Snel, zet het op een zuipen!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
M'n ouders hadden 2 uur vertraging met de ferry, dus het duurt nog wel even voor ze hier zijn![]()
En ze heeft zelf tieten. Nog oneerlijker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vaak wel, maar zij heeft ook een 39' flatscreen gekregen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Oh, drank zat, pils, Guinness, wijn, whisky, vodka. Ik heb normaal vrijwel geen drank in huis.
Het zit je hoog he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En ze heeft zelf tieten. Nog oneerlijker.
Oh, dat zit hier wel snor. Altijd een paar soorten speciaal bier (mannen en vrouwenbierquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Oh, drank zat, pils, Guinness, wijn, whisky, vodka. Ik heb normaal vrijwel geen drank in huis.
Ik heb soms wel wat bier of wijn in huis hoor,maar niet in deze hoeveelhedenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat zit hier wel snor. Altijd een paar soorten speciaal bier (mannen en vrouwenbier), 2 soorten berenburg, paar flessen whiskey en dan nog wat random drank.
R&P / R&P Feedbackquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:35 schreef LesMiserables het volgende:
OOPS
R&P / Dating(site)-ervaringen #419
Niet in het juiste sub forum geplaatst, kan een modje dat doen ?
Goed zo, van je afbijten als een leeuw!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
R&P / R&P Feedback
DAT is wel de Feedback
Behulpzaam zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:39 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Goed zo, van je afbijten als een leeuw!
Wij hebben hier zaterdag pas eters, en dan doen we een Italiaanse avond. En daar schillen we niks voorquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:46 schreef Cue_ het volgende:
Mn hand doet zeer van t schillen van stoofpeertjes
Nu vraag ik me af, wat is nu specifiek "vrouwenbier"? behalve die rosebiertjes die je 's zomers overal tegenkomt dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat zit hier wel snor. Altijd een paar soorten speciaal bier (mannen en vrouwenbier), 2 soorten berenburg, paar flessen whiskey en dan nog wat random drank.
rosebier idd, maar ook kriek en duchesse de bourgogne.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af, wat is nu specifiek "vrouwenbier"? behalve die rosebiertjes die je 's zomers overal tegenkomt dan.
Briezers.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af, wat is nu specifiek "vrouwenbier"? behalve die rosebiertjes die je 's zomers overal tegenkomt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |