quote:Op woensdag 25 december 2013 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
JaZe vonden em kruidig/pittig maar vonden het niet erg; ze kregen het er warm van
. Wilden graag weten wat er allemaal in ging. Geslaagd
Jouw 'snoep' ook allemaal opgegaan?
Nee nee, al dat is voor morgen: kerstdiner bij schoonouders.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:51 schreef Zo-is-dat het volgende:
Owh jee, gelukkig waren er cranberries en truffels, en mints, en, en..!
Het klinkt lekker en dat is het belangrijkste. Trouwens een goede risotto, 2 vleesgerechten en groentes is nog niet eens zo eenvoudig qua timing.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:19 schreef ASSpirine het volgende:
Ik hield het maar op een hoofdgerecht, we zijn niet zo'n grote eters.
En heb ook niet zo'n spectaculaire dingen gemaakt zoals sommigen van jullie.
Groenten:
Gestoofde prei en gemengd met kruidenkaas (gebruik ik ook wel eens als vuling im cannellni). Vrij eenvoudig dus.
Gstoofde witlof.
Vlees:
Lamsbout ingewreven met rozemarijn en knofloof, op het einde nog ingewreven met een honing mosterd mengsel. Dit bovenop een bedje van aardappels en wortels.
Varkenswangen in rode wijnsaus.
Paddenstoelen risotto met parmezaanse kaas en comté.
Ben op zichwel tevreden dat het vrij goed was gelukt.
Inderdaad!quote:Op donderdag 26 december 2013 08:07 schreef AnnaNiem het volgende:
[..]
Het klinkt lekker en dat is het belangrijkste. Trouwens een goede risotto, 2 vleesgerechten en groentes is nog niet eens zo eenvoudig qua timing.
Ahhh, nou geniet ervan vandaag dan!quote:Op donderdag 26 december 2013 02:26 schreef minilot het volgende:
[..]
[..]
Nee nee, al dat is voor morgen: kerstdiner bij schoonouders.
Had alleen een potje zelfgemaakte pepermunt voor mijn ouders meegenomen, maar dat was eigenlijk al wat te avontuurlijk voor ze
Ik gelukkig wel! Het kerstdiner gisteren was een succes. Zoals verwacht heb ik genoeg over, maar daar is de diepvries blij mee. Hoe heb je de varkenshaas bereidt?quote:Op donderdag 26 december 2013 09:16 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie het allemaal al gehad? Ik moet vanavond pas. /nerveus.
Gisterenavond overigens voor alleen mij en mijn vriend voor het eerst varkenshaas gemaakt. Was lekker.
voor het eerst??quote:Op donderdag 26 december 2013 09:16 schreef Myraela het volgende:
Gisterenavond overigens voor alleen mij en mijn vriend voor het eerst varkenshaas gemaakt. Was lekker.
Hm ziet er goed uit! Vooral die tomatensmurrie klinkt heerlijkquote:Op donderdag 26 december 2013 11:50 schreef Soohr het volgende:
Het voorgerecht op de 24e is goed gelukt,
trio van tonijn.
[ afbeelding ]
Tartaartje, licht aangebakken en rolletjes gevuld met tomatensmurrie
Ik mag idd vanavond ook voor het voorgerecht en ik had het nog willen testen, maar een griepje-dat-toch-longonsteking-bleek gooide roet in het eten.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:16 schreef Myraela het volgende:
Ziet er mooi uit zeg. Die borden zijn ook echt supertof zoquote:Op donderdag 26 december 2013 11:50 schreef Soohr het volgende:
Het voorgerecht op de 24e is goed gelukt,
trio van tonijn.
[ afbeelding ]
Tartaartje, licht aangebakken en rolletjes gevuld met tomatensmurrie
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 26 december 2013 16:18 schreef minilot het volgende:
Kus voor iedereen die de zenuwen heeft!
Even een foto vanuit Huize Schoonfamilie:
[ afbeelding ]
Snoep, schuimpjes, koekjes en cranberries: klaar om soldaat te worden gemaakt
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:18 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
En nu heb ik zin in lekkers bij de koffiequote:Op donderdag 26 december 2013 16:18 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |