het begin, het einde maakte het (bijna) goed maar al met al tevreden! 2014 gaat het helemaal worden!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap dat ik toch niet geschikt ben om non te worden en dat mannen ongelooflijke zeikwijven kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
je hebt mijn nummerquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
De wetenschap dat ik toch niet geschikt ben om non te worden en dat mannen ongelooflijke zeikwijven kunnen zijn.
Niet zo'n fijne combi dus
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:56 schreef RedFever007 het volgende:
@Eefje: Nog een oudere telefoonKan bijna niet zuo je zeggen!
[..]
Te weinig in het begin, het einde maakte het (bijna) goed maar al met al tevreden! 2014 gaat het helemaal worden!!Het kan echt..scheelt weer heel veel "waarom heb je nou nog steeds geen whatsapp!" en ander zeikwijverig gedrag om met MissGump te sprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel, heb je nog een leuke date kunnen scoren via een datingsite of liep je er zomaar tegenaan?
Op dategebied weinig. Paar dates gehad, maar uiteindelijk niets uit voortgekomen. Kwam denk ik ook omdat ik teveel gedoe aan mijn hoofd had. Nu een nieuwe baan, meer zekerheid, meer rust in mijn hoofd. 2014 móet gewoon een beter datejaar wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:56 schreef RedFever007 het volgende:
@Eefje: Nog een oudere telefoonKan bijna niet zuo je zeggen!
[..]
Te weinig in het begin, het einde maakte het (bijna) goed maar al met al tevreden! 2014 gaat het helemaal worden!!Voor mij qua werk hoop ik ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Gewoon geen cadeau? Nog veel te vroeg voor! Neem trouwens wat afstand, je zit echt teveel op haar lip. Straks rent ze gillend weg...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:57 schreef MaikelS het volgende:
Lekker bezig Eefje!!!
Mijn date werd wakker om 12 aangezien ze een gezellig feestje had gehad en een aardige kater had.. Dus hoe spontaan en nuchter ik ben voorgesteld om haar lekker even een uurtje of 2 mee te nemen... oude schoenen aan, geen hakken...en niet vertellen wat we gaan doen. Daar had ze wel zin in, maar ik moest wel opletten want ze had een kater van hier tot Tokio. Tijdens onze vele gesprekken kwam ooit al naar boven dat ze naar een enorm goede nacht stappen de dag erna mac at, heb ik haar verrast met een bigmac hahaha... Het gaat om helemaal niks, maar die lach op haar gezicht sprak boekdelen. Wij naar de bossen gereden, lekker 3km rustig rondje gelopen, gepraat over alles en nog wat, lekker knus gedaan en ik heb wel het idee dat van beide kanten toch wel de bougie begint te vonken.. Terugkomend bij de auto, gezellig een restaurant ingelopen en lekker een cappuccino gepakt om op te warmen en de kater nog wat verder te verstoppen. Op tijd afgezet bij haar eigen thuis, want ze moest gourmetten bij haar ouders die avond.
Al om al![]()
... we zullen zien, ik ga nergens vanuit.. Zaterdag naar haar werk ga ik die kant uit, en gaan we wat doen, ze gaat me verrassen! Ik wil een kleinigheidje meenemen en het gaat echt niet om het bedrag, maar om het gebaar... Wellicht dat ik gewoon een mooie roos ga kopen.. of heeft iemand anders nog een leuk idee?
Ik heb een idee dat dit een blijvertje is... We raken elkaar op elk vlak, zijn allebei al een stuk verder qua gedachten over relaties en ach..
We leven nu, en genieten samen... mocht het iets worden, super... zo niet.. dan zijn we allebei toch een ervaring rijker!
Voor mij gaat 2014 zeker een topjaar worden qua werk, nog 9 maanden en dan zo vrij als een vogeltje!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij qua werk hoop ik ook ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |