ohquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
Met dat account post ie foto's in KPD.
Klopt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
Met dat account post ie foto's in KPD.
Briljante opmerkingquote:
Hoe gaat het met le coins?quote:
Doe niks momenteelquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gaat het met le coins?
Heb er al tijden niet naar gekeken
Die heb ik ook weleens gelezen. Had ik het maar niet gedaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
present
ik zat even mijn broertjes facebookgesprekken te lezen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
present
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
present
Ik ook. En was gelijk weer zeker dat de NSA mijn FB niet in de gaten houdt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik ook weleens gelezen. Had ik het maar niet gedaan.
kut dingen blijven maar hangenquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
Ah paar honderd dollar nog gedaald dus. Great
Stuur hem wat leuke foto's van jezelf.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nog wat leuks gekregen voor je verjaardag?
Waarom lees je diequote:Op dinsdag 24 december 2013 13:52 schreef Jhali het volgende:
Hij had 2 gesprekken waar hij om wijven hun nummers liep te schooien en de ene zei dat haar oplader kapot was ''en die opladers worden niet meer gemaakt'' dus ze heeft ''geen mobiel meer'' (profielfoto is een selfie met een iPhone, datum van vandaag) en de andere zei dat ze geen whatsapp mocht van haar ouders
Ik heb haar op whatsapp
Arm broertje.
Wat zielig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:52 schreef Jhali het volgende:
Hij had 2 gesprekken waar hij om wijven hun nummers liep te schooien en de ene zei dat haar oplader kapot was ''en die opladers worden niet meer gemaakt'' dus ze heeft ''geen mobiel meer'' (profielfoto is een selfie met een iPhone, datum van vandaag) en de andere zei dat ze geen whatsapp mocht van haar ouders
Ik heb haar op whatsapp
Arm broertje.
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nog wat leuks gekregen voor je verjaardag?
namen in dm gaarnequote:Op dinsdag 24 december 2013 13:52 schreef Jhali het volgende:
Hij had 2 gesprekken waar hij om (best wel makkelijke, dus moet je nagaan) wijven hun nummers liep te schooien en de ene zei dat haar oplader kapot was ''en die opladers worden niet meer gemaakt'' dus ze heeft ''geen mobiel meer'' (profielfoto is een selfie met een iPhone, datum van vandaag) en de andere zei dat ze geen whatsapp mocht van haar ouders
Ik heb haar op whatsapp
Arm broertje.
Wat bedoel je met koekjes?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:56 schreef Smoofie het volgende:
ALs ik je broertje was, en kwam erachter, zou ik je wel wat koekjes geven.
quote:
Is leuk, maar ik zuig ballenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedacht me net dat ik al vet lang mn okselhaar niet heb geschoren. Keek net naar mn oksel, en het klopt.
Denk ik nu ook aan, en het zit er nog steedsquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedacht me net dat ik al vet lang mn okselhaar niet heb geschoren. Keek net naar mn oksel, en het klopt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:08 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |