kut dingen blijven maar hangenquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
Ah paar honderd dollar nog gedaald dus. Great
Stuur hem wat leuke foto's van jezelf.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nog wat leuks gekregen voor je verjaardag?
Waarom lees je diequote:Op dinsdag 24 december 2013 13:52 schreef Jhali het volgende:
Hij had 2 gesprekken waar hij om wijven hun nummers liep te schooien en de ene zei dat haar oplader kapot was ''en die opladers worden niet meer gemaakt'' dus ze heeft ''geen mobiel meer'' (profielfoto is een selfie met een iPhone, datum van vandaag) en de andere zei dat ze geen whatsapp mocht van haar ouders
Ik heb haar op whatsapp
Arm broertje.
Wat zielig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:52 schreef Jhali het volgende:
Hij had 2 gesprekken waar hij om wijven hun nummers liep te schooien en de ene zei dat haar oplader kapot was ''en die opladers worden niet meer gemaakt'' dus ze heeft ''geen mobiel meer'' (profielfoto is een selfie met een iPhone, datum van vandaag) en de andere zei dat ze geen whatsapp mocht van haar ouders
Ik heb haar op whatsapp
Arm broertje.
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nog wat leuks gekregen voor je verjaardag?
namen in dm gaarnequote:Op dinsdag 24 december 2013 13:52 schreef Jhali het volgende:
Hij had 2 gesprekken waar hij om (best wel makkelijke, dus moet je nagaan) wijven hun nummers liep te schooien en de ene zei dat haar oplader kapot was ''en die opladers worden niet meer gemaakt'' dus ze heeft ''geen mobiel meer'' (profielfoto is een selfie met een iPhone, datum van vandaag) en de andere zei dat ze geen whatsapp mocht van haar ouders
Ik heb haar op whatsapp
Arm broertje.
Wat bedoel je met koekjes?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:56 schreef Smoofie het volgende:
ALs ik je broertje was, en kwam erachter, zou ik je wel wat koekjes geven.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |