Oh die LB toch. Alles geheim houden voor mijquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh die LB toch. Alles geheim houden voor mij
Waarom zo'n smiley?! ;_;quote:
Vond ik leukquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waarom zo'n smiley?! ;_;
En mjuh z'n gangetje, aan het bedenken wat ik vanavond moet koken
Hoe is het met u?
Dat is inderdaad echt wel één van de smileys die gewoon moet verdwijnen uit het FOK!straatbeeld.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waarom zo'n smiley?! ;_;
En mjuh z'n gangetje, aan het bedenken wat ik vanavond moet koken
Hoe is het met u?
Ja, als kerstcadeau. Ik ben zo'n type, oh leuk ik maak spaghetti voor ons 2, die dan het hele pakje spaghetti er in pleurt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vond ik leuk
Oh moet jij koken ja? Zal ik alvast de brandweer bellen?
Hier wel okay
Met pakje?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, als kerstcadeau. Ik ben zo'n type, oh leuk ik maak spaghetti voor ons 2, die dan het hele pakje spaghetti er in pleurt.
True story
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, als kerstcadeau. Ik ben zo'n type, oh leuk ik maak spaghetti voor ons 2, die dan het hele pakje spaghetti er in pleurt.
True story
Dat nog net niet. Al heb ik wel een keer een kant en klaar broodje met plastic verpakking en al in de magnetron gedaanquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Al heb ik wel een keer een kant en klaar broodje met plastic verpakking en al in de magnetron gedaanOuders waren op vakantie, verpakking verkeerd gelezen.
3 dagen alle ramen open, fakking koud, en nog hing de geur van gesmolten plastic er
Nou, het kon inderdaad ook in de magnetron. Maar zoveel knopjes en standen en zo, en toen ging die voor 20 minuten op 100 graden de over in blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, soms kan het wel hè, moet je even wat gaatjes in 't plastic prikken en een minuutje in de magnetron.Dus zo gek was 't niet.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, het kon inderdaad ook in de magnetron. Maar zoveel knopjes en standen en zo, en toen ging die voor 20 minuten op 100 graden de over in blijkbaar.
Ach ja. Ik was nog jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |