abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 december 2013 @ 12:18:30 #226
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134869040
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan blijft het punt toch het zelfde :')

Je zoekt 1 iemand met bepaalde eigenschappen/kwaliteiten uit de 100den vrijgezellen in je omgeving

en niemand gaat voor die ene 'gewone' persoon waar verder niks mis mee is maar ook niks positiefs voor te zeggen is

maar goed, dit is een enorme non-discussie verder :')
Want jullie zeggen het zelfde maar dan met een mooie 'diepzinnige' draai er aan
Mee eens. Je kunt ook té kritisch worden als er zoveel keuze lijkt te zijn maar het blijft hetzelfde, je moet het willen met die persoon. Wat mij opvalt bij het daten is dat zoveel mensen zoeken naar een relatie om niet alleen te zijn maar verder voor zichzelf daar niks mee doen buiten het daten om. Natuurlijk is het heel erg leuk en misschien wel leuker met zijn tweeën maar ik knap meestal erg daarop af, als iemand het voor zichzelf niet leuk kan maken. En daarvan zijn er gewoon maar weinig. Ik ga er ook helemaal niet vanuit dat ik op deze manier iemand tegen zal komen, die kans is gewoon vrij klein. Bij mij speelt dat veel meer een rol dan of iemand vader is of een hamerteen heeft.
  maandag 30 december 2013 @ 12:20:54 #227
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134869104
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Gelukkig heb je nu al iemand, maar in de vrouwenvariant krijg ik hier echt de rillingen van.

- Hoi, ik ben een trotse mama van de mooiste dochter ter wereld (2) :D

- Hey daar! Mijn kinderen staan voor altijd op nummer 1!

- Ha ik ben Anita heb drie kids en ben fulltime mama

Echt, ohmygod. Die nadruk op die fucking kinderen. Alsof je hele identiteit overboord gegooid is en alles maar in het teken staat van die kinderen. En daar moet ik dan mee gaan daten. Zie al voor me dat ik daar in de kroeg (ze drinkt groene thee) uren moet gaan luisteren dat het toch zulke wereldwondertjes zijn en wat een gekkies en ja hoor heel ondeugend hahaha en de oudste is precies zn vader -wat een klootzak overigens- en de jongste is juist al heel ver qua ontwikkeling en laatst zei ze toch zoiets grappigs hahahahahiihihihihih oh het is zo gezellig !

:( kill me now.
Wel extreem haha... Maar nadat ze die vraag beantwoord hebben, draaien de gesprekken totaal niet meer om de kinderen... Tijdens de 2e of 3e date hebben we het er zeker wel over gehad (huidige date). Ze wil het rustig aan doen en niet te hard van stapel lopen, en ach... ik kan dat wel beamen.
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
pi_134869122
quote:

[..]

Gelukkig heb je nu al iemand, maar in de vrouwenvariant krijg ik hier echt de rillingen van.

Echt, ohmygod. Die nadruk op die fucking kinderen. Alsof je hele identiteit overboord gegooid is en alles maar in het teken staat van die kinderen. En daar moet ik dan mee gaan daten. Zie al voor me dat ik daar in de kroeg (ze drinkt groene thee) uren moet gaan luisteren dat het toch zulke wereldwondertjes zijn en wat een gekkies en ja hoor heel ondeugend hahaha en de oudste is precies zn vader -wat een klootzak overigens- en de jongste is juist al heel ver qua ontwikkeling en laatst zei ze toch zoiets grappigs hahahahahiihihihihih oh het is zo gezellig !

Haha dat hangt er van af. Het is zeker niet mijn openingszin, puur omdat je terecht opmerkt dat ik (een ouder) een eigen identiteit heb en dat hangt niet puur en alleen van mijn kinderen af. Ik noem het wel als het ter sprake komt / of in ieder geval tijdig.

En ik denk dat praten over kinderen enkel en alleen boeiend kan zijn als je die ervaring zelf ook heb / kan delen. Nou moet ik zeggen dat ik mensen die alléén nog maar daarover kunnen praten ook vermoeiend / saai vind hoor. Dus dat lijkt mij niet meer dan normaal ;)
I'm willing to accept life on life's terms. But I'm not willing to allow anybody to dictate to me what those terms are.
pi_134869235
Alle ouders zeggen dat ze echt nog wel een eigen identiteit hebben naast hun kinderen maar degene die dat echt hebben zijn net zo zeldzaam als 'de ware'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134869322
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
Alle ouders zeggen dat ze echt nog wel een eigen identiteit hebben naast hun kinderen maar degene die dat echt hebben zijn net zo zeldzaam als 'de ware'
Pfff wat een vooroordeel :')
Definieer 'eigen identiteit'
I'm willing to accept life on life's terms. But I'm not willing to allow anybody to dictate to me what those terms are.
pi_134869352
quote:
Precies, daar sla je de spijker precies op zijn of haar kop.

Persoonlijk zit ik niet te wachten op andermans kinderen, been there, done that, doesn't work for me. Daarnaast ga ik niet andermans kinderen opvoeden, daar heb je als persoon voor gekozen, dus je zorgt er ook maar voor, klinkt best hard, dat besef ik mij maar al te goed. Heb je kinderen, dan is dat voor mij een no-go. Er gaat teveel draaien om de kinderen ipv de rest.

Laat ik het anders verwoorden, als er eenmaal kinderen in het spel zijn, dan worden ze makkelijk gebruikt als excuus, ja want de kinderen..

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2013 12:31:53 ]
  maandag 30 december 2013 @ 12:28:30 #232
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134869361
quote:
Ik ben ook ouder, maar mijn leven draait niet alleen om de kinderen hoor.. Als ze er zijn (3 of 5 dagen) dan vaak wel.. overdag zijn ze naar school en ik werken.. Als ik dat thuis kom om 18.00 dan ben ik enorm blij dat ik ze 1,5-2 uur heb.. Maar op het moment dat ze op bed liggen en slapen, is het papa tijd.. Enige nadeel is dat je gebonden bent aan je huis, maar dat derft de pret niet.. En als ik ze lang heb, kan ik ook makkelijk zeggen jongens zin om bij opa en oma te logeren? En dan onderneem ik ook zeker wel iets!

Ach... iedereen heeft zijn plus en minpunten..
  maandag 30 december 2013 @ 12:28:31 #233
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134869363
quote:
Ik denk dat dat als je zelf geen kinderen hebt ook moeilijker voor te stellen is. Het is ook nogal iets. Volgens mij wordt dat bij de meeste mensen vanzelf minder als de kinderen ouder worden. Neemt niet weg dat dat voorbeeld van Silenus om te huilen is maar dat is ook een bepaald type vrouw/man en die verdienen elkaar ook.
pi_134869484
Papa-tijd: case in point

Het is duidelijk dat mij nekharen er van overeind gaan staan maar dat wil niet zeggen dat het slecht is of dat je het moet verdedigen

van mij gaat waarschijnlijk ook iemands nekhaar omhoog, zo werkt de wereld nou eenmaal

je moet gewoon iemand vinden die dingen als papa-tijd en kids aandoenlijk vindt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134869563
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:31 schreef rhubarbje het volgende:

Het is duidelijk dat mij nekharen er van overeind gaan staan maar dat wil niet zeggen dat het slecht is of dat je het moet verdedigen

van mij gaat waarschijnlijk ook iemands nekhaar omhoog, zo werkt de wereld nou eenmaal

Point taken en mee eens, iedereen is anders ;)

En aandoenlijk, geweldig hahaha :') _O-
pi_134869617
quote:

[..]

Whehehe.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_134869633
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Waarom willen vrouwen allemaal anders zijn, en is dat juist de reden dat ze zoveel op elkaar lijken?"

~Theo Maassen
^O^
  maandag 30 december 2013 @ 12:36:54 #238
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134869648
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:31 schreef rhubarbje het volgende:

Papa's tijd is gewoon een naam... Ik doe zelf waar ik zin in heb dan... Had het ook anders kunnen noemen haha.. Ach.. op ieder potje past een dekseltje, als je maar lang genoeg zoekt!
pi_134870179
Ja maar dat doe je niet en dat is typisch
het is het zelfde als dat 'amsie' en 'prima de bima' van een paar dagen geleden

je woordkeuze zegt wat over je
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 30 december 2013 @ 12:55:46 #240
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134870317
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
et en dat is typi
Je haalt me denk ik door de war met iemand anders, dat soort woorden heb ik nog nooit gezegd haha.. maar ik snap je wel hoor :)
  maandag 30 december 2013 @ 12:56:44 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134870353
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:10 schreef MaikelS het volgende:
Ik heb twee kinderen die alles voor mij betekenen... Ik zou niet zonder ze kunnen. Zou jij mijn kinderen kunnen accepteren als het tussen ons klikt?
Je kan ook gewoon zeggen "ik heb twee kinderen, erg? "
Lijkt mij meer dan voldoende. Dat je niet zonder ze kan is meer dan logisch en niet nodig om te vermelden. En eerder zoals Silenus zegt een :X
pi_134870503
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 12:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lijkt mij meer dan voldoende. Dat je niet zonder ze kan is meer dan logisch en niet nodig om te vermelden. En eerder zoals Silenus zegt een :X
De kortere variant zoals Cue aangeeft lijkt mij ook beter.. De rest is zo "dwingend" :X :N
pi_134870504
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:55 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Je haalt me denk ik door de war met iemand anders, dat soort woorden heb ik nog nooit gezegd haha.. maar ik snap je wel hoor :)
je typt het toch net :?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134870589
:D
Ik ben al weer gedumt haha
ze is ziek
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134870918
quote:

[..]

Agreed.

Ik heb 2 kinderen en ik heb ze trouwens dus niet altijd op de eerste plaats.
Als je dat zegt is er sowieso iets mis en ben je niet realistisch. Het kan gewoon niet.
Soms moeten andere dingen en zijn er even andere prioriteiten.
pi_134870945
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar dat doe je niet en dat is typisch
het is het zelfde als dat 'amsie' en 'prima de bima' van een paar dagen geleden

je woordkeuze zegt wat over je
Precies. Zo krijg ik dan weer oogkanker van mensen die geen hoofdletters en leestekens gebruiken.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 30 december 2013 @ 13:13:29 #247
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134870977
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 13:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je typt het toch net :?
amsie en dat andere.. daar doelde ik op :) Maar boeie :x

En ja Cue_ klopt..
pi_134870981
quote:

[..]

En dit ja. Ik zou er niet teveel de focus op leggen in die eerste vraag, al snap ik dat je het aankaart.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 30 december 2013 @ 13:14:55 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134871023
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:13 schreef Hungry_Joe het volgende:

En dit ja. Ik zou er niet teveel de focus op leggen in die eerste vraag, al snap ik dat je het aankaart.
Met aankaarten is niets mis. Weet je allebei waar je aan toe bent :)

Maar idd de focus hoeft er ook weer niet nadrukkelijk op te liggen. Of je moet enkel moeders willen date,n want die snappen het gevoel en hebben hetzelfde beeld over hun eigen kind.
pi_134871185
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 01:29 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Wat is te vroeg en waarom is dat zo? Heb wel dates afgesproken zonder haar nummer te hebben.
Ja maar een date met wat voor doel was dat dan?
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')