Beter dan het origineel!quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bied 450 euro, echt fantastisch!
Maar je snapt ze niet altijd even snelquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen heb ik wel even gelachen ja. Ik moet meestal wel lachen om SilentChaos zijn grappen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar je snapt ze niet altijd even snel
Omdat begrijpend lezen soms moeilijk is als je meerdere dingen tegelijkertijd aan het doen bent.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar je snapt ze niet altijd even snel
of ze gewoon niet laten zienquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer zo'n filmpje van dagen geleden. Echt. Met hoeveel mensen zijn ze aan deze actie aan het werken? Is het dan zoveel werk om elke dag wat nieuwe filmpjes te maken???
Je bent toch een vrouw?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat begrijpend lezen soms moeilijk is als je meerdere dingen tegelijkertijd aan het doen bent.
Je kan nog helpen, ze hebben nog mensen nodigquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer zo'n filmpje van dagen geleden. Echt. Met hoeveel mensen zijn ze aan deze actie aan het werken? Is het dan zoveel werk om elke dag wat nieuwe filmpjes te maken???
twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 10:54:39Geef je op als vrijwilliger voor de eindshow van 3FM Serious Request 2013! Check: http://t.co/hdij8Do7Dm #3FM #SR13 reageer retweet
Kan ik ook wel, maar ik heb nogal een dromend karakter waardoor sommige dingen niet geheel doordringen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw?
Dan hoor je te kunnen multitasken
staat helaas geen filmpjes maken tussen, ik wil best wat door AE flikkeren hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je kan nog helpen, ze hebben nog mensen nodigtwitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 10:54:39Geef je op als vrijwilliger voor de eindshow van 3FM Serious Request 2013! Check: http://t.co/hdij8Do7Dm #3FM #SR13 reageer retweet
Dat niet live gezien hebbenquote:
Kloteweer...quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:05 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is het nu trouwens rustig bij het huis
Pssst, geheimpje. Vrouwen kunnen niet multitasken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw?
Da's een hoaxquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw?
Ik zal zwaaien als je voorbij komt vliegenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef D. het volgende:
Ik ga even buiten uitwaaien....hopelijk richting de supermarkt
Een leven hebbenquote:
Nep-FOK!erquote:
Muziek is toch fucking overrated man, maak eens een haiku ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We gaan muziek maken."
WAUW WAUW WAUW NU AL BETER DAN HET ORIGINEEL!!!1!@@#$
Die doen niet meer mee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
wanneer komt de wehkamp met een vies dikke cheque
Volgensmij was het sapje gevallen of had hij geknoeid ofzo, hij was het nu van de tafel aan het likkenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij was het sapje gevallen of had hij geknoeid ofzo, hij was het nu van de tafel aan het likken![]()
quote:
Van Gelder?quote:
Zong hij daar echt live? Dan is 't wel echt goed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:18 schreef JenHermes het volgende:
Ik heb nu al een aantal keer het optreden van Stromae terug gekeken op Youtube maar het blijft gewoon echt super om te zien hoe iemand zo'n performance neer kan zetten door een geheel ander personage aan te nemen. Echt heel bijzonder
JAAAAA KOM MAARRRR MET ZN ALLEN!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:25 schreef Pino112 het volgende:
JAAAAAA COEN HANDJES SWIJNENBERG IS ER OOK
Lekker naar beneden afrondenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:23 schreef Bombvis het volgende:
Ik mis toch een beetje de centen, die staan normaal ook wel op de cheque
Ik kom eraanquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:26 schreef Uccie het volgende:
Ok douchen...anders gebeurt er helemaal niets meer vandaag
Eigenlijk was het 223.500,99, maar die 500,99 houden ze zelf, ongelofelijk tochquote:
Schijtlollig jouw grapjes xDquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
Last christmas, I gave you my arse
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
Last christmas, I gave you my arse
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Eigenlijk was het 223.500,99, maar die 500,99 houden ze zelf, ongelofelijk toch
Nou, dat viel me meequote:Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef D. het volgende:
Ik ga even buiten uitwaaien....hopelijk richting de supermarkt
En wel meer platenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:29 schreef SonicVolcano het volgende:
GM is goed want zijn versie van Somebody To Love
Last van een jammende fax gehad?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:32 schreef wolfrolf het volgende:
Zo ik ben weer enigszins bij bewustzijn na een buikgriep
Gisteren zelfs flauwgevallen! Dat is me in de afgelopen 31 jaar nog nooit gebeurd!
Hoe is het hier
kusje
Dat geusebroek een geusebroekje doet is al erg genoegquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:32 schreef Pandaplint het volgende:
3FM wil ook een Geusebroekje doen
Een plaatje voor alle zwakke verse ouders
Een omgekeerde fax zeg maarquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Last van een jammende fax gehad?
Oh ik dacht dat daar die muts voor wasquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAT EEN BIKKEL WAT EEN BIKKEL!
Zingen doe je met je mond, Alain, niet met je pols!
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:32 schreef wolfrolf het volgende:
Gisteren zelfs flauwgevallen! Dat is me in de afgelopen 31 jaar nog nooit gebeurd!
Hoe is het hier
kusje
Sturen ze 'm terugquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:34 schreef Melleyn het volgende:
Kunnen we Alain Clark niet doneren aan Afrika?
Het raakt me.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:35 schreef alors het volgende:
Dit was wel het beste nummer wat erbij zat
Alvin Clark?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt de rest van de Chipmunks ook nog?
Oei beterschap. Voelde je het aankomen dat je ging flauwvallen. Ik ben vorige maand ook een keer bijna flauwgevallen. Ik voelde het gelukkig aankomen en kon nog op mijn rug liggen met de benen omhoog.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:32 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe is het hier
kusje
woflrofl doe je wel voorzichtig?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:32 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe is het hier
kusje
gegarandeerde mhquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel zit al te vissen naar een single-opname.
DONEREN!quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:37 schreef DeLuna het volgende:
"Elke moeder die zich zorgen maakt over haar kind.." Iedere moeder dus.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Tijd voor Top 2000
Oja, en ook een beetje voor kerst
Ik heb gisteren al al mijn overgebleven kleingeld in die brievenbus gesodemieterd.quote:
Nee, dat is dus niet zo, dat hoor je toch. Sommige ouders hebben gewoon kutkinderen, die hadden toch liever abortus laten plegenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:37 schreef DeLuna het volgende:
"Elke moeder die zich zorgen maakt over haar kind.." Iedere moeder dus.
Niet bij een optreden van NKOTB dus?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:37 schreef MarijeH het volgende:
Ik ben hiervoor nog 3 keer flauwgevallen. Bij die 3 keer voelde ik het niet aankomen. Ik viel toen flauw doordat ik me misselijk voelde.
Oke, elke goede moeder dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet zo, dat hoor je toch. Sommige ouders hebben gewoon kutkinderen, die hadden toch liever abortus laten plegen
Nou het ging heel erg snel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:37 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oei beterschap. Voelde je het aankomen dat je ging flauwvallen. Ik ben vorige maand ook een keer bijna flauwgevallen. Ik voelde het gelukkig aankomen en kon nog op mijn rug liggen met de benen omhoog.
Ik ben hiervoor nog 3 keer flauwgevallen. Bij die 3 keer voelde ik het niet aankomen. Ik viel toen flauw doordat ik me misselijk voelde.
Voor welk gedeelte?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Denk wel wat minder dan vorige jaren.
Doe maar rustig aan!quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:32 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe is het hier
kusje
dat bedacht ik me later ook. Top2000 .....quote:
Ik heb dat een keer gehad onder douche. Dwars door het douchegordijn, ik had nog geluk had makkelijk met mijn hoofd tegen de wasmachine of de gootsteen kunnen komen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou het ging heel erg snel.
Ik stond bij de deur, ik wilde de deur opendoen, toen werd alles héél snel onscherp en werd ik op de grond weer wakker.
Ja zeg, waar is je kerstgedachte?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat bedacht ik me later ook. Top2000 .....
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehad onder douche. Dwars door het douchegordijn, ik had nog geluk had makkelijk met mijn hoofd tegen de wasmachine of de gootsteen kunnen komen.
Met aanstelsquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Ik heb godzijdank de punt van het bankstel niet geraakt.
Nee, elke moeder, ook waardeloze moeders, van goede kinderenquote:
Ik zal er over nadenken. Wat heb je te bieden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi kapiteintje
wil je mijn beste vriendje zijn
Jouw huidige beste vriend is ontslagen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi kapiteintje
wil je mijn beste vriendje zijn
Het scheen een latente homosensueel te zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw huidige beste vriend is ontslagen?
En wat ben jij, als goede opvolger?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het scheen een latente homosensueel te zijn.
Van wie? De laatste keer dat ik naar een concert of optreden ben geweest is al heel lang geledenquote:
Nog maar 1 uur en 12 minuten Paulgod.quote:
Het NKOTB tijdperk is ook allang geledenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:48 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Van wie? De laatste keer dat ik naar een concert of optreden ben geweest is al heel lang geleden
Ik vind het echt fantastisch, ik heb em voor 450 euro aangevraagdquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:48 schreef Paul het volgende:
Dit is zoeen kutnummer met die slomo rhytm of the night
Foalsquote:
Goed in bed?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dan ga ik nu iets doen waar ik wel goed in bed. Lekker naaien
Nee, die cheques leveren ze zo in bij de bank.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:52 schreef PG18 het volgende:
Iedereen die daar met een check staat, is dat geld van tevoren al overgemaakt?
En mensen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:01 schreef marcodej het volgende:
Hoera, voorgerecht, toetje, vlees en een kerststol gescoord.
Nu nog bestek en messen.
Like, duhquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:02 schreef Cee het volgende:
Alleen maar kinderen bij dat Gers concert
Domien maakt het compleet ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:02 schreef Cee het volgende:
Alleen maar kinderen bij dat Gers concert
De rest zat opgesloten in keldersquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:03 schreef GSMboy het volgende:
ALLE kinderen uit Turnhout in 1 huiskamer![]()
quote:uur geleden mijn plaat aangevraagd nog steeds niet waar blijft mijn plaat
Mijn nummer hebben ze dit jaar gedraaid, 2 jaar terug aangevraagdquote:
Hey halloquote:
Wat staat er?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
nee toch? nee dit kan niet echt zijn
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet dit voorstellen:
[ afbeelding ]
Oke.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |