Dat kan nu al: http://www.fotokonijnenberg.nl/canon-ef-50mm-f1-8-iiquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd Scrum en kom je het even melden welke het geworden is?
Prachtig zeg, dat licht door die gebrandschilderde ramen. Ja, dan is zo'n dure lens zeker de moeite waard he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan nu al: http://www.fotokonijnenberg.nl/canon-ef-50mm-f1-8-ii
En dat levert dit op:
[ afbeelding ]
Ik zou me eerder zorgen maken om het boodschappen doen op 24 decemberquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
Even wat boodschappen halen. Hoop dat als ik terugkom de schutting nog staat
Ahww dank je lav.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:01 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen deze stormachtige dag voor Kerst
en voor de jarige Tjacka:
![]()
![]()
Hehe, het mooie is, dit is de goedkoopste lens die er bestaat zo'n beetjequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prachtig zeg, dat licht door die gebrandschilderde ramen. Ja, dan is zo'n dure lens zeker de moeite waard he?
waait hard he, mijn tuintafeltje ligt bij de buren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
Even wat boodschappen halen. Hoop dat als ik terugkom de schutting nog staat
Mijn schutting is tijdelijk gefixeerd met een paaltje en spanbanden, anders had hij nu omgelegen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
waait hard he, mijn tuintafeltje ligt bij de buren.
jij ook zoetwaterzonnebaarsvisjequote:Op dinsdag 24 december 2013 15:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
hoi allemaal! Fijne kerst!![]()
De mooiste tijd van het jaar, vaak..
zow... mooi hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Scrummie het volgende:
Fijne dagen allemaal!
[ afbeelding ]
(eigen foto met nieuwe lens)
Heel mooiquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Scrummie het volgende:
Fijne dagen allemaal!
[ afbeelding ]
(eigen foto met nieuwe lens)
Mooi gedaan Sarah. Jij ook fijne Kerst gewenstquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:02 schreef sararaats het volgende:
FEE / Fijne feestdagen vanuit België
Plaatje kwam van internetquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi gedaan Sarah. Jij ook fijne Kerst gewenst
Ja hoor, lekker beetje tv, beetje Fokken, wijntje erbij, kerstliedjes wat wil een mens nog meer?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
kerstavond aan de Rijn.. En ik word dronken.
Heeft iedereen een goeie tijd?
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
kerstavond aan de Rijn.. En ik word dronken.
Heeft iedereen een goeie tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |