Misschien omdat dat via Silverlight gaat, en ze Silverlight een andere buffer hebben gegeven? Of dat Flash beter kan om gaan met latency? Of dat die Flash-stream via een hele andere server en/of netwerk komt? Geen idee, maar de 538-stream werkt hier idd ook helemaal top itt de andere streams.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik heb overigens op de stream van 538 nog niet 1 keer een hapering gehad terwijl dat bij de andere site wel was. Waar ligt dat dan aan?
Ik denk dat Peter maar een koe moet ruilen tegen een muziekinstallatie, dan kunnen we iedere dag genieten van 'Hoe Peter Hoe Beter'...quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
Met wat ik zo vanavond heb gezien begin ik toch wat aan het concept te twijfelen. Nu midden in de winter is het al vroeg donker dus je gaat heel veel zien dat ze maar wat in het donker in die kale loods rondhangen. Veel is er niet te doen en dan geen opdrachten enz... Hmmm...
Het ligt er natuurlijk wel aan wie ze er allemaal in doen, een paar gangmakers doen wonderen. Maar goede kans dat die na een paar dagen, door kou, slecht eten en slaapgebrek, ook afgemat zijn...
heb jij live-beelden? Hier liggen ze weer te slapen. Net zaten ze nog aan het bier en dat terwijl ik ze een half uurtje geleden op zag staanquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:26 schreef moglie het volgende:
Ruud over de koetjes: "Ik wist niet dat een leren jas kon lopen"
Top!! merci.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:29 schreef moglie het volgende:
Via http://www.538.nl/utopia loopt een hele goede stream.
Loopt gelijk, perfect beeld en geluid en.. gratis
Ik heb daar de hele avond (en nu dus ochtend) zitten kijken. Voor noppes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:31 schreef pullup het volgende:
Wow, dat beeld via 538 is onvergelijkbaar veel beter dan wat ik tot nu toe heb gezien op de Utopia site zelf.
Ik had het kijken via de normale site al wel opgegeven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:32 schreef moglie het volgende:
[..]
Ik heb daar de hele avond (en nu dus ochtend) zitten kijken. Voor noppes.
Absoluut!quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:31 schreef pullup het volgende:
Wow, dat beeld via 538 is onvergelijkbaar veel beter dan wat ik tot nu toe heb gezien op de Utopia site zelf.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:29 schreef moglie het volgende:
Via http://www.538.nl/utopia loopt een hele goede stream.
Loopt gelijk, perfect beeld en geluid en.. gratis
Ik ga even kijken of dat mogelijk is...quote:
Ik kom eraanquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:44 schreef Nostalgist het volgende:
En 538 geeft een geweldig goed beeld op de tv (via webbrowser)
quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:36 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ruud aan het melken.
" Hoe weet ik of het eeuh klaar is?"
"Nou, dan komt er niets meer uit"
"Oh ja"
En meteen besluiten ze Ruud maar even af te lossen omdat ze er anders twee uur later nog zouden staan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:53 schreef Leandra het volgende:
Met dit tempo gaat het melken nog wel even duren
Volgens mij zijn de eieren vandaag een VIP-treatment..quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:52 schreef pullup het volgende:
Nou de score van vandaag schijnt 18 eieren te zijn dus ze hebben in ieder geval elke dag minimaal een eitje in het begin.
Ivo dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef pullup het volgende:
Zo te horen is er nu iemand bezig die van melken weet
Bibi blijkt zwanger van Ivo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:58 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dit is toch wel kerstig![]()
Je verwacht nu elk moment een onbevlekte ontvangenis
oude beelden, de nieuwe streamlockquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:57 schreef Hunter het volgende:
Streams op de officiele site blijven oud beeld doorgeven
Om melk te blijven geven moet een koe bijna ieder jaar een kalfje krijgen. Als er een kalfje wordt geboren gaat de moederkoe melk aanmaken om het kalfje te voeden. Het kalfje mag twee dagen bij de moeder drinken daarna wordt het kalfje weggehaald. Het kalfje krijgt vanaf dan kunstmelk te drinken. De moederkoe maakt echter nog steeds melk aan voor het kalfje. De boer kan de koe nu gaan melken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef Hunter het volgende:
De zwarte koe wordt volgens instructies niet gemolken > zwanger
Dacht het al te zien.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef Hunter het volgende:
De zwarte koe wordt volgens instructies niet gemolken > zwanger
"Eindredacteur" hè ;-)quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef pullup het volgende:
Haha, Huub heeft het van koffie-laaf ondertussen geschopt tot portier
En ook dat doet ie niet goed zoals blijkt ..quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef pullup het volgende:
Haha, Huub heeft het van koffie-laaf ondertussen geschopt tot portier
Ik word daar altijd doodnerveus vanquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:06 schreef Hunter het volgende:
Kennelijk hoorden ze in de loods de bel niet
O ja, ze stottert
Waarschijnlijk het gevolg van jarenlang trekkers kiekn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:08 schreef Hunter het volgende:
Ze heeft verstand van tractoren. Er zijn ca. 70 aanmeldingen voor het concert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |