Je moet het werk van Yanni eens checken. Heeft ook toffe 7/8 nummersquote:
Hij stond vast niet in jouw top 15quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:19 schreef FritsFlits het volgende:
Iedereen Afrikaan Beat aanvragen volgend jaar.. bij gebrek in de Top2000![]()
![]()
Volgend jaar belt die dus uit Leeuwardenquote:
Ik ga het proberen te onthoudenquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgend jaar belt die dus uit Leeuwarden
Zet het in je signaturequote:
Nee hoor, maar ik doe net alsofquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:42 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik ben vanochtend niet top ik merk het al...D. is superfit en alert
Hm, wat dacht je van nee.. Maar ik lees dat je fit en alert bent, ofwel je onthoudt het maarquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sigs, maar wees zo vrij het zelf te doen
niet alles geloven wat je leestquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, wat dacht je van nee.. Maar ik lees dat je fit en alert bent, ofwel je onthoudt het maar
Alleen het topicnummer onthouden dan, kan je het volgend jaar opzoekenquote:
Ik denk dat zodra die stamelende gast weer aan de telefoon is het me wel te binnen schietquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen het topicnummer onthouden dan, kan je het volgend jaar opzoeken
Alles uitverkocht, blijf maar thuisquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:51 schreef marcodej het volgende:
Ik moet nog vlees en een toetje halen. Ik ben bang.
Hier nog winkels volquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alles uitverkocht, blijf maar thuis
Het kan nogquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:52 schreef DeLuna het volgende:
Ik had daar ook moeten gaan staan met 'gr gr van FOK!' ofzo
Hier alsof de oorlog op punt van uitbreken staat, hamsteren voor het leven en Black Friday taferelenquote:
Dat wel ja beetje survival of the fittest sfeer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hier alsof de oorlog op punt van uitbreken staat, hamsteren voor het leven en Black Friday taferelen
HAHAHHAquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:54 schreef miieejj het volgende:
Op de ipad werkt die 360 cam hartstikke goed.. Echt lachen ..:D
bij ons is alles open van 7 tot 7quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:54 schreef D. het volgende:
Morgen zijn sommige winkels ook open
Weet alleen niet of er dan nieuwe voorraad is
Ja meh, ik voel me echt kut, het is gewoon op mijn keel geslagen ofzoquote:
Blendertsje pietertsje!quote:
Daarom Top SRquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:00 schreef JenHermes het volgende:
Goedemorgen, de laatste dag vandaagVannacht rillend als een rietje en schuimbekkend in me bed van de afkickverschijnselen
Nee, ik ga graag nog een week verder met slechte muziekquote:
Adem in, adem uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:00 schreef JenHermes het volgende:
Goedemorgen, de laatste dag vandaagVannacht rillend als een rietje en schuimbekkend in me bed van de afkickverschijnselen
Top SR is saai man. Serious Request maakt Serious Request juist door de verhalen bij de brievenbus, de livestream, de slaapgasten etc etc.quote:
6 januariquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:03 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Top SR is saai man. Serious Request maakt Serious Request juist door de verhalen bij de brievenbus, de livestream, de slaapgasten etc etc.
Top SR is gewoon een veredelde opvulling omdat alle DJ's een paar weken vrij zijn. Wanneer start de reguliere uitzending van 3FM weer? 10 Januari?
6 januari begint Giel iig weer. En met Top SR willen ze ook nog wel eens mensen bellen, dus krijg je die verhalen ook nog wel te horenquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:03 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Top SR is saai man. Serious Request maakt Serious Request juist door de verhalen bij de brievenbus, de livestream, de slaapgasten etc etc.
Top SR is gewoon een veredelde opvulling omdat alle DJ's een paar weken vrij zijn. Wanneer start de reguliere uitzending van 3FM weer? 10 Januari?
twitter:astro_andre twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 11:06:09Glazen huis weer verlaten. Paul, Coen en Giel, succes met de laatste dag. Publiek bedankt voor de continue goede sfeer. reageer retweet
Daar was idd niks aanquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:04 schreef Pino112 het volgende:
Bekijk nu het filmpje van de set van Dreamteam, lekker hoor
Sjakkelien en LauraFlopgasten van het jaar.
Die staan ook in de Top 2000 hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, ik ga graag nog een week verder met slechte muziek
De held.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:07 schreef Pino112 het volgende:
twitter:astro_andre twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 11:06:09Glazen huis weer verlaten. Paul, Coen en Giel, succes met de laatste dag. Publiek bedankt voor de continue goede sfeer. reageer retweet
Ik zag dat Slayer niet in de Top 2000 stond, waardeloze lijst dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:07 schreef D. het volgende:
[..]
Die staan ook in de Top 2000 hoor
Genoeg te klagen daar
Staat vast ook niet in de Top SRquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zag dat Slayer niet in de Top 2000 stond, waardeloze lijst dus
Maar daar weet je het iig nog niet, dat houdt het spannendquote:
Fijn hequote:
Nee, 3FM is opgekocht door John de Mol en het heet nu Last DJ standing, de DJ die overleeft krijgt de opbrengst.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, 3FM is opgekocht door John de Mol en het nu Last DJ standing, de DJ die overleeft krijgt de opbrengst.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, 3FM is opgekocht door John de Mol en het heet nu Last DJ standing, de DJ die overleeft krijgt de opbrengst.
Poep, leuk woord eigenlijk poep. Poep poep poep poep - Eric Cortonquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:17 schreef JaneDoe het volgende:
ik voel een "eric ergens op een heuvel-verhaal" aankomen
Is al een keer geweest, dus zal wel niet nog een keer voorbij komenquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:17 schreef JaneDoe het volgende:
ik voel een "eric ergens op een heuvel-verhaal" aankomen
quote:
nee idd, bedenk me net dat we iedere dag een ander verhaal te horen kregenquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Is al een keer geweest, dus zal wel niet nog een keer voorbij komen
Fixedquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Is al een 3 miljoen keer geweest, dus zal wel niet nog een keer voorbij komen
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:19 schreef JenHermes het volgende:
[..]Disclosure heeft de Ibiza sound van 2013 en 2014
Album van het jaar, met afstand.quote:
Het kan wel, kennelijk, vraag maar aan sommige mensen hierquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Sorry, ik kan niet alles leuk vinden.
Help me lose my mind met London Grammerquote:
Nee, wel het enige album dat ik de moeite waard vond om fysiek te gaan kopen.quote:
Deze man is goed op de hoogte.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:22 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Help me lose my mind met London Grammer
Ik kan me niet herinneren het eerder te hebben gehoordquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, wel het enige album dat ik de moeite waard vond om fysiek te gaan kopen.
Defeated No More met Ed Macfarlanequote:
Werd je niet geraakt door de overslaande stem van Corton dan? Ongevoelig stuk vretenquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:26 schreef Pino112 het volgende:
De reportages zijn wel eens heftiger geweest..
Ik wil m'n geld terug.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:26 schreef Pino112 het volgende:
Op de laatste dag verwacht je toch minstens een overleden kind. Klinkt hard maar ja je wil nou eenmaal geld binnen harken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:26 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Werd je niet geraakt door de overslaande stem van Corton dan? Ongevoelig stuk vreten
Al die 2ehands boetiekjes moeten ook gevuld wordenquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zamelen we hier dan al die kleren in?
Die gaan naar Oost-Europaquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zamelen we hier dan al die kleren in?
De micromanager neemt het mee naar achteren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Tip voor volgend jaar... downgrade die reportages en hou het bij een repo in de twee dagen, het doel is echt wel duidelijk maar op deze manier begint het zelfs wat weerstand op te wekken omdat het zo door je strot wordt geduwd...
Doe die reportages vooral in de uitzending op Ned 3, dit is idd overkillquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Tip voor volgend jaar... downgrade die reportages en hou het bij een repo in de twee dagen, het doel is echt wel duidelijk maar op deze manier begint het zelfs wat weerstand op te wekken omdat het zo door je strot wordt geduwd...
Waar de zon niet schijnt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De micromanager neemt het mee naar achteren.
is meer dat je op de stream alles 2x krijgt, dus de tv updates de radio updates al de terug blikken 2x. Wordt een beetje te veel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Daar hebben ze na 10 jaar nog steeds niet van geleerd. Ook de herhaling van die updates elk uur... En steeds dezelfde muziek als 'wachtmuziek' rondom het hele uur.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
is meer dat je op de stream alles 2x krijgt, dus de tv updates de radio updates al de terug blikken 2x. Wordt een beetje te veel.
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:
Diarreequote:
Wat moet je hier van denken?quote:
Nee dan komt Mister "LEEUWARDEN LAAT JE HANDJES ZIEN" weer draaien.quote:
Dat kan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:37 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan hier een clichépost maken over dit nummer
Kan ook niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:37 schreef DeLuna het volgende:
Hij heeft zijn laatste officiële shift achter de rug. Om 14:00 uur moet Coen weer.quote:
Giel de laatste shift om 18:00 dus? Dan heb ik nog ruim tijd om dadelijk de laatste kerstinkopen te gaan doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dan komt Mister "LEEUWARDEN LAAT JE HANDJES ZIEN" weer draaien.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dan komt Mister "LEEUWARDEN LAAT JE HANDJES ZIEN" weer draaien.
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:38 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Giel de laatste shift om 18:00 dus? Dan heb ik nog ruim tijd om dadelijk de laatste kerstinkopen te gaan doen
In plaats daarvan maakte je maar een clichépost dat je een clichépost kon maken?quote:
Volgens mij doen ze het om 18:00 met zijn alleen, maar Giel kennende staat hij achter de knoppen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:38 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Giel de laatste shift om 18:00 dus? Dan heb ik nog ruim tijd om dadelijk de laatste kerstinkopen te gaan doen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:37 schreef DeLuna het volgende:
Joah. Is weer eens wat anders.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In plaats daarvan maakte je maar een clichépost dat je een clichépost kon maken?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het om 18:00 met zijn alleen, maar Giel kennende staat hij achter de knoppen.
In drive-inshow is vandaag tot 17uquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het om 18:00 met zijn alleen, maar Giel kennende staat hij achter de knoppen.
Snap ik, afwisseling is belangrijk, anders wordt het zo eentonigquote:
Nu doe je het ook, zeggen dat je iets wou posten = het posten.quote:
Neuh, de ontvanger heeft het al begrepen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nu doe je het ook, zeggen dat je iets wou posten = het posten.
OHKE LEEUWARDEN WAAR ZIJN DIE HANDJES? WAAR IS DAT FEESTJUH? TUDUDUDUDU TUDUDU TUDUDU TUDUDUDU TDUDUDUDUquote:
idd giel hou je bekquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Paul heeft moeite om tussen giel door te komen.
Nou, lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:42 schreef Vogeltje88 het volgende:
Kinderen kunnen zo lekker onsamenhangend vertellen
Als je er eenmaal op let wordt het heel vervelend.quote:
Liefdequote:
Dat zijn de eckte FOK!ersquote:
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een ongelofelijke tyfusplaat blijft dit
Daar zit ie bij mij standaard al inquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:46 schreef Zaktabak het volgende:
Iemand een goede directlink van de 360 cam om in mijn Surround Video app te plakken?
Ik vind het juist een goede.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een ongelofelijke tyfusplaat blijft dit
Dat heb gevoel heb ik inderdaad wel vaker.quote:
RIPquote:
Zit Ekdom dus tóch nog op FOK!quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
All my cheese has been used up, on another lof...
Jammie, lofschotel
Ja nu wel ineens he. We mogen misschien getrouwd zijn, maar zo makkelijk is het niet allemaalquote:
Mijn collega en ik doen dit soort dingen al veeeeeeeeeeel langer dan Ekdomquote:
Ja Pino een relatie is hard werken he.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nu wel ineens he. We mogen misschien getrouwd zijn, maar zo makkelijk is het niet allemaal
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nu wel ineens he. We mogen misschien getrouwd zijn, maar zo makkelijk is het niet allemaal
Oja, partnership tussen 3FM en Surround/YellowBirdquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar zit ie bij mij standaard al in
Van Gordonquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:48 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zat op Fok
Waar denk je dat ie het idee van woordgrapjes vandaan heeft?
Die lus ik ook welquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
All my cheese has been used up, on another lof...
Jammie, lofschotel
ze hebben geen eten en drinken. Hoe zou jij dat vinden, als jij dat hadquote:
Gordon? Op de radio?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van GordonDie deed het namelijk al veel langer op de radio
Diarree gehad in 3e wereld land en geld gegeven. Zou dat goed genoeg zijn voor de dj's?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:50 schreef DeLuna het volgende:
Hoe zou jij dat vinden,..... als jij dat had,..... dus geef ons geeeheeld, geeheeeld.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Net als Mr Bean eerst lekker in de stoel het aanhoren en daarna de deur dichtsmijten
Ik hoop het voor ze.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Diarree gehad in 3e wereld land en geld gegeven. Zou dat goed genoeg zijn voor de dj's?
Mag hopen dat een lofschotel niet de oorzaak was.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook wel eens faxen verstuurd waarvan de inkt nog nat was, boeiend
Ik kreeg 197 euro voor mijn zelfgeschreven schijtnummer, dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:52 schreef Bombvis het volgende:
197 euro met zo'n schijtlied, dat is bijna fantastisch
Nee, ik kreeg van de mee-eters alleen maar meer dan lofquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag hopen dat een lofschotel niet de oorzaak was.
Ik moest nodig schijten, en dat was fantastischquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kreeg 197 euro voor mijn zelfgeschreven schijtnummer, dat was echt fantastisch.
Tof. Ik kan ook heel goed koken. Alleen wil mijn familie nooit mijn eten proeven. Stomme boeren met hun wat ik niet ken dat vreet ik niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg van de mee-eters alleen maar meer dan lof
Uh, oké.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook wel eens faxen verstuurd waarvan de inkt nog nat was, boeiend
Ik liep laatst langs de koelkast, kwam er muziek uit...quote:
Die heb je al eens gebruiktquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik liep laatst langs de koelkast, kwam er muziek uit...
Ik kijken in de koelkast, was het de BlueBand
Ja maar ik heb nu nieuw publiek erbijquote:
Ik was laatst op het vliegveld in de VS. Toen kwam er muziek uit m'n broek. Bleek het volgens de douane de contraband te zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen heb ik wel even gelachen ja. Ik moet meestal wel lachen om SilentChaos zijn grappen.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er kwam net een zingende hond voorbij, bleek het zijn halsband te zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was laatst op het vliegveld in de VS. Toen kwam er muziek uit m'n broek. Bleek het volgens de douane de contraband te zijn.
Ik bied 450 euro, echt fantastisch!quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga een standbeeld van Andréheld kleien en het dan veilen.
Dat zal ie waarderenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen heb ik wel even gelachen ja. Ik moet meestal wel lachen om SilentChaos zijn grappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |